KAPALI Suv Araç Tavsiyesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

blur

Taklacı Güvercin
5
Bagajı geniş olan arazide ve yokuşlarda sorun zorlanmadan çıkabilecek en fazla 125 bine kadar sıfır 2107-2018 model suv tipi araç bakıyorum.
incelediklerim
Sportage,Tucsun,Tiguan bu üçü arasında kaldım.

Sportage ve Tucson aynı motorlar yorumlarda 1.6 gdi performansına olumsuz yorumlar yazanlar olmuş.Çok yakıyor yazanlarda var.Bu nedenle tüp taktıranlar olmuş. Her iki aracın turbolusu bütçeyi aşıyor.Turbosuz olanı kullanan varsa yorum yazarsa sevinirim.

Tiguan ise bagajı sportage ve tucsona göre geniş fakat trendline modeli araçta birçok özellik eksik park sensörü bile yok. Diğer iki araçta geri birçok özellik varken tiguanda olmaması düşündürüyor.
Bu araçlar için yada başka önerisi olan varsa yazabilir mi?
 
Bagajı geniş olan arazide ve yokuşlarda sorun zorlanmadan çıkabilecek en fazla 125 bine kadar sıfır 2107-2018 model suv tipi araç bakıyorum.
incelediklerim
Sportage,Tucsun,Tiguan bu üçü arasında kaldım.

Sportage ve Tucson aynı motorlar yorumlarda 1.6 gdi performansına olumsuz yorumlar yazanlar olmuş.Çok yakıyor yazanlarda var.Bu nedenle tüp taktıranlar olmuş. Her iki aracın turbolusu bütçeyi aşıyor.Turbosuz olanı kullanan varsa yorum yazarsa sevinirim.

Tiguan ise bagajı sportage ve tucsona göre geniş fakat trendline modeli araçta birçok özellik eksik park sensörü bile yok. Diğer iki araçta geri birçok özellik varken tiguanda olmaması düşündürüyor.
Bu araçlar için yada başka önerisi olan varsa yazabilir mi?
otomatik mi arıyorsunuz?
 
4x4 olarak Subaru XV alınabilecek en iyi seçenektir donanım olarak oldukça zengin + otomatik ve simetrik dört çeker ancak performans düşündürücü. Bir diğer 4x4 seçenekte 1.6 dCi Qashqai makyaj öncesi kasanın Platinium Premium Pack donanımlısı düşük km. denk getirilebilir. Yaklaşık 1 yıl kullandık 4x4 sistemi başarılı, yakıt tüketimi düşük, donanımı oldukça zengin. Tucson-Sportage'ın da 1.6 T-GDI 4x4 modeli bulunabilir düşük km. ancak LPG'siz binilmez bu araçlara. Tiguan'ın önceki kasasının 1.4 TSI 4motion olanından kullandık, konforlu, performans ve çekiş açısından başarılı bir araç ancak güncel modeller kesinlikle o paraları edecek araç değil boşline araçlar.
 
4x4 olarak Subaru XV alınabilecek en iyi seçenektir donanım olarak oldukça zengin + otomatik ve simetrik dört çeker ancak performans düşündürücü. Bir diğer 4x4 seçenekte 1.6 dCi Qashqai makyaj öncesi kasanın Platinium Premium Pack donanımlısı düşük km. denk getirilebilir. Yaklaşık 1 yıl kullandık 4x4 sistemi başarılı, yakıt tüketimi düşük, donanımı oldukça zengin. Tucson-Sportage'ın da 1.6 T-GDI 4x4 modeli bulunabilir düşük km. ancak LPG'siz binilmez bu araçlara. Tiguan'ın önceki kasasının 1.4 TSI 4motion olanından kullandık, konforlu, performans ve çekiş açısından başarılı bir araç ancak güncel modeller kesinlikle o paraları edecek araç değil boşline araçlar.
aynen fiyatları fazla ve giderek artıyor. Sıfır km araç düşünüyorum.Bütçeye göre bir tek orta model sportage alınıbaliliyor. Diğerleri en boş modeli. Tucson-Sportage ın turbo olmayan modeline bakıyorum ondan da emin değilim
 
Vitara veya renegade tavsiye ederim.tucson da turbosuz GDI alınmaz.vw de boş paket yaramaz.
aynen gdi olarak sportage ve tucson var. Sportage turbosuz gdi da aynı tucson gibi performansta sorun olur mu? Tucson ile motor özellikleri aynı.Tiguan trendline da özellik yok fiyat pahalı, vitara ve renegade yakıt değerleri iyi bagaj hacimleri küçük geriye ikinci el düşük km li 4x2 turbolu tucson kalıyor. 4x4 ve turbolu tucsonlar pahalı
 
Son düzenleme:
aynen gdi olarak sportage ve tucson var. Sportage turbosuz gdi da aynı tucson gibi performansta sorun olur mu? Tucson ile motor özellikleri aynı.Tiguan trendline da özellik yok fiyat pahalı, vitara ve renegade yakıt değerleri iyi bagaj hacimleri küçük geriye ikinci el düşük km li 4x2 turbolu tucson kalıyor. 4x4 ve turbolu tucsonlar pahalı

Bagaj önemliyse Ford Connect(sahibiyim)veya Caddy tavsiye ederim.dizel otomatik full+full araç alabilirsiniz
 
Hafif arazi koşulları da düşünüyorsanız Hyundai ve Kia'daki dct'yi eleyin. Hafif arazi koşullarında ısınma yapıp soğuyana kadar bekletiyor. Tat kaçırır. Tiguan da araziye gelecek yapıda bir araba değil.
Suzuki Vitara'nın alternatif motor seçeneklerine bakmanızı öneririm. Ek olarak Subaru XV modeline de bakabilirsiniz. Bunlar arazide huysuzluk çıkarmayacak araçlardır.
 
Dacia Duster veya subaruya bakardım . Diğerleri arazi de iş yapan araçlar değil .

Tiguan mesela, 2 kişiden (bizzat tecrübe eden) Caddy nin daha kabiliyetli olduğunu duydum.

Birisi babamın arkadaşı , kayınpederi son kasa Tiguan en fulünu almış 4motion . Kendisinde de Caddy var . Pikniğe gitmişler araçların ikiside dsg , Caddy nin daha başarılı olduğunu söyledi .

Diğeri ise bir restorant-piknik alanı sahibinden duydum . İşi gereği zor şartlarda kullanıyor çamur vb. Oda Caddy kullanicisiyken Tiguan satın almış , arazide memnun kalmamış tekrar Caddy almıştı sıfır .

Manuel şanzıman Sportageler hakkında iyi şeyler duydum ama sonuç olarak bunlar şehir jipi , fazla zorlamamak lazım . Zora gelmezler - kırılgan olurlar .



Lenovo K53a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Hocam belki biraz saçma olacak ama ben caddy seçeneğini de değerlendirmenizi öneririm. İsteklerinizi yanlış anlamadıysam yerden hafif yüksek olsun pikniğe, kampa dağa taşa giderken altı sürtmesin, bagajı büyük olsun fiyatı el yakmasın biraz da donanımı olsun diyorsunuz. Ben caddy'nin bu arabalardan çok da aşağı kalır yanı olduğunu düşünmüyorum hatta sizin isteklerinize daha çok cevap verdiğini düşünüyorum. İç mekan kalitesi ve konfor olarak bi tık daha üstünler ama ben aradaki fiyat farkında değecek kadar iyi olduklarını düşünmüyorum. Eğer her yıl muayene, 1.köprüden geçememek, 10km daha düşük hız sınırı sizin için sıkıntı değilse bence değerlendirilebilir :)
 
Öncelikle gerçekten 4x4 olup olmaması sizin için ne kadar önemli onu belirlemeniz lazım bence. Piknik yayla tarzı olacaksa gerçekten pek gerekli bir özellik değil. İlk alım maliyeti , ağırlık , ekstra bakım maliyeti , kaza durumunda daha fazla masraf vs. uzayıp giden bir liste var. 4x4 önemli ise bir önceki kasa Kuga'lar mantıklıdır. 1.5 ecoboost ve tam otomatik şanzıman ikilisi iyi iş yapar ama çok yakar. Onun dışında Duster'ın 4x4 dizel otomatik kombinasyonu da iyi bir seçenek olabilir ama alt segment hissi var hissedilir derecede. 4x4 önemli değil ise Tiguan bomboş paket + manuel olabiliyor bu fiyatlara , Tucson ve Sportage'ın dolularını bulabilirsiniz ama Turbo olanlara LPG TAKILMIYOR , turbosuzlara da bi dünya para istiyorlar. Tercih listenizdeki 3 araç da az yakmıyor LPG de pek bir seçenek değil.
Ek olarak Tucson'un turbo 4x2 otomatik olanını kullanıyoruz 2 senedir. Altı falan da sürtmüyor yere. Yakıtı dışında hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür. Biz alırken 100 bin civarıydı şimdi liste fiyatı 170 bin olmuş. Parasını hakkediyordu önceden ama şimdiki rakamlar uçuk.
Dipnot: Makyajlandığı için yeni araçlar gelince piyasası daha makul olabilir , eğer o zamana kadar Euro 6'yı aşmazsa.
 
  • Beğeni
Tepkiler: hakikionur
Merhabalar. SUV araç konusunda tavsiyeye ihtiyacɪm var. Kuveyt’te yasɪyorum. Burada araç alacagɪm. Oncelikle size buradaki durumu aciklayayim. Burada benzinin ucuz olmasi ve vergi olmamasi sebebiyle araba ucretini butcenize gore ayarlamaktan baska yapmaniz gereken birsey yok. Sehirlerarasi seyahat da soz konusu olmadigindan (Kuveyt neredeyse Ankara’nin yarisi yuzolcumune sahip ve birbirinden uzak sehirlerden olusmuyor. Pursaklar’dan girip Yasamkentten çɪkarsanɪz Kuveyt’i boydan boya gecmis olursunuz). Aracla Turkiye’ye, Arap Emirliklerine de seyahat pek olasɪ degil, malum güzergah cok güvenli degil. Sonuç, evden işe, işten alisveris merkezine, cocugun okuluna gidilecek. Dümdüz bir cografya oldugu icin çɪkacak inecek bayɪr da yok. Trafik Ankara trafigi kadar yogun; kurallarsa … ne kuralɪ? Deli gibi gidiyorlar, yolun ortasinda aniden drifte başlɪyorlar, kɪrmɪzɪ ɪşɪk hak getire … %80i büyük arazi araci kullaniyor (çöle gitmek icin ya da sɪrf büyük diye), sehir icinde binlerce GMCler, Toyota kamyonetler, Lincolnlar, Chevrolet, LandRover jipler, vs. Araclar hep yuksek, 2000 motordan asagi yok diyebilirim. Ben de olasɪ bir kazada camdan iceri alnɪmɪn çatɪna dev bir GMC logosunu yemeyim diye yuksek bir arac almaya karar verdim. Kurallara uymadɪklari icin burada kaza oranɪ inanɪlmaz, kaza türleri de inanɪlmaz. Dün Toyota Pradonun üstüne konmuş bir Mitsubishi Pajero gördüm. Kuş gibi tepesindeydi. Nasɪl oldugunu bilmiyorum. Bu yuzden arac secimimde önceligim güvenlik. ödeyebilecegim en güvenli arabayɪ almak istiyorum. Yakɪt tüketimi, uzun yol konforu gibi kaygɪlarɪm yok. Bütcemin yettigi araclara gelince: Kia Sportage, Honda CRV, Toyota RAV4, Nissan Xtrail, Jeep Renegade, Suzuki Vitara, Opel Mokka. Ncap, iihs nin carpisma raporlarini detaylarina kadar inceledim, en yüksek sonuclar (şaşɪrarak gördüm) Kia Sportage ve Opel Mokko. Honda CRV de üçüncü sirada. Aklɪma Kia alabilecegim hic gelmemisti dogrusu. Gönül isterdi ki bir Volvo XC60 ya da 90 alayim, tank gibi arabam olsun ama ne yazɪk ki bu araclar bütcemin iki katɪndan da fazla. Tavsiyenizi istedigim konu bu sɪnɪfa giren bütcemin alabilecegi en saglam araba hangisi? Tesekkur ederim.
 
Merhabalar. SUV araç konusunda tavsiyeye ihtiyacɪm var. Kuveyt’te yasɪyorum. Burada araç alacagɪm. Oncelikle size buradaki durumu aciklayayim. Burada benzinin ucuz olmasi ve vergi olmamasi sebebiyle araba ucretini butcenize gore ayarlamaktan baska yapmaniz gereken birsey yok. Sehirlerarasi seyahat da soz konusu olmadigindan (Kuveyt neredeyse Ankara’nin yarisi yuzolcumune sahip ve birbirinden uzak sehirlerden olusmuyor. Pursaklar’dan girip Yasamkentten çɪkarsanɪz Kuveyt’i boydan boya gecmis olursunuz). Aracla Turkiye’ye, Arap Emirliklerine de seyahat pek olasɪ degil, malum güzergah cok güvenli degil. Sonuç, evden işe, işten alisveris merkezine, cocugun okuluna gidilecek. Dümdüz bir cografya oldugu icin çɪkacak inecek bayɪr da yok. Trafik Ankara trafigi kadar yogun; kurallarsa … ne kuralɪ? Deli gibi gidiyorlar, yolun ortasinda aniden drifte başlɪyorlar, kɪrmɪzɪ ɪşɪk hak getire … %80i büyük arazi araci kullaniyor (çöle gitmek icin ya da sɪrf büyük diye), sehir icinde binlerce GMCler, Toyota kamyonetler, Lincolnlar, Chevrolet, LandRover jipler, vs. Araclar hep yuksek, 2000 motordan asagi yok diyebilirim. Ben de olasɪ bir kazada camdan iceri alnɪmɪn çatɪna dev bir GMC logosunu yemeyim diye yuksek bir arac almaya karar verdim. Kurallara uymadɪklari icin burada kaza oranɪ inanɪlmaz, kaza türleri de inanɪlmaz. Dün Toyota Pradonun üstüne konmuş bir Mitsubishi Pajero gördüm. Kuş gibi tepesindeydi. Nasɪl oldugunu bilmiyorum. Bu yuzden arac secimimde önceligim güvenlik. ödeyebilecegim en güvenli arabayɪ almak istiyorum. Yakɪt tüketimi, uzun yol konforu gibi kaygɪlarɪm yok. Bütcemin yettigi araclara gelince: Kia Sportage, Honda CRV, Toyota RAV4, Nissan Xtrail, Jeep Renegade, Suzuki Vitara, Opel Mokka. Ncap, iihs nin carpisma raporlarini detaylarina kadar inceledim, en yüksek sonuclar (şaşɪrarak gördüm) Kia Sportage ve Opel Mokko. Honda CRV de üçüncü sirada. Aklɪma Kia alabilecegim hic gelmemisti dogrusu. Gönül isterdi ki bir Volvo XC60 ya da 90 alayim, tank gibi arabam olsun ama ne yazɪk ki bu araclar bütcemin iki katɪndan da fazla. Tavsiyenizi istedigim konu bu sɪnɪfa giren bütcemin alabilecegi en saglam araba hangisi? Tesekkur ederim.

Renegade, Vitara, Mokka diğerlerine göre küçük kalıyor. Keza Sportage'de öyle. Xtrail'ın otomatik şanzımanı diğer Nissanlar gibi kafa kurcalayıcı.
Yerinizde olsam Crv veya Rav4 bakardım. Özellikle 2.5 hybrid Rav4 varsa incelemenizi öneririm.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Esen
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...