KAPALI Volkswagen Polo turbo Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Semih Berker

Semih Berker
Takipçi
4
44
Marka
Volkswagen
Arkadaşlar öncelikle mrb, sitede yeniyim. Aracımın bir türlü halledemediğim bir sorunundan bahsetmek istiyorum sizlere, tavsiye bekliyorum. Polo 1.6 tdi aracımı yaklaşık 1 yıl önce aldım. Doğru düzgün kullanmadan arıza göstergesi yanmaya başladı 1-2 ay içerisinde.(arıza göstergesi ektedir). Servis bakımlı olsun diye servise götürdüm, 15 bin tl gibi uçuk bir rakam çıkardı, turbo değişecek diye. Turboyu değişmeden aldım kullandım. 1 ay sonra tekrar yandı gösterge. Sanayiye özel servise götürdüm, bir şey yok dedi, tekrar kullanmaya devam ettim. gösterge yanmaya devam edince sanayiye tekrar götürdüm. ama bir türlü turbo arızalı diyemedi. Sorun yok diyip beni gönderdiler. Şu an böyle kullanmaya devam ediyorum. Muhtemelen bir gün beni yolda bırakacak gibi hissediyorum. Ne yapmalıyım. Servise o kadar para vermek istemiyorum. Bu sorun gerçekten turbo sorunu mudur onu bile bilmiyorum. Daha ucuza maledilebilir mi? tavsiye bekliyorum tşkler.
 

Ekli dosyalar

  • Adsız1.png
    Adsız1.png
    55.9 KB · Görüntüleme: 0
Araçta herhangi bir çekik düşüklüğü var mı ?
Genelde yazılım atılıp çok basınç alan araçlarda ısıtma uyarısını yakıyor vw grubu :) eğer ki araç yazılım görmüşse bence daha iyi bir yere yönelin , ilacınız bence burada ; Tıklayınız :))
 
Abimde de 2013 model Polo mevcut. 1.6 tdi 90’lık. Daha önce belirli aralıklarla aynı arıza ışığı ve aynı durumla karşılaştık. Arıza ışığı yandığında motor kendini korumaya alıyor çekişten düşüyordu. 2000-2500 devir üstü çevirmek istemiyordu. Kontağı kapattığımızda bir süre sonra geçti. Ama sonra yine aynı sorunla karşılaştık. Turbosunda bir sorun yoktu ama turbo hortumunda çatlak tespit edildi. Hortumun ücreti 1200 lira gibi bir şeydi orjinali. Onlar plastik kaynak yaptılar. Sorun çözüldü. Bir daha arıza almadık. Turbo hortumunu da gözden geçirebilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Yukarıdaki arkadaşın yazdığı gibi turbo hortumu olabilir, onun haricinde turbonuzda sıkıntı varsa eğer hybrid ya da tamir ettirebilirsiniz bunun için istanbulda baya iyi yerler mevcut.
 
Abimde de 2013 model Polo mevcut. 1.6 tdi 90’lık. Daha önce belirli aralıklarla aynı arıza ışığı ve aynı durumla karşılaştık. Arıza ışığı yandığında motor kendini korumaya alıyor çekişten düşüyordu. 2000-2500 devir üstü çevirmek istemiyordu. Kontağı kapattığımızda bir süre sonra geçti. Ama sonra yine aynı sorunla karşılaştık. Turbosunda bir sorun yoktu ama turbo hortumunda çatlak tespit edildi. Hortumun ücreti 1200 lira gibi bir şeydi orjinali. Onlar plastik kaynak yaptılar. Sorun çözüldü. Bir daha arıza almadık. Turbo hortumunu da gözden geçirebilirsiniz.
Bi daha baktırtayım o zaman. Belki de dediğiniz şeydir gözden kaçmıştır. Tşkler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...