Suzuki SX4 S-Cross Hybrid Allgrip | 4×4 B SUV

Bagaj ışığı açık konumda bırakılınca bagaj kapağına bağlı olarak açılıyor ve kapanıyor, açık konumda bıraktım sürekli yanacak zannetmeyin, bagaj kapanınca kapanıyor (araç hâlen sizdeyse pandizotu söküp veya arka koltukları yatırıp deneyebilirsiniz). Uzun süre bagaj kapağı açık kalırsa (temizlik vb. durumunda) aküyü yememek için sönüyor ama dakika tutmadım.

Bu araca benzer hatta daha düşük özellikte bir araç kullanıyorum. Gerçekten eksik diyeceğim 3 nokta var, gerisi bana göre fasa fiso.
1-Dört camın otomatik olmaması (hemen hemen her Japon aracında olan durum).
2-Kapılar kitliyken ön kapılarda bile kilidi açmadan kapıyı açamamanız.
3-Bu madde artık geçersiz, fiziki anahtarla çalışan Suzukilerde geçerliydi, motoru kapattığınız an camın elektriğini kesiyor, camı açıp kapatmak için kontak anahtarı ikinci konumda veya araç çalışır durumda olmalı. İlk konumda sadece multimedya çalışıyor.

İç ve dış görsellikler kişisel beğeniler. Ben eski tarz beğenirim, başkası bir direksiyon bir tablet bana yeter der vs. Oralara girmiyorum. Alfa Romeo Stelvio'da analog kadran var diye (bence en güzeli bu) bir dünya laf eden var. Elektronik park frenindense Mercedes w204'te GLK'da falan olan ayak park frenini beğeniyorum, 2022'ye yine uyamadım galiba. :D

Genel olarak fiyatları bilmiyorum, karşılaştırma yapamam. Kardeşi Vitara ile kıyaslayacağım. Alt paket ve 4x2 araçlarda 739-819, 4x4 olanları ise 804-884. Her ikisinde de 80 bin fiyat farkı var. Daha yeni bir araç, daha geniş bir araç olsa da bu fark değer mi bilmiyorum. Hele ki Türkiye gibi S-Cross modelinin varlığından habersiz çok kişinin olduğunu bir yerde yarın bir gün satmak istendiğinde uğraştırabileceği için biraz düşünmek lazım, ve muadil denebilecek Vitara'nın markanın en çok satan modeli olduğu gerçeğini de unutmamak lazım.

Ve son olarak, değişik araçlara benzeten yorumlar gördüm ama fazlasıyla Japon duran bir araç. Bizim milletin bilmiyor oluşu gerçekleri değiştirmez. Arkasına Peugeot diyenler olmuş, Mitsubishi Outlander kaç farklı kasada stoplar yatay ve gümüştü, hatta bir nesli bu şekilde iki stop bağlantılı gibi duruyordu. Genele bakarsak Mitsubishi dışında Toyota, Suzuki, Daihatsu, Lexus ve Subaru modellerinde gümüş stoplar kullanıldı. Bir yürütme durumu varsa, gümüş stop kullanılmasını böyle adlandıracaksak Peugeot, Japonlardan tasarımı yürütmüştür demek lazım, aynı son kasa 3 serisinin Lexus'a olan benzerliği gibi. Ama yurdum insanı, o bilmiyorsa var olanı yok sayar. :)
 
Son düzenleme:
Suzukiler kullan at tüketicisine hiçbir zaman hitap etmedi. Yaptığı çoğu aracın gerçekten hakkını veren nadir markalardan... özellikle swift i çok severim
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock