2010 yılından bu yana Toyota İnsan Kaynakları departmanı liderliğinde Toyota merkez ve bayi çalışanlarının katılımıyla yürütülen Ulusal Problem Çözme (PS) ve Kalite Kontrol Çevrimi (QCC) çalışmaları şampiyonası sonuçlandı. ALJ Otomotiv Çekmeköy “Kaşifler” ekibi Problem Çözme Özel Servis Ekipmanları tasarımı ile birinci oldu.
Takım liderliğini Servis Müdürü Gürbüz Kaçar’ın yaptığı ekip; teknisyenler Beytullah Büyüktürk ve Engin Can’dan oluştu. ALJ Otomotiv Çekmeköy 2014 yılında da bu kategoride birinci olmuştu. Ulusal PS & QCC Şampiyonası’nda Toyota üst yönetiminden oluşan jüriye 22 Kalite Kontrol Çevrimi QCC ve 7 Ulusal Problem Çözme kategorisinde olmak üzere toplamda 29 ekip katıldı.
Bu yıl 7’nci kez düzenlenen PS ve QCC şampiyonası, şirket çalışanlarının kendilerine verilen görevlerde sürekli katma değer taşıyan sonuçlar elde ederek günlük işlerini yapmalarına ve sürekli iyileştirme düşünce şekli ve bakış açısının geliştirildiği bir çalışma ortamının yaratılmasına destek olmasıyla dikkat çekiyor.
ALJ Otomotiv A.Ş Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Gökhan Aşıkoğlu, ALJ’yi katıldıkları her platformda en iyi şekilde temsil etmeye çalıştıklarını belirterek “Müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetin kalitesini artırmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Sürekli gelişim, topluma katkı ve müşteri odaklı hizmet anlayışımızın bir sonucu olarak bu ödüllere layık görüldük. Tüm çalışanlarımızın gayretiyle bu başarıyı elde ettik” dedi.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Takım liderliğini Servis Müdürü Gürbüz Kaçar’ın yaptığı ekip; teknisyenler Beytullah Büyüktürk ve Engin Can’dan oluştu. ALJ Otomotiv Çekmeköy 2014 yılında da bu kategoride birinci olmuştu. Ulusal PS & QCC Şampiyonası’nda Toyota üst yönetiminden oluşan jüriye 22 Kalite Kontrol Çevrimi QCC ve 7 Ulusal Problem Çözme kategorisinde olmak üzere toplamda 29 ekip katıldı.
Bu yıl 7’nci kez düzenlenen PS ve QCC şampiyonası, şirket çalışanlarının kendilerine verilen görevlerde sürekli katma değer taşıyan sonuçlar elde ederek günlük işlerini yapmalarına ve sürekli iyileştirme düşünce şekli ve bakış açısının geliştirildiği bir çalışma ortamının yaratılmasına destek olmasıyla dikkat çekiyor.
ALJ Otomotiv A.Ş Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Gökhan Aşıkoğlu, ALJ’yi katıldıkları her platformda en iyi şekilde temsil etmeye çalıştıklarını belirterek “Müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetin kalitesini artırmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Sürekli gelişim, topluma katkı ve müşteri odaklı hizmet anlayışımızın bir sonucu olarak bu ödüllere layık görüldük. Tüm çalışanlarımızın gayretiyle bu başarıyı elde ettik” dedi.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..