Dünyanın en köklü otomobil markalarından biri olan Suzuki Motor Corporation, 2030 mali yılı için büyüme stratejisini açıkladı.
Japon otomobil üreticisi Suzuki, 2030 mali yılı için “Büyüme Stratejisi”ni açıkladı. Suzuki, 2030 mali yılı için karbon nötr bir toplumun gerçekleştirilmesi için çok önemli planları hayata geçirmeye hazırlanıyor. Bununla birlikte Suzuki, Hindistan, ASEAN ve Afrika gibi gelişmekte olan ülkelerin ekonomik büyümesine katkıda bulunurken ana faaliyet bölgeleri olan Japonya, Hindistan ve Avrupa faaliyetlerine devam edecek. Şirket, müşteri odaklı ürün ve hizmetler geliştirmek, faaliyet gösterdiği ülke ve bölgelerle birlikte büyümek için Suzuki’ye özgü çözümler yaratmaya odaklanacak.
Karbon nötr hedefi
Suzuki, her hükümetin belirlediği tarih doğrultusunda, Japonya ve Avrupa’da 2050’ye kadar ve Hindistan’da 2070’e kadar karbon nötr olmayı hedefliyor. Şirket, müşterilerinin seçeneklerini genişletme ve her bölgenin ihtiyaçlarını karşılayan ürün ve hizmetler...
Okumaya devam et...