Volkswagen’in kuruluşundan bu yana kullandığı logosu değişiyor. O zamandan bu zamana neredeyse aynı kalan, ancak 2012 yılında küçük bir makyaj operasyonuna uğrayan logo için tamamen değişim planları yapılıyor. Değişimin nasıl ve ne zaman olacağı ile bilgilerimiz her ne kadar kısıtlı olsa da Volkswagen Pazarlama Direktörü Jochen Sengpiehl’den önemli ipuçları geldi.
Elektrikli araçlara geçiş süreci ile birlikte şirketin kuruluşu olan 1948 yılından bu yana kullandığı logosunu da değiştirecek. Yeni logonun önümüzdeki yıl görücüye çıkması bekleniyor.
” Geçtiğimiz aylarda elektrikli araçlarla ilgili stratejisini açıklayan Volkswagen, bu dönüşüm için 25 milyar dolar harcayacak ”
Sengpiehl, yapılması planlanan değişimin son derece önemli olduğunu belirterek, “En önemli sorun şu; İnsanlar elektrikli araçlar dünyasına nasıl girecek? Biz tüketicilerin bizimle birlikte eğlenmesini istiyoruz. Bu nedenle daha renkli olmaya ihtiyacımız var.” dedi.
Read the whole post here.
Elektrikli araçlara geçiş süreci ile birlikte şirketin kuruluşu olan 1948 yılından bu yana kullandığı logosunu da değiştirecek. Yeni logonun önümüzdeki yıl görücüye çıkması bekleniyor.
” Geçtiğimiz aylarda elektrikli araçlarla ilgili stratejisini açıklayan Volkswagen, bu dönüşüm için 25 milyar dolar harcayacak ”
Sengpiehl, yapılması planlanan değişimin son derece önemli olduğunu belirterek, “En önemli sorun şu; İnsanlar elektrikli araçlar dünyasına nasıl girecek? Biz tüketicilerin bizimle birlikte eğlenmesini istiyoruz. Bu nedenle daha renkli olmaya ihtiyacımız var.” dedi.
Read the whole post here.