HABER Toyota C-HR'ın fiyatı belli oldu

Necati Erdoğan

Yönetim
Editör
92
42
Üç gün önceki haberimizde Toyota C-HR’ın ülkemizde üretildiğinden bahsetmiştik. Yeni ulaştığımız haberimizde göre ise hibrit SUV C-HR’ın fiyatı belli oldu.

Toyota’nın 350 milyon Euro yatırım yaparak ülkemizde üretimine başladığı hibrit C-HR modeli sonunda yollara çıkmaya hazır. Kasım ayından bu yana dünya genelinde sevkiyatlarına başlanan araç, ülkemizdeki satış noktalarına da gönderilmeye başlandı.
Eylül ayından bu yana günde üç vardiyalı olarak tam kapasite sürdürülen üretim aşamasında 5 bin kişiye de istihdam sağlanıyor. TNGA platformuna dahil bir aracın Japonya dışında üretildiği ilk ülke bu model ile birlikte Türkiye olmuş oldu. Prius ile birlikte Avrupa hibrit pazarında zaten ciddi bir kitlesi bulunan Toyota, TNGA platformunda mühendislik tecrübesini bir adım öteye taşıyor. Dengeli ağırlık merkezi dağılımı, konfor, frenleme ve sürüş hakimiyeti adına destekleyici bir çok gelişme ve yüksek gövde dayanıklılığı platformu öne çıkaran detaylardan.
Fiyatı Ne Kadar?
Aracın 1.2 litre motora sahip turbo benzinli versiyonu 83 bin 850 liradan satışta. Asıl merak edilen seçenek olan yeni hibrit 1.8 litre VVT-i motorlu çözüm ise 98 bin liradan satışa çıkıyor. Ek donanım seçenekleri ile rakam 100 bin lirayı aşabiliyor. 1.8 litre hibrit motora sahip olan modelin şehir içi yakıt tüketimi 3.8 litre, şehirlerarası ise 4.2 litre.

Otomobilin Advance olarak adlandırılan baz donanımda 17inç alüminyum alaşımlı jant, çift bölgeli klima, 8inç Toyota Touch 2 araç içi eğlence sistemi, geri görüş kamerası, yağmur sensörü, hız sabitleyici, LED gündüz farları, otomatik park freni gibi özellikler sunması dikkat çekiyor.

Ne Zaman Satışa Çıkacak?
15 Kasım’dan itibaren ülkemizde satışta olacak olan otomobil, 3 yıl 100 bin kilometre garanti ile satılacak. Hibrit aksam ve buna bağlı batarya sistemi ise 5 yıl 100 bin kilometre garanti altında olacak. Dileyen kullanıcılar 5 yıl bitmeden 25 Euro + KDV ödeyerek hibrit checkup yaptırıp 1 yıl 15 bin kilometre boyunca ek garanti imkanına kavuşuyor. Hibrit check-up olanağı her yıl yaptırmak şartıyla araçlara 10 yıl boyunca sunulacak.

Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
 
Son düzenleme:
ne güzel makul alınabilir fiyatlar olmuş seat örnek alsın biraz pazara yeni araba sokuyorsun ama fiyatlar az olması gerekirken yüksek
 
"1.8 litre hibrit motora sahip olan modelin şehir içi yakıt tüketimi 3.8 litre, şehirlerarası ise 4.2 litre." Şehirler arası neden daha çok yakıyor :(
 
Çünkü elektrik motoru düşük hızlarda devrede kalıyor olması gerek, haliyle şehirde dur kalk trafik ve en çok yaktığı bilinen ilk viteslerdeki aşırı tüketimin yerinde elektrik motoru ile bu durumu absorbe ediyor.
 
Arkadan civic hatcback, önden renault, yandan juke, içi bmw gibi olmuş, ama fena da olmamış hani. Toyota marka gücü ve rekabetçi fiyatını devam ettirirse tutar gibi...
 
Toyota yı tebrik etmek lazım, araç fiyatlarının özellikle de SUV fiyatlarının çılgınca arttığı dönemde makul sayılabilecek bir fiyatla piyasaya girdiler. Umarım beklentileri karşılayacak ve aynı Japon dayanıklılığını devam ettirecek bir araç olur.
 
Tasarımı 2010 yılında yapıldığı için diğer araçların Toyota yı örnek aldığını düşüyorum.
 
yandı gülüm keten helva şimdi bi konuya c-hr kazalarından fotolar videolar gelmese bari :D

Gelebilir ama 60km/s hızda yapılıyor bu testler unutmamak lazım. Gidip 150'yle bariyere giren olursa ne durumda olacağı aşağı yukarı tahmin edilir.
Yarısı olmayan Golf 6 fotoğrafı geldi aklıma, onu görüpte Golf güvensiz demek olmaz. Nasıl kullandığına, ne hızla nereye nasıl vurduğuna bakar aracın geleceği son hâl.

@gtepro ve diğer arkadaşlar alınmasın, aklıma ilk önü olmayan Golf fotoğrafı geldi. :)
kami_wolfsburg_hint_899450g1.jpg

IMG_0089.jpg


Şimdi bunların içinden canlı çıkamazsa biri marka ne yapsın.
 
Gelebilir ama 60km/s hızda yapılıyor bu testler unutmamak lazım. Gidip 150'yle bariyere giren olursa ne durumda olacağı aşağı yukarı tahmin edilir.
Yarısı olmayan Golf 6 fotoğrafı geldi aklıma, onu görüpte Golf güvensiz demek olmaz. Nasıl kullandığına, ne hızla nereye nasıl vurduğuna bakar aracın geleceği son hâl.

@gtepro ve diğer arkadaşlar alınmasın, aklıma ilk önü olmayan Golf fotoğrafı geldi. :)
kami_wolfsburg_hint_899450g1.jpg

IMG_0089.jpg


Şimdi bunların içinden canlı çıkamazsa biri marka ne yapsın.

Aynen öyle katılıyorum, C-HR ilk satışa çıktıktan bir kaç hafta meydana gelen kaza ve içindekilerin vefat etmesi sonucu dönen tartışmalar aklıma geldi, o yüzden virgül koyma ihtiyacı hissetmiştim ki siz bu cevabınızla spekülasyon çıkmasına izin vermedne nokta koymuş oldunuz :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve sputnik
Aynen öyle katılıyorum, C-HR ilk satışa çıktıktan bir kaç hafta meydana gelen kaza ve içindekilerin vefat etmesi sonucu dönen tartışmalar aklıma geldi, o yüzden virgül koyma ihtiyacı hissetmiştim ki siz bu cevabınızla spekülasyon çıkmasına izin vermedne nokta koymuş oldunuz :)

Hatırlıyorum. Mesela o kaza zamanında hibritin çıkmasına daha 3-4 ay vardı yanlış hatırlamıyorsam, ama alev aldığı için araç hibrit dediler, akünün konumu kötü dediler, dediler de dediler. Milletçe meraklıyız başkalarının yaptığı şeylere laf atmaya. Her markada belli kalitede mühendisler çalışıyor, akünün konumunu falan hesaplayacak kapasitede insanlardır hepsi de. Toyota dediğimiz marka 97'den beri seri üretim olarak yapıyor bu işi, bizim bir şey yapmadan, benzinli araçta "olmayan akünün" konumuna kadar laf atmamız tuhaf ve komik.

O kazada ölenlere Allah rahmet eylesin, trafikte tedbiri bırakmamak lazım. Altındaki araç 3 milyonlukta olsa 300 binlikte olsa 30 binlikte olsa belli bir hızdan sonra sonuç ölüm en yakın örnek bknz: Paul Walker.
 
Hatırlıyorum. Mesela o kaza zamanında hibritin çıkmasına daha 3-4 ay vardı yanlış hatırlamıyorsam, ama alev aldığı için araç hibrit dediler, akünün konumu kötü dediler, dediler de dediler. Milletçe meraklıyız başkalarının yaptığı şeylere laf atmaya. Her markada belli kalitede mühendisler çalışıyor, akünün konumunu falan hesaplayacak kapasitede insanlardır hepsi de. Toyota dediğimiz marka 97'den beri seri üretim olarak yapıyor bu işi, bizim bir şey yapmadan, benzinli araçta "olmayan akünün" konumuna kadar laf atmamız tuhaf ve komik.

O kazada ölenlere Allah rahmet eylesin, trafikte tedbiri bırakmamak lazım. Altındaki araç 3 milyonlukta olsa 300 binlikte olsa 30 binlikte olsa belli bir hızdan sonra sonuç ölüm en yakın örnek bknz: Paul Walker.

MAalesef insanımız tuhaf. Aynı mevzular egea için de çıkmıştı...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve sputnik
Gelebilir ama 60km/s hızda yapılıyor bu testler unutmamak lazım. Gidip 150'yle bariyere giren olursa ne durumda olacağı aşağı yukarı tahmin edilir.
Yarısı olmayan Golf 6 fotoğrafı geldi aklıma, onu görüpte Golf güvensiz demek olmaz. Nasıl kullandığına, ne hızla nereye nasıl vurduğuna bakar aracın geleceği son hâl.

@gtepro ve diğer arkadaşlar alınmasın, aklıma ilk önü olmayan Golf fotoğrafı geldi. :)
kami_wolfsburg_hint_899450g1.jpg

IMG_0089.jpg


Şimdi bunların içinden canlı çıkamazsa biri marka ne yapsın.
Yok hocam alınmam mantıklı konuşuyorsunuz. Tutupda 120 130 ile patlarsan hiçbir marka güvenlik garantisi veremez.
 
Yahu Golf'ün bölündüğü kaza resmini her görüşümde çok üzülüyorum. Yerde ki kan izleri beni benden alıyor, yazık olmuş gerçekten. Kim bilir kaç km hızla gidiyordu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Akın ve Porsche