Sınırlı sayıda üretilecek versiyon daha iyi ivmelenme ve karbon fiber tavana sahip.
Birkaç yıl önce spor modeli WRX STI'ın Japonya versiyonuna S207 adlı bir özel versiyon getiren Subaru, performanslı sedanı bir kez daha elden geçirecek. Selefi gibi sadece Japonya'da satılacak olan ve 450 adetle sınırlanan S208 versiyonu, yakın zamanda üretim bandına çıkacak.
Tahmin edeceğiniz üzere S208, standart WRX STI'lardan görsel anlamda ayrılıyor. Karbon fiber tavanı sayesinde hem ağırlığı düşüren, hem de ağırlık merkezini azaltan S208, çok daha iyi bir sürüş deneyimi sunmayı hedefliyor. Subaru ve STI, süspansiyon ayarlarını da elden geçirerek spor sedanın yol tutuş performansını ve viraj içi çevikliğini de arttırmış.
Subaru, S208'in motor gücünün de iyileştirileceğini açıkladı fakat net bir rakam vermedi. S207, turbo beslemeli 2.0 litrelik motorundan 323 bg, yani geçtiğimiz günlerde 2.5T motorundan 310 bg elde eden 2018 WRX STI Type RA'dan 13 bg daha fazla üretebiliyor. S207'de tork 431 Nm iken yine karbon tavana sahip Type RA'da bu rakam 393 Nm idi.
Subaru, S208'i 25 Ekim 2017'de Tokyo Otomobil Fuarı'nda yeni nesil WRX STI'ı temsil eden Viziv Performance konsepti ve bir diğer Japonya'ya özel model BRZ STI Sport ile birlikte sergileyecek.
Uzak Doğu ülkesine özel JDM (Japanese Domestic Market - Japonya İç Pazarı) özellikli iki model de çekilişle satılacak. Satın alma başvurusu yapan müşteriler arasından belirli sayıda seçilecek kişiler, şanslılık oranlarına göre bu makinelerden birini evlerine götürebilecekler.
Subaru WRX STI S208

3 fotoğraflar



https://tr.motor1.com/news/181483/subaru-s208-ozel-versiyon/
Birkaç yıl önce spor modeli WRX STI'ın Japonya versiyonuna S207 adlı bir özel versiyon getiren Subaru, performanslı sedanı bir kez daha elden geçirecek. Selefi gibi sadece Japonya'da satılacak olan ve 450 adetle sınırlanan S208 versiyonu, yakın zamanda üretim bandına çıkacak.
Tahmin edeceğiniz üzere S208, standart WRX STI'lardan görsel anlamda ayrılıyor. Karbon fiber tavanı sayesinde hem ağırlığı düşüren, hem de ağırlık merkezini azaltan S208, çok daha iyi bir sürüş deneyimi sunmayı hedefliyor. Subaru ve STI, süspansiyon ayarlarını da elden geçirerek spor sedanın yol tutuş performansını ve viraj içi çevikliğini de arttırmış.
Subaru, S208'in motor gücünün de iyileştirileceğini açıkladı fakat net bir rakam vermedi. S207, turbo beslemeli 2.0 litrelik motorundan 323 bg, yani geçtiğimiz günlerde 2.5T motorundan 310 bg elde eden 2018 WRX STI Type RA'dan 13 bg daha fazla üretebiliyor. S207'de tork 431 Nm iken yine karbon tavana sahip Type RA'da bu rakam 393 Nm idi.
Subaru, S208'i 25 Ekim 2017'de Tokyo Otomobil Fuarı'nda yeni nesil WRX STI'ı temsil eden Viziv Performance konsepti ve bir diğer Japonya'ya özel model BRZ STI Sport ile birlikte sergileyecek.
Uzak Doğu ülkesine özel JDM (Japanese Domestic Market - Japonya İç Pazarı) özellikli iki model de çekilişle satılacak. Satın alma başvurusu yapan müşteriler arasından belirli sayıda seçilecek kişiler, şanslılık oranlarına göre bu makinelerden birini evlerine götürebilecekler.
Subaru WRX STI S208

3 fotoğraflar



https://tr.motor1.com/news/181483/subaru-s208-ozel-versiyon/