KAPALI Vw Bora EPC lambası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Tevfik Bayram

Asfalt Kurutucu
30
Bu akşam yoğun trafikte yanan bir lamba araç 1.6 16v 105hp lpg dönüşümü var.Bir çok sebep okudum internette.Karşılaşan var mı bu hatayla
 
Bizim octavia da tüplü, motor uyarı ışığı her zaman yanıyor da, epc bizde bir kere yandı, esp de kendi kendine devre dışı kalmıştı ve araba beyaz duman atıyordu çalışınca ve rölanti dengesizdi. Conta yakmıştır diye tahmin ettik hatta benim üstüme kalıyordu az daha. Ayrıca benzine de geçmiyordu. Sanayide bayağı bir uğraştırlar ve sorun tüp beynindeydi onu buldular. Tüp beyni yanmıştı. Tüp bağlantısını kesip benzine alınca araba kendine geliyordu ama tüpü bağlayınca yine aynı sorunları veriyordu. Birkaç ay öyle kullandık ve astronomik bir rakama tüp beyni değişti. Kullanıcı hatasından dolayı oldu. Yanmış tüp beyninin fotoğrafını da atacam görürsünüz zaten.
Bizim hatamız şuydu ki büyük ihtimalle ondan yanmış ustaların dediğine göre, arabanın aküsü zayıftı ve 2-3 kere vurdurduk, 1 kere takviye yaptık. Birden gelen akım etkiliyormuş. Arabanın beynini yakmadığınıza şükredin dedi usta.
Bizim soruna benzer diye yazayım dedim, bi beynine baktırın tüpün, İnşallah ucuza ve kolay bir şekilde çözersiniz.
 
X9Epl3.jpg
PnOzNd.jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: abidinkofficial
Yukarıda birkaç ay öyle kullandık yazarken anlatmak istediğim şuydu, tüp bağlantısını kestik benzinde kullandık. Tüp beyni değişti sonra tekrar tüpte kullanmaya devam ettik.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Bizim octavia da tüplü, motor uyarı ışığı her zaman yanıyor da, epc bizde bir kere yandı, esp de kendi kendine devre dışı kalmıştı ve araba beyaz duman atıyordu çalışınca ve rölanti dengesizdi. Conta yakmıştır diye tahmin ettik hatta benim üstüme kalıyordu az daha. Ayrıca benzine de geçmiyordu. Sanayide bayağı bir uğraştırlar ve sorun tüp beynindeydi onu buldular. Tüp beyni yanmıştı. Tüp bağlantısını kesip benzine alınca araba kendine geliyordu ama tüpü bağlayınca yine aynı sorunları veriyordu. Birkaç ay öyle kullandık ve astronomik bir rakama tüp beyni değişti. Kullanıcı hatasından dolayı oldu. Yanmış tüp beyninin fotoğrafını da atacam görürsünüz zaten.
Bizim hatamız şuydu ki büyük ihtimalle ondan yanmış ustaların dediğine göre, arabanın aküsü zayıftı ve 2-3 kere vurdurduk, 1 kere takviye yaptık. Birden gelen akım etkiliyormuş. Arabanın beynini yakmadığınıza şükredin dedi usta.
Bizim soruna benzer diye yazayım dedim, bi beynine baktırın tüpün, İnşallah ucuza ve kolay bir şekilde çözersiniz.
Hocam sizdeki araba 8v Hitler dedikleri mi yoksa 16v mi bir de motor uyarı ışığı LPG dönüşümünden sonra mı oldu yoksa başka bir sebepten dolayı mı?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur
Hocam sizdeki araba 8v Hitler dedikleri mi yoksa 16v mi bir de motor uyarı ışığı LPG dönüşümünden sonra mı oldu yoksa başka bir sebepten dolayı mı?
Hİtler motor 8v bizdeki. Araba tam 1 yıldır bizde ve geldiğinde de tüplüydü. Brc marka tüpü var. Lpg den dolayı oldu. Tam sebebini şöyle anlatayım. Vurduma ve takviye ile bayağı bir darbe almış tüp beyni ve sonunda yandı. Bozulduğu için de tam talimat veremiyor ve 3. silindire çok fazla gaz gönderiyor. 3. silindire fazla gidince de araba boğuluyor ve gazı atmaya çalışıyor, rölanti bozuluyor ve yanılmıyorsam bir silindire de hiç gaz göndermiyormuş. Bize söylenen buydu. Birkaç yere de gösterdik aynı sorunu söylediler. Yeni tüp beynini takınca kendine geldi. Gerçi bizden önce de darbe almış da olabilir, şimdi aklıma geldi, ilk zamanlarda tüpte rölantide dengesizlik vardı sonra ayar yapınca düzelmişti.
 
  • Beğeni
Tepkiler: abidinkofficial
Hocam sizdeki araba 8v Hitler dedikleri mi yoksa 16v mi bir de motor uyarı ışığı LPG dönüşümünden sonra mı oldu yoksa başka bir sebepten dolayı mı?
Hİtler motor 8v bizdeki. Araba tam 1 yıldır bizde ve geldiğinde de tüplüydü. Brc marka tüpü var. Lpg den dolayı oldu. Tam sebebini şöyle anlatayım. Vurduma ve takviye ile bayağı bir darbe almış tüp beyni ve sonunda yandı. Bozulduğu için de tam talimat veremiyor ve 3. silindire çok fazla gaz gönderiyor. 3. silindire fazla gidince de araba boğuluyor ve gazı atmaya çalışıyor, rölanti bozuluyor ve yanılmıyorsam bir silindire de hiç gaz göndermiyormuş. Bize söylenen buydu. Birkaç yere de gösterdik aynı sorunu söylediler. Yeni tüp beynini takınca kendine geldi. Gerçi bizden önce de darbe almış da olabilir, şimdi aklıma geldi, ilk zamanlarda tüpte rölantide dengesizlik vardı sonra ayar yapınca düzelmişti.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...