2008’de tanıtılan Toyota’nın d segment modeli Avensis yeni jenarasyona kavuşmak için gün sayıyor. Hatırlanacağı üzere Avensis biri 2012’de diğeri 2015’te olmak üzere iki kez makyajlandı ancak bu yenilenmeler satış rakamlarına pek de yansımamışdı.
Fotoğraflara bakıldığında dış mekanda hiçbir boyut değişikliği olmadı oldukça belli oluyor. Ancak selefinde kullanılan 1.8 ve 2.0 litrelik atmosferik motorların yerini 1.6 turbo beslemeli üniteye bırakması ve hafiflme çalışmalarından ötürü performansta önemli bir artış bekleniyor. 1.6 litrelik turbo beslemeli benzinli motorun 120 ve 150 beygirlik 2 farklı seçeneği olacağı da verilen bilgiler arasında.
Dizel motorlarda da bir yenilenme mevcut. Önceki jenarasyonda kullanılan 1.6 ve 2.0 litrelik dizel motorlar Euro6 normlarını karşılamadı için yerini BMW’den alınan 1.5 2.0 lık ünitelere bıraktı. Hatırlanacağı üzere 1.5 litrelik ünite 115 beygir 2.0 litrelik ünite ise 190 beygir güç üretiyor
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Fotoğraflara bakıldığında dış mekanda hiçbir boyut değişikliği olmadı oldukça belli oluyor. Ancak selefinde kullanılan 1.8 ve 2.0 litrelik atmosferik motorların yerini 1.6 turbo beslemeli üniteye bırakması ve hafiflme çalışmalarından ötürü performansta önemli bir artış bekleniyor. 1.6 litrelik turbo beslemeli benzinli motorun 120 ve 150 beygirlik 2 farklı seçeneği olacağı da verilen bilgiler arasında.
Dizel motorlarda da bir yenilenme mevcut. Önceki jenarasyonda kullanılan 1.6 ve 2.0 litrelik dizel motorlar Euro6 normlarını karşılamadı için yerini BMW’den alınan 1.5 2.0 lık ünitelere bıraktı. Hatırlanacağı üzere 1.5 litrelik ünite 115 beygir 2.0 litrelik ünite ise 190 beygir güç üretiyor
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..