HABER Volkswagen Cezayir'de üretime başlıyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Emrullah
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Emrullah

Asfalt Kurutucu
45
Volkswagen Grubu ve SOVAC ortaklığı, meyvesini vermeye başladı.

SOVAC grubu sayesinde Cezayir pazarına giren Volkswagen Grubu, 150 hektar üzerine kurulu dev fabrikasının açılışını 2017 yılında gerçekleştirecek. Günlük en az 100 araç üretebilecek olan bu dev fabrika, Volkswagen Grubu’na 170 milyon dolara mal olacak.

Cezayir’de üreteceği otomobiller ile maliyetlerini düşürecek olan Volkswagen Grubu, hem kendine hem de Cezayir’e kazandıracak. Sağlayacağı istihdam ve yapacağı ihracat ile bu dev fabrika, Cezayir ekonomisine büyük katkıda bulunacak.

Volkswagen Grubu Yurtdışı Üretim Sorumlusu Andreas Lauenroth’a göre Cezayir fabrikası, Avrupa kalitesinde ve standartlarında üretim gerçekleştirecek.

Cezayir’deki dev fabrika MQB ve PQ35 platformunda üretim yapabilecek.

-Yani?

Yeni Volkswagen Golf, yeni Skoda Octavia, Seat İbiza ve Volkswagen Caddy artık bu fabrikada üretilecek ve Cezayir üzerinden tüm dünyaya satılacak.






Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Vay be yıllardır Almanya dışında farklı bir ülkede üretilmeyen Golf artık Cezayir'de üretilecek ha ?
Vag'da kriz etkisini göstermiş
 
vag sevmiyor olsam bile çeşitlilik ve rekabetin azalacağı, otv nın bu denlı can yaktıgı bır ortamda vag bitsin istemem .
 
Hayret bu konuda daha vag tartışması başlamamış :D :D
 
Golf'un mensei Almanya Wolfsburg
Meksika'da Jetta ve Golf Variant uretiliyor
Amerikan pazari icin uretilen Golf'ler Brezilya'da uretiliyor
Yani Turkiye sinirlari icerisinde gordugun Golf'ler halis muhlis Alman mali

Acaba bu cezayirdeki üretim Türkiye'ye gelecek mi yoksa afrika pazarı filan için mi haberde de daha ucuz olacak diyor bu da arabanın fiyatını ucuzlatır mı acaba doğrusu doğuşun öyle bir hamle yapacağını sanmıyorum.
 
Makyajlı Golf'ler Cezayir'den gelirse böyle özel paketler Almanya'dan gelir sonra sahibinden'de ''Alman Golf x km'' başlıklarını görürüz.
 
Acaba bu cezayirdeki üretim Türkiye'ye gelecek mi yoksa afrika pazarı filan için mi haberde de daha ucuz olacak diyor bu da arabanın fiyatını ucuzlatır mı acaba doğrusu doğuşun öyle bir hamle yapacağını sanmıyorum.

Haberi okudum ancak daha ucuz olacak diye bir ibare goremedim.Tum dunyaya Cezayir uzerinden satilacak yazdigina gore Afrika pazarina ozel bir durum olmadigi anlasiliyor.Vag uretim maliyetlerini dusurmeye calisiyor ancak Golf'un Cezayir'de uretilmesi kulaga hic hos gelmiyor.Mesela Meksika mali Jetta'da her ne kadar Vag standartlarinda uretilmis olsa da iscilik problemleri kendini belli ediyor
 
Cezayir’de üreteceği otomobiller ile maliyetlerini düşürecek olan Volkswagen Grubu

Haberi okudum ancak daha ucuz olacak diye bir ibare goremedim.Tum dunyaya Cezayir uzerinden satilacak yazdigina gore Afrika pazarina ozel bir durum olmadigi anlasiliyor.Vag uretim maliyetlerini dusurmeye calisiyor ancak Golf'un Cezayir'de uretilmesi kulaga hic hos gelmiyor.Mesela Meksika mali Jetta'da her ne kadar Vag standartlarinda uretilmis olsa da iscilik problemleri kendini belli ediyor

İşte burada yazıyor
 
sanmıyorum cezayirde üretilen arabaların avrupa pazarının çoğunluğuna satılacağını. bir de golf vw nin en kastığı arabalardan biri. orada üretilse bile özellikle golf modelinde işçilik düşümünü ortadan kaldırırlar bir şekilde. markanın en mihenk taşı modeli konumunda çünkü

Benim de zaten tereddüt ettiğim nokta bu. Haberde de Cezayir'den tüm dünyaya satılacak diyor. Golf Almanların amiral gemisidir ancak böyle bir karar aldılarsa kriz gerçekten hissedilmiş demektir
 
  • Beğeni
Tepkiler: hikmetkara
Maliyet düşmesi demek arabanın artık daha ucuza üretileceğinin anlamına gelmez mi bu da teknik olarak arabayı daha ucuz yapmaz mı?
Aradaki kar marjını arttırmak için daha ucuza üretip güncel fiyattan yahut biraz daha zamlı fiyattan satılır. Yani ucuza ürettik ucuza satalım mantığı bu marka ve modelde geçerli olmaz. Vw'nin amacı zaten emisyondan elde ettikleri zararı otomobillerde maliyeti düşürüp öncekine göre daha fazla kar elde etmeye çalışarak gidermek.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Aradaki kar marjını arttırmak için daha ucuza üretip güncel fiyattan yahut biraz daha zamlı fiyattan satılır. Yani ucuza ürettik ucuza satalım mantığı bu marka ve modelde geçerli olmaz. Vw'nin amacı zaten emisyondan elde ettikleri zararı otomobillerde maliyeti düşürüp öncekine göre daha fazla kar elde etmeye çalışarak gidermek.

Tabiki de ama artık edeceği gelir artacağı için belki daha da uygun olabilir yeni gelecek ya da mesela golf 7.5 geçince zam yapmazlar belki de tabii burada doğuş faktörü de var bir çok kişi vergilerden diyecektir eminim mesela Almanya da fiyatlara baktığınız zaman Astra ile Golf arasında max 200 euro oynuyordur ama burada aynı 2 arabadaki fark 7-8k lara çıkıyor (ötv den önceki fiyatlara göre söyledim yeni vergilerle durum ne bilmiyorum)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Tabiki de ama artık edeceği gelir artacağı için belki daha da uygun olabilir yeni gelecek ya da mesela golf 7.5 geçince zam yapmazlar belki de tabii burada doğuş faktörü de var bir çok kişi vergilerden diyecektir eminim mesela Almanya da fiyatlara baktığınız zaman Astra ile Golf arasında max 200 euro oynuyordur ama burada aynı 2 arabadaki fark 7-8k lara çıkıyor (ötv den önceki fiyatlara göre söyledim yeni vergilerle durum ne bilmiyorum)
Normalde maliyetin düşüklüğü oranında indirim yapılır doğru, ama alışılagelmiş dışında bir indirim yapıldığında bu vw'nin marka imajını ciddi sarsar. Çünkü tok satıcı olarak gözükmek Türkiye'de onlar için bir politika. Bazen dünyanın en leş ürününü de satsan fiyatı indiremezsin çünkü orada sattığın ürün aslında markanın ismidir. Buna ek olarak uğradıkları ağır zararın bilançosunu bir an önce düzeltmeye çalışacaklardır. Aslına bakarsan bu konu araç başına elde edilen karın şimdiye oranla biraz daha fazla arttırılmasını hedefleyen bir uygulama. Araç başı karın normalden daha fazla elde edilebilmesi için birim maliyet düşürülür, fiyat sabit tutulur yahut arttırılır. Hele ki Türkiye gibi bir pazarda, piyasaya sürülecek araçların kalitesi düşecek olsa bile gözü kapalı alacak büyük bir kitlenin var olması, markanın da bunun farkında olması fiyatları zaten aşağı indirmez. Zararı telafi edebilecekleri yegane pazar olarak Türkiye'yi görüyorlardır emin olabilirsin.
 
Son düzenleme: