KAPALI Toyota Rav4 2.0 M. 2011 & Audi A3 2012 1.6TDİ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Rexia

Elit Apaçi
95
Arkadaşlar merhaba,

3 kişilik bir aile için bir çok model bakarken iş yerinde bir arkadaşımın beni gaza getirmesi sonucu 2011 model 2.0 Extrap Mulidrive S rav4 bakmaya başladım bu araç hakkında forumlarda olsun youtube da bir kaç yazı ve 2 video dışında çok fazla bir yazı bulamadım bu yüzden forumda bu arabayı kullanan yada bilgisi olan arkadaşların bilgilerini almak istiyorum. Yada hiç macera aramadan Audi A3 2012 1.6Tdi araç bakmak mı mantıklı olur 2012 kasalardaki Dsg kuru kavrama olarak biliyorum ve ıslak kavramalara göre sorun çıkartma ihtimali daha düşük olacaktır (Yanlış biliyorda olabilirim yanlışsa düzeltin lütfen) bu araba arıza ve kronik sorun açısından alınası bir aracmıdır , Üst Limitim 100k

Arabada kullanmasam da görsel olarak ve araştırmalarımda beni cezbeden kısımları;
- Suv Arazi aracı olmasına rağmen sadece 4335 mm uzunluğunda olması ve eşimin kullanımlarda çok sorun tescil etmemesi
-Stepne arabanın arka bagaj kapısnda olması (Bu tam arazi jeep havası vermekte )ve lpg tankının arabanın bagajında yer ve görüntü işkal etmemesi
- Donanım özellikleri gayet iyi koluk ısıtma,navigasyon, geri görüş kamerası 4x4 vs.
-Şanzımanın ve markanın Toyota olmasından az sorun teşkil edebileceğini tahmin ediyorum :)

Öğrenmek istediklerim ;
- Bu araba lpg bir video da 37lt de 270km gittiğini söylemiş ( Yakıt hakkında bilgi )
- konforu ve performansı tatmin eder mi
- bakımları ve parçaları maliyeti nasıldır parça bulma sorunu yaşar mıyım

Temsili İlanlar ;

Şimdiden katılan herkese teşekkür ederim.
 
İkisi de güzel ve iyi araçlar. Bu kasa rav4 leri çok sevdiğim için ben onu tercih ederdim. Hem iyi bir LPG ile yakıt tasarrufu da sağlarsınız. Ayrıca Toyota’ların büyük bölümünün aksine oldukça yakışıklı bir araç. Genellikle çirkinlikte kendini de aşıyor Toyota.
 
öneri için teşekkür ederim arabayı eşim de kullanacağından park sıkıntısından kaynaklı bu araç biraz büyük rav4 de son üst limitim :) Birde 4 ileri yakıtta da sürüş zevkinden de götürür
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: tequila
Arkadaşlar merhaba,

3 kişilik bir aile için bir çok model bakarken iş yerinde bir arkadaşımın beni gaza getirmesi sonucu 2011 model 2.0 Extrap Mulidrive S rav4 bakmaya başladım bu araç hakkında forumlarda olsun youtube da bir kaç yazı ve 2 video dışında çok fazla bir yazı bulamadım bu yüzden forumda bu arabayı kullanan yada bilgisi olan arkadaşların bilgilerini almak istiyorum. Yada hiç macera aramadan Audi A3 2012 1.6Tdi araç bakmak mı mantıklı olur 2012 kasalardaki Dsg kuru kavrama olarak biliyorum ve ıslak kavramalara göre sorun çıkartma ihtimali daha düşük olacaktır (Yanlış biliyorda olabilirim yanlışsa düzeltin lütfen) bu araba arıza ve kronik sorun açısından alınası bir aracmıdır , Üst Limitim 100k

Arabada kullanmasam da görsel olarak ve araştırmalarımda beni cezbeden kısımları;
- Suv Arazi aracı olmasına rağmen sadece 4335 mm uzunluğunda olması ve eşimin kullanımlarda çok sorun tescil etmemesi
-Stepne arabanın arka bagaj kapısnda olması (Bu tam arazi jeep havası vermekte )ve lpg tankının arabanın bagajında yer ve görüntü işkal etmemesi
- Donanım özellikleri gayet iyi koluk ısıtma,navigasyon, geri görüş kamerası 4x4 vs.
-Şanzımanın ve markanın Toyota olmasından az sorun teşkil edebileceğini tahmin ediyorum :)

Öğrenmek istediklerim ;
- Bu araba lpg bir video da 37lt de 270km gittiğini söylemiş ( Yakıt hakkında bilgi )
- konforu ve performansı tatmin eder mi
- bakımları ve parçaları maliyeti nasıldır parça bulma sorunu yaşar mıyım

Temsili İlanlar ;

Şimdiden katılan herkese teşekkür ederim.

Alakasız otomobiller. Biri benzinli diğer dizel. Bir suv diğer hb. Soruya gelecek olursak :
Toyota sorunsuzluğu ile bilinir, rav4 de günümüzdeki ılık suv'lardan çok daha iyi bir araç (mekanik kilitli diferansiyel) ancak araçta lpg olması, ve kaç km'dir lpg'li binildiği soru işareti. A3 kuru kavrama kullanıyor, servis bakımlıysa korkacak bir şey yok ancak servis bakımlı değilse kumardan farksız.
Açıkçası lpg de risk, yetkili serviste bakımı yapılmamış Audi de..Tabi her halükarda sorunsuzluk açısından Toyota önde.
 
Alakasız otomobiller. Biri benzinli diğer dizel. Bir suv diğer hb. Soruya gelecek olursak :
Toyota sorunsuzluğu ile bilinir, rav4 de günümüzdeki ılık suv'lardan çok daha iyi bir araç (mekanik kilitli diferansiyel) ancak araçta lpg olması, ve kaç km'dir lpg'li binildiği soru işareti. A3 kuru kavrama kullanıyor, servis bakımlıysa korkacak bir şey yok ancak servis bakımlı değilse kumardan farksız.
Açıkçası lpg de risk, yetkili serviste bakımı yapılmamış Audi de..Tabi her halükarda sorunsuzluk açısından Toyota önde.
Haklısınız iki arabada herşeyle birbirinden farklılar, Rav4 hep bir 4x4 jeep sevdam olduğundan düşünüyorum yoksa C segment bir araç benim için yeterli.
Lpg olayı sizin gibi düşünüyorum arabanın motoruna zarar hemde extra olarak bir sanayi yolu daha demek sorunlarında, Audi de tek korkum Dsg şanzımanın vereceği yüksek maliyetteki sorunları, 120k kadar çıkartabilsem peugeot 308 den başka arabaya bakmazdım ama şu an o limitlere çıkamıyorum.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: tequila
Bu kötü oldu dsg şanzıman eskiler yenilere göre daha az sorun çıkartıyor diye biliyordum yanlış biliyormuşum, Ankara da satışta olan bir araç inceleyip ufak bir test sürüşü yapmak o anki arabanın bana verdiği hoşnutluğa göre Rav4 üzerinden ilerlemek yada biraz daha nakit biriktirip 308 bakmak en mantıklısı olacak gibi herhalde.
 
Son düzenleme:
Biraz bağlantısız bir karşılaştırma fakat ben bu ikilemde rav4 seçerdim. Güvenlik açısından da benzer düşünüyorum.

(Ki beni bilen bilir, suv'leri çok sevmem, c segmenti araçtan evrilen suv'ları hiç mi hiç sevmem, fakat rav4'ün yeri başka bende)

Lpg konusunda farklı düşünüyorum. 2.0 atmosferik motor. İnanılmaz kötü bir ayar olmadığı sürece sorun teşkil etmez. Özellikle şehiriçi kullanıldıysa.
 
Alakasız otomobiller. Biri benzinli diğer dizel. Bir suv diğer hb. Soruya gelecek olursak :
Toyota sorunsuzluğu ile bilinir, rav4 de günümüzdeki ılık suv'lardan çok daha iyi bir araç (mekanik kilitli diferansiyel) ancak araçta lpg olması, ve kaç km'dir lpg'li binildiği soru işareti. A3 kuru kavrama kullanıyor, servis bakımlıysa korkacak bir şey yok ancak servis bakımlı değilse kumardan farksız.
Açıkçası lpg de risk, yetkili serviste bakımı yapılmamış Audi de..Tabi her halükarda sorunsuzluk açısından Toyota önde.
Ilık suv :D Sevdim :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: ardzngn ve by
harbiden her malın bir alıcısı varmış yahu. 100k limite bu 2 modelden biri mi olacak kesinlikle?
Şöyle söyleyeyim benim kriterlerime göre istediğim modeller bütçemi aşıyor
Mesela Audi söyledim ama o kasa hoşuma gittiğinden onun dışında çift kavrama otomatik bir şanzıman kesinlikle yanaşmak istemem, aynı şekilde lpg de pek sevmem yok gaz ayarı, gaz kesme vs v..s gibi sorunlar yüzünden ikinci bir sanayi gitme sebebi ama 4x4 ve jeep havası cezbetti

Beni bunlar dışında dediğim gibi elimde bir 30k daha olsa peugeot 308 tereddütsüz almayı düşünürdüm Eat6 şanzıman tam otomatik kendini kanıtlamış bir şanzıman peugeot nun dizel de ne kadar iyi olduğunu biliriz yakıt olarak da gayet iyi tek sorunu arka koltuklar oda cam tavandan yırtıyor şikayet varda en çok memnuniyet oranı olan araba firması peugeot , opel astra şanzıman performans da biraz çalıyor ve şehir efsanesi olan servis memnuniyetsizliği ve elektronik arızaları yüzünden elediğim bir araba
 
Alternatif sunabilirsiniz yanlız bu teklif ettiğim arabaları bile istediğim kriterlerde olmadığı halde zar zor seçtim benim aklıma pek bir araç gelmedi ama aradığım özellikler 100k civarında biraz zor gibi;

- 4 ileri gibi eski otomatik şanzıman olmayacak yada çift kavrama ( çift kavrama olacak sa da uzatılmış garanti ile en az 2 sene garantisi olsun bu fiyata o durum imkansız )
- yakıt olarak uygun turbo beslemeli bir motor yada gerçekten lpg ile uyumlu 2000 motor
-minimun sorun
- eşim kullanacağı için çok büyük bir araç olmayacak
-görsellik önemli misal ; toyota auris tip olarak hiç beğenmediğim bir araba:)
-b segment olmayacak ( zaten şu anda kullandığım araç vw polo değiştirme sebebim )
 
Şöyle söyleyeyim benim kriterlerime göre istediğim modeller bütçemi aşıyor
Mesela Audi söyledim ama o kasa hoşuma gittiğinden onun dışında çift kavrama otomatik bir şanzıman kesinlikle yanaşmak istemem, aynı şekilde lpg de pek sevmem yok gaz ayarı, gaz kesme vs v..s gibi sorunlar yüzünden ikinci bir sanayi gitme sebebi ama 4x4 ve jeep havası cezbetti

Beni bunlar dışında dediğim gibi elimde bir 30k daha olsa peugeot 308 tereddütsüz almayı düşünürdüm Eat6 şanzıman tam otomatik kendini kanıtlamış bir şanzıman peugeot nun dizel de ne kadar iyi olduğunu biliriz yakıt olarak da gayet iyi tek sorunu arka koltuklar oda cam tavandan yırtıyor şikayet varda en çok memnuniyet oranı olan araba firması peugeot , opel astra şanzıman performans da biraz çalıyor ve şehir efsanesi olan servis memnuniyetsizliği ve elektronik arızaları yüzünden elediğim bir araba
sonuna kadar haklısınız herkesin bir bütçesi var ve bu bütçeyle hem içine sinen hem de mantıklı araba almak istiyor. Sizin ki doğal olanı. Onda hiçbir sorun yok. benzin dizel hangisini arıyorsunuz bilmiyorum fakat sabırlı olurum ilanları,forumları kovalarım derseniz citroen ds5 1.6 blue hdi düşerse öneririm. çok beğendiğim bir araç. Bir alt kasası ds4 crossback onu da çok beğeniyorum bu araca bütçeniz de yetiyor. düşük km dizel otomatik hatasız şekilde. arabanın tek sıkıntısı gerçi sıkıntı da denir mi benim için hiç problem teşkil etmiyor fakat arka camları açılmıyor. 2014 civarı hyundai dizel otomatik düşük km kazasız ful bulabilirsiniz. Yada yeni kasa i30 1.4t benzinli otomatik ful bulabilirsiniz.
örnekler:
 
sonuna kadar haklısınız herkesin bir bütçesi var ve bu bütçeyle hem içine sinen hem de mantıklı araba almak istiyor. Sizin ki doğal olanı. Onda hiçbir sorun yok. benzin dizel hangisini arıyorsunuz bilmiyorum fakat sabırlı olurum ilanları,forumları kovalarım derseniz citroen ds5 1.6 blue hdi düşerse öneririm. çok beğendiğim bir araç. Bir alt kasası ds4 crossback onu da çok beğeniyorum bu araca bütçeniz de yetiyor. düşük km dizel otomatik hatasız şekilde. arabanın tek sıkıntısı gerçi sıkıntı da denir mi benim için hiç problem teşkil etmiyor fakat arka camları açılmıyor. 2014 civarı hyundai dizel otomatik düşük km kazasız ful bulabilirsiniz. Yada yeni kasa i30 1.4t benzinli otomatik ful bulabilirsiniz.
örnekler:
Teşekkür ederim güzel yorumun için beni çok iyi anlamışsın i30 la ilgili hyundai sitesinde bile bu model artık yok acaba satışımı durdu yada arabayla ilgi bir sorun vardı da satışlarınımı durdurdular bilmiyorum biraz şartları zorlayıp garantisi devam eden 1.4t bulabilirim belki ,

ds4 crossback direksiyonunu hiç canlı görmedim ama fotoğraflarda çok çirkin duruyor araba dıştan çok hoş keşke direksiyonu biraz daha ufak şık olsaydı arka camların açılmaması da büyük handikap aslında neden bir arabanın arka camları acılmaz bilemiyorum bize gerek olmasa da akrabalardan biri arabaya bindiğinde bir temiz hava alım yada sıcak oldu deyip arka camı acım dediğinde 100tl araba da arka çamlar açılmıyor demek de kötü olur:)) birde bu araba da peugeot citroen servisleri de ilgileniyor bir gün satmayı düşündüğüm de ilanlarda bu arabanın kategorisine bakan sayısı çok az olacak gibi ama yinede verdiğin fikirleri değerlendireceğim
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: hondapower
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...