HABER Tamamen yenilenen Honda Accord karşınızda!

Alcantara

Batuhan KARALAR
Yönetim
Editör
1,052
28
Marka
Renault
Honda’nın köklü modellerinden Accord, 10. jenerasyonu ile görücüye çıktı. Tamamen yenilenen Honda Accord’un öne çıkan özellikleri ve tüm detayları haberimizde!

Honda Accord, yeni yüzüyle daha ağırbaşlı!

Tasarım tarafında markanın diğer modelleri ile benzer genleri taşıyan Honda Accord, bir önceki jenerasyonuna göre daha kaslı ve ağırbaşlı gözüküyor. Liftback tarzı alçak tavan akımını bu modeline de yansıtan Honda, yeni Accord’u 15 mm alçaltıp 10 mm kısaltmayı tercih etmiş. Ancak aks mesafesi 55 mm uzamış ve bu da selefine göre kısalan aracın iç mekan tarafında genişlediğini gösteriyor.

2018 Honda Accord, teknoloji tarafında ise oldukça zenginleştirilmiş gözüküyor. Tamamen dijital 7 inç gösterge panelinin yanı sıra Apple CarPlay ve Android Auto destekli 8 inç multimedya ekranı yer alıyor. Şerit takip sistemi, acil durum freni ve adaptif hız sabitleme sistemi gibi özellikler aracı yarı otonom olarak kullanabilmenize olanak sağlıyor. Ayrıca kablosuz hızlı şarj, Bluetooth, internet bağlantısı, head-up display ve adaptif süspansiyon gibi pek çok özellik de opsiyonel olarak eklenmiş.

Yeni motor seçeneğiyle ülkemize gelebilir!

Honda Accord, yüksek vergi dilimi sebebiyle bir süredir ülkemize getirilmiyor. Yeni Accord’un kaputunun altında yer alan 1.5 litrelik 195 beygir turbo motor seçeneği, aracın ülkemize geri dönmesini sağlayabilir. Civic’ten alınan bu yeni motor ile 6 ileri manuel ve CVT otomatik şanzıman seçenekleri alınabiliyor. Ayrıca 2 litre hacminde, 256 beygir güç üreten bir motor seçeneği daha Accord’da yer alacak. Bu motorda da yeni 10 ileri otomatik şanzıman opsiyonu bulunacak.

Sonbahar’da ilk olarak Amerika’da satışa sunulacağı açıklanan Honda Accord’un Avrupa pazarında ne zaman satışa sunulacağı ve fiyatı ise henüz açıklanmadı.

1 arasında 18



















Read the whole post here.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve TheAMG56
Tasarımını çok beğendiğim söylenemez. Ama kafamı çevirip de bakmayı istemeyeceğim düzeyde değil. İç mekandaki tasarım artık çoğu markanın yaptığı bir şey oldu. Mazda 6'nın iç mekanına oldukça benzetiyorum, sadece detaylarda ayrılıyorlar. Ama genel hattı itibariyle oldukça benziyor.
 
Ön tarafı sanki bir otobüsten ya da tırdan alınıp accorda takılmış gibi. Yani bu snapchatte surat değiştirme filtresini accorda uygulamışlar gibi farlar aşırı büyük ve çok dışta duruyorlar. Ayrıca sanki ön tarafı aşağı sarkmış gibi.. Bi tuhaflık var aslında güzel gibi de abartılmış gibi.
Bunların dışında hoşuma gitti ama bence hala;

2012_honda_accord_euro_manual_review_01c-4e94ebe14bfb3-900x480.jpg
 
Ön tarafı sanki bir otobüsten ya da tırdan alınıp accorda takılmış gibi. Yani bu snapchatte surat değiştirme filtresini accorda uygulamışlar gibi farlar aşırı büyük ve çok dışta duruyorlar. Ayrıca sanki ön tarafı aşağı sarkmış gibi.. Bi tuhaflık var aslında güzel gibi de abartılmış gibi.
Bunların dışında hoşuma gitti ama bence hala;

2012_honda_accord_euro_manual_review_01c-4e94ebe14bfb3-900x480.jpg
Kardeş sen kral devreyi atmışsın ama buraya :D Yeni kasayı da çok başarılı buldum. Fotoğraflardan bana biraz fazla uzunmuş gibi geldi ama muhtemelen göz yanılmasıdır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: yaso
Bizim ülkemizde bir marka yeni bir model çıkardığında %80 oranla ' eskisi ne kadar güzeldi , bu hiç olmamış ' gibi yorumlarla karşılaşmaya alıştık. Bu söylediğim benim içinde geçerlidir. Tabi zamanla arabanın yeni yüzüne gözümüz alışmaya başlıyor , daha sonrasında yüksek ihtimalle beğeniyoruz bile. Honda, bu tasarım dilini Civic ile beraber tüm modellerinde tabi ki kullanacak ve zamanla sevilecektir diye düşünüyorum...
 
kuzey amerikada en cok satan sedanlardan biri bu arac ki bu klasman gittikce oluyor. herkes cuv yada suv lere yoneliyor..1.5 turbo mauel ve 2.0 turbo manuel gelecek ama kuzey amerika da olacak ilk once d segmentinde manuel arac ureten tek firma honda kuzey amerikada.tr de manueli uygun fiyatli olursa neden alinmasin.hos arac satis rakamlari cildirmis memlekette.imkan olsa 2.0 turbo on ileri ya da r versiyonlu(yaparlar gibime geliyor cunku bu motor 300 ustu beygiri rahat veriyor) manuel guzel olur bence. su kil almanlar ve arabalari beni bunaltiyor acikcasi.keske insanimiz su alman hayranligini birakip bu araclara yonelse.golf e bizde bindik audi ye bindik orasi ayri. simdi honda biniyorum.servisi gercekten onlara gore cok daha az ziyaret ediyorum ve ucuza cikiyorum.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: bt
önden balık suratına benzettim arabayı daha bi cafcaflı olabilirmiş. Yandan audi havası var arka kısımda egeaya benzettim. iç mekanda ekran emanet gibi olmasaymış iyiymiş. tasarım anlamında iç mekan işini vw den öğrenmeleri lazım artık bütün firmaların.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
tasarım göreceli bir kavram. bana göre en dolu modeli bile çok eğreti durmuş. zorlama bir tasarımı var. yeni insignia,arteon vb gibi tarasımların gelidiği bir ortamda şu arabayı ancak çin japon ve amerika pazarında satabilirler. ki zaten amaç da o. oralarda leblebi gibi satar her honda gibi. avrupa pazarında şans vermiyorum. iç dizaynı dışına göre çok daha iyi. içmekan kalitesin fotodan yorum yapılmaz. teknolojik olarak rakiplerine denk.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by ve Porsche