Otomobilden daha fazlası
Audi de 51. Super Bowl için yeni S5’in reklam filmini yayınladı. Bu reklamı önemli kılan nokta ise diğer otomobil firmalarından farklı olarak Audi’nin otomobil yerine çok daha önemli bir konuya dikkat çekmesi. Bu reklamın ise maçın üçüncü çeyreği sırasında yayınlanacağı açıklandı.
Reklam aralarında yarış yapan çocukları konu almakta. Erkekler ise kahramanımıza karşı girdikleri mücadelede çeşitli haylazlıklara başvurmasına rağmen kaybeden taraf oluyorlar. Bu mücadele sırasında ise dış ses kızının büyüdüğünde nasıl erkekler kadar para kazanamayacağını ve yaşadığımız dünyada henüz oturmamış olan cinsiyet eşitliğine dikkat çekmekte. Reklamın sonlarına doğru da babanın düşünceleri ise daha pozitif bir hale gelmekte.
Sizce doğru mu?
Audi tarafından atılmış bu “cesur” olarak tanımlanabilecek reklam ise herkes tarafından olumlu karşılanmamakta. Sizce otomobil firmalarının bu tarzda reklam yapmaları doğru mu? Yoksa otomobil sektörü sadece otomobiller çevresinde mi reklam çekmeli?
Audi Amerika’dan sorumlu Loren Angelo ise uluslararası platformda eşitlik konusunu işleyen bir reklamın önemini vurgulamakla.
Biraz da S5 hakkında
Her ne kadar reklamda çok vurgu yapılmasa da S5 Sportback gelecek baharda satışa çıkacak. Sportback eki ise otomobilin sahip olduğu 4 kapıya ve lift-back şeklinde açılan bagaj kapağını vurgulamakta. S5 Sportback’in kalbinde ise yeni geliştirilen 3 litrelik V6 ünite yer almakta. 354 hp ve 500 Nm tork üreten motor sayesinde S5 0-100 koşusunu 4.7 saniyede tamamlamakta. Performans konusunda ise süspansiyon ve fren sisteminde iyileştirilmelere gidilmiş. İç mekanda ise müşterileri yeni “Virtual Cockpit” isimli dijital göstergelerle karşılamakta.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Audi de 51. Super Bowl için yeni S5’in reklam filmini yayınladı. Bu reklamı önemli kılan nokta ise diğer otomobil firmalarından farklı olarak Audi’nin otomobil yerine çok daha önemli bir konuya dikkat çekmesi. Bu reklamın ise maçın üçüncü çeyreği sırasında yayınlanacağı açıklandı.
Reklam aralarında yarış yapan çocukları konu almakta. Erkekler ise kahramanımıza karşı girdikleri mücadelede çeşitli haylazlıklara başvurmasına rağmen kaybeden taraf oluyorlar. Bu mücadele sırasında ise dış ses kızının büyüdüğünde nasıl erkekler kadar para kazanamayacağını ve yaşadığımız dünyada henüz oturmamış olan cinsiyet eşitliğine dikkat çekmekte. Reklamın sonlarına doğru da babanın düşünceleri ise daha pozitif bir hale gelmekte.
Sizce doğru mu?
Audi tarafından atılmış bu “cesur” olarak tanımlanabilecek reklam ise herkes tarafından olumlu karşılanmamakta. Sizce otomobil firmalarının bu tarzda reklam yapmaları doğru mu? Yoksa otomobil sektörü sadece otomobiller çevresinde mi reklam çekmeli?
Audi Amerika’dan sorumlu Loren Angelo ise uluslararası platformda eşitlik konusunu işleyen bir reklamın önemini vurgulamakla.
Biraz da S5 hakkında
Her ne kadar reklamda çok vurgu yapılmasa da S5 Sportback gelecek baharda satışa çıkacak. Sportback eki ise otomobilin sahip olduğu 4 kapıya ve lift-back şeklinde açılan bagaj kapağını vurgulamakta. S5 Sportback’in kalbinde ise yeni geliştirilen 3 litrelik V6 ünite yer almakta. 354 hp ve 500 Nm tork üreten motor sayesinde S5 0-100 koşusunu 4.7 saniyede tamamlamakta. Performans konusunda ise süspansiyon ve fren sisteminde iyileştirilmelere gidilmiş. İç mekanda ise müşterileri yeni “Virtual Cockpit” isimli dijital göstergelerle karşılamakta.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..