Audi Sport GmbH, ilk Audi R8 GT’nin prömiyerinden on iki yıl sonra, bu özel süper spor modelin ikinci versiyonunu pazara sunuyor.
Modelde yer alan daha hızlı vites geçişleri sağlayan yeni 7 vitesli çift kavramalı şanzıman ve yeni Torque Rear sürüş modu, sürücülerin kendi ESC desteği seviyelerini seçmelerine olanak tanıyor. Yedi kademeli arka tork, direksiyon simidinde yer alan kontrol uydusu aracılığıyla ayarlanabiliyor. Yeni R8 GT‘den dünya çapında sadece 333 adet satışa sunulacak. Yeni ve özel dış ve iç özellikler, R8 GT’nin ilk nesline de bir saygı niteliğinde; örneğin sıralı numaralandırma, özel hafif alaşım jantlar ve siyah ile kırmızının bir arada kullanıldığı iç tasarım sayılabilir.
620 PS’lik yeni motorAudi Sport GmbH, R8 GT’nin ikinci baskısının temelini oluşturan 570 PS2’li R8 V10’un performansını, quattro modeliyle aynı seviyeye getirmek için bu özel modelin artırmış. Sonuçta ortaya, 10 silindirli 5,2 litrelik motorla elde edilen 620 PS güç ve 565 Nm tork değeri...
Okumaya devam et...