KAPALI Yardımlarınızı bekliyorum...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hilmiugur
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hilmiugur

Profesör
202
Marka
Hyundai
35-40bin bandında araç arıyoruz. Sedan, manuel, yakıtı çok ekstra olmayan ve çok sorun çıkarmayacak bir araç bakıyoruz. Benim aklımda focus 2 titanium var, 1.6 TDCI. Hem kullananların görüşlerini merak ediyorum hem de önereceğiniz tüm araçlara açığım.

Benim focus 2 ile duyduklarım ve bildiklerim; yol tutuşu çok iyi, komforu yeterli, kronik arızası olmayan bir araç. Beni ilgilendiren bi ekstra konu da Sony ses sistemi efsane :)
 
Son düzenleme:
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...fsiz-toyota-corolla-2007-1.4d-422244714/detay
Şu 10. nesil corolladan babamda var 2007 de sıfır aldık.9,5 yıldır bizde diyebilirim 130.000 kmde.10 bin bakımı dışında sanayi-servise uğramışlığı yoktur.Sony ses sistemi olayına gelirsek corollanın elegant donanınımında çok tatminkar bi ses sistemi sunuluyor.
Yol tutuş olarak focus 2 nin gerisinde bilginiz olsun:) 10.nesil corollanın en büyük handikapı otomatik viteslilerinde..Manuel dediğiniz için aklıma bu paralara corolla geldi.İyi günler
 
35-40bin bandında araç arıyoruz. Sedan, manuel, yakıtı çok ekstra olmayan ve çok sorun çıkarmayacak bir araç bakıyoruz. Benim aklımda focus 2 titanium var, 1.6 TDCI. Hem kullananların görüşlerini merak ediyorum hem de önereceğiniz tüm araçlara açığım.

Benim focus 2 ile duyduklarım ve bildiklerim; yol tutuşu çok iyi, komforu yeterli, kronik arızası olmayan bir araç. Beni ilgilendiren bi ekstra konu da Sony ses sistemi efsane :)
Focus Mk2 Titanium donanım ve tdci motor çok iyi bir seçenek. Arabanın yol tutuşu çok iyi, motor sesi garip şekilde 1.6 benzinli düşük donanımına göre daha az (ikisini de tecrübe ettim oradan biliyorum), ama konforu çok çok iyi değildir. Eski Ford imajına sahip gergin yapıda arabadır. Ama uzun yol kullanımı çok iyidir. Uzun ömürlüdür. Koltukları rahattır, iç hacim olarak yeterince geniştir.

Benim bildiğim handikapları şunlar: Havalandırma ızgaralarının plastikleri kaliteli değildir, telefon tutucu vb. aksesuarlar yüklerseniz kırabilirsiniz. Nedendir bilmiyorum, farlar, kedi gözleri, stop lambaları gibi dış aydınlatmalar biraz daha sık yanıp patlar. Bizde 2003 Fiesta vardı, o da öyleydi. Dönüş çapı pek iyi değildir, hidrolik direksiyonu da genel olarak sert yapıdadır. Orta konsol geniş tutulduğu için ön tarafta oturma alanı, rakiplerine göre enine biraz dar kalıyor. Çok fazla km yapmış olanlarda (150.000km üstü) GEM modülü arıza yapabiliyor. Bu arıza genelde ilk başta göstergelere vuruyor. İleri aşamalarda sensörü olan her birime vurabiliyor, komple beynini durdurmaya kadar yolu var. Masraflı bir parçadır, ama sanayide iyi oto elektronikçilerde yarı fiyatına onarımı yapılabiliyor. Yüksek km'lisini alacak olursanız değişip değişmediğini kontrol ettirin derim. Değiştiyse sıkıntı yok demektir :)

Araba hakkında bildiğim kadarı bunlar. Tavsiye ederim.

Edit: Alternatif tavsiyem Astra H 1.3 cdti. Focus kadar seri değildir ama çok ekonomiktir. Genel olarak kaliteli ve sorunsuzdur. Dönüş çapı Focus'a göre biraz daha iyidir. Yol tutuşu ve direksiyon sertliği ise Focus'a benzer. Olumsuz tarafı iç hacmi ve geri görüşüdür. Binip deneyip görerek değerlendirilecek konular yani.
 
Son düzenleme:
Focus Mk2 Titanium donanım ve tdci motor çok iyi bir seçenek. Arabanın yol tutuşu çok iyi, motor sesi garip şekilde 1.6 benzinli düşük donanımına göre daha az (ikisini de tecrübe ettim oradan biliyorum), ama konforu çok çok iyi değildir. Eski Ford imajına sahip gergin yapıda arabadır. Ama uzun yol kullanımı çok iyidir. Uzun ömürlüdür. Koltukları rahattır, iç hacim olarak yeterince geniştir.

Benim bildiğim handikapları şunlar: Havalandırma ızgaralarının plastikleri kaliteli değildir, telefon tutucu vb. aksesuarlar yüklerseniz kırabilirsiniz. Nedendir bilmiyorum, farlar, kedi gözleri, stop lambaları gibi dış aydınlatmalar biraz daha sık yanıp patlar. Bizde 2003 Fiesta vardı, o da öyleydi. Dönüş çapı pek iyi değildir, hidrolik direksiyonu da genel olarak sert yapıdadır. Orta konsol geniş tutulduğu için ön tarafta oturma alanı, rakiplerine göre enine biraz dar kalıyor. Çok fazla km yapmış olanlarda (150.000km üstü) GEM modülü arıza yapabiliyor. Bu arıza genelde ilk başta göstergelere vuruyor. İleri aşamalarda sensörü olan her birime vurabiliyor, komple beynini durdurmaya kadar yolu var. Masraflı bir parçadır, ama sanayide iyi oto elektronikçilerde yarı fiyatına onarımı yapılabiliyor. Yüksek km'lisini alacak olursanız değişip değişmediğini kontrol ettirin derim. Değiştiyse sıkıntı yok demektir :)

Araba hakkında bildiğim kadarı bunlar. Tavsiye ederim.

Edit: Alternatif tavsiyem Astra H 1.3 cdti. Focus kadar seri değildir ama çok ekonomiktir. Genel olarak kaliteli ve sorunsuzdur. Dönüş çapı Focus'a göre biraz daha iyidir. Yol tutuşu ve direksiyon sertliği ise Focus'a benzer. Olumsuz tarafı iç hacmi ve geri görüşüdür. Binip deneyip görerek değerlendirilecek konular yani.

Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için :) Titanium ve diğer paketler arasında ses sistemi farkını biliyor musunuz?
 
Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için :) Titanium ve diğer paketler arasında ses sistemi farkını biliyor musunuz?
Standart ses sisteminde bildiğim kadarıyla fark yok. Sony opsiyonunu diyorsanız açıkçası benim bindiğimde sohbet muhabbet ediliyordu arabada, ses kapalıya yakın 3-5 seviye açıktı. O yüzden tecrübe etmedim. Ama bana söylenen çok kaliteli olduğuydu. Standart ses sistemi bile kötü değilken beklentim çok yüksek açıkçası. Bir gün bir yerde denk gelirsem açıp denerim. :)
Bu arada Astra'nın ses sistemi fena olmamakla birlikte radyo çekim gücü sıkıntılıdır. Önerdiğim alternatif araçtır kendisi ama alacak olursanız aklınızda bulunsun. :)
 
Standart ses sisteminde bildiğim kadarıyla fark yok. Sony opsiyonunu diyorsanız açıkçası benim bindiğimde sohbet muhabbet ediliyordu arabada, ses kapalıya yakın 3-5 seviye açıktı. O yüzden tecrübe etmedim. Ama bana söylenen çok kaliteli olduğuydu. Standart ses sistemi bile kötü değilken beklentim çok yüksek açıkçası. Bir gün bir yerde denk gelirsem açıp denerim. :)
Bu arada Astra'nın ses sistemi fena olmamakla birlikte radyo çekim gücü sıkıntılıdır. Önerdiğim alternatif araçtır kendisi ama alacak olursanız aklınızda bulunsun. :)
Teşekkürler tekrardan :) Sizden önce ben tecrübe edersem (umarım) bilgilendiririm :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Hiç ortada olan yorum göremedim ya çok övüyolar ya da çok yeriyolar. Bir çok yerde 200 dahil yapıldığını okudum, gördüm. Neden gitmiyor deniliyor ara hızlanmalar fln mı?
Aynı fiyata C sınıfı 308 ve Bravo da var onları da araştırın derim. Cruze için de 1.6 motorunu çok gömdüler ve 10 11 litreleri buluyor diyorlar yakıt tüketimi için. Gidişi hakkında bir yorumum yok.
 
Chevrolet Cruze hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çok yakıyor diye söyleniyor. Bir de tabi Chevrolet Türkiye'den çekildi, buda aracın 2. el algısını düşürdü. yoksa bence tip olarak güzel araç, konforunu v.s bilmiyorum tabi, ama son kasalar muhtemelen astra ile aynı platformu kullanmıştır.
Bir de şöyle bişey var; Chevrolet Türkiye'den çekilse bile 10 yıl yedek parça, servis garantisi vermişti ve bunu Opel bayileri ile sağlıyordu. Şimdi Opel PSA'ya satıldığına göre bunu kim sağlayacak? Chevrolet sahipleri yetkili servis garantisinden mahrum kalıp, sanayiye yönelmek zorunda kalabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: hilmiugur
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...