Yeni Bmw 7 serisi

Zarif spor oranları ve lüksün ilerici bir yorumu, yeni BMW 7-Serisinin dış tasarımını anlatıyor. Çekici gövdesi, lüks sedan’ın eşsiz sürüş deneyimini şekillendiren üstün dinamikleri ve özel konforu yansıtıyor. 7 Serisi’nin son sürümü, durumunu ve ileri teknolojisini daha da dikkatle vurgulayan özenle değerlendirilmiş dış cephelere sahiptir. Tasarım güncellemeleri, vücudun her yerine ulaşıyor ve hepsinden öte, yeni BMW 7 Serisi sedan’ın markanın amiral gemisi modeli olarak konumunu duyurduğu kendine güvenen varlığını güçlendiriyor. Geniş kapsamlı dış yeniden tasarım, BMW 7-Serisinin kültürlü zerafetini vurgular ve önü, kaputu, farları, ön yan panelleri, arka tampon süslemesini ve arka lambaları alır.

BMW 7 Serisi, iki gövde ile sunulmaya devam edecek. Lüks sedan’ın daha uzun versiyonunda standart arabaya göre 14 santimetre uzatılmış bir dingil açıklığı – 3.210 milimetreye – ve arka koltuktaki yolculara eşleşmeleri için ekstra alan sağlıyor. Standart 7 Serisi (5.120 mm) ve uzun dingil mesafesi ikizinin (5.260 mm) her ikisi de öncekilerden 22 milimetre daha uzundur. Yeni modelin genişliği (1,902 mm) ve yüksekliği (1.467 mm / uzun dingil mesafesi: 1.479 mm) değişmeden kalır.

WhatsApp-Image-2019-01-16-at-20.01.01.jpeg






Uzun boylu ön uç, belirgin şekilde daha büyük BMW böbrek ızgarası

Ön taraftaki kapsamlı tasarım yenilemesi, yeni BMW 7 Serisi’ne daha güçlü görsel varlığını sağlamada özellikle belirgin bir rol oynamaktadır. Göze en canlı şekilde hakim olmak, arabanın önündeki belirgin şekilde genişletilmiş yüzeydir ve şimdi en başta 50 milimetre daha uzundur. Sonuç, lüks sedanın prestijini ve statüsünü yansıtan bir dikeyliktir.

WhatsApp-Image-2019-01-16-at-20.01.02.jpeg


Ön uç tasarımın baskın kuvveti, şu anda yüzey alanı yüzde 40 oranında büyüyen tek parça bir çevre ile çerçevelenmiş BMW böbrek ızgarasıdır. Izgarada, yalnızca soğutma havası ihtiyacı arttırıldığında açılan, ayarlanabilir kanatlı aktif hava klapesi kontrolü bulunur. Böbrek ızgarasının çubukları, standart olarak saten Aluminyum ve Tasarım Saf Mükemmelliği belirtilen araçlarda Parlak Krom olarak gelir. Böbrek ızgara çubukları arasındaki hava kanatlarının ön kısımları da Parlak Krom’dadır – veya M Sport paketi belirtilmişse siyahtır. Yeni BMW M760Li xDrive, Cerium Gray’de bulunan bir böbrek ızgarası çevresine ve böbrek ızgara çubuklarına sahiptir.

Tam genişlikte ışık şeridi ile yeni arka uç tasarımı

Yeni BMW 7 Serisi’nin arka yüzünde ayrıca modernite, zerafet ve varlığın yeni enjeksiyonları da var. Burada, tasarım sedan’ın geniş ve güçlü tekerlek üstü duruşunu daha da vurgulayan yatay çizgilerin hakimiyetini artırdı. Ek olarak, arka önlüğün dış bölümlerindeki çizgiler, ön önlükteki hava girişi trimi için kullanılan tasarım dilini benimser. Egzoz sisteminin egzoz boruları, şimdiye kadar daha geniş krom çevrelerinde, BMW M760Li xDrive V12 Excellence’ın ortasına bölünmüş ve arka önlüğün alt kısmına tam olarak entegre edilmiş şekilde kenarlanmıştır. Arka egzoz borusu kenarı standart olarak Parlak Krom, BMW M760Li xDrive’daki Cerium Grey ve genişletilmiş BMW Individual parlak Shadow Line ile otomobillerde Siyah Krom olarak geliyor. Standart olarak gövde renginde boyanmış tampon kaplama, Design Pure Excellence özelliğine sahip otomobillerde Parlak Krom ile gelir ve aynı zamanda egzoz borusu kenarını da kapsar. M Sport paketi, Dark Shadow metalik renkte boyanmış difüzör kaplamalı çarpıcı bir şekilde oyulmuş arka önlük içerir

WhatsApp-Image-2019-01-16-at-20.00.59-1.jpeg




Yeni BMW 7 Serisi’nin üç boyutlu arka lambaları, selefinden yaklaşık 35 milimetre daha incedir ve sofistike ve keskin bir şekil verir. Işık kaynakları tamamen LED’dir ve arka lambaların L şeklindeki çizgisini vurgulamak için düzenlenen kırmızı ve siyah yüzeylerin arkasına yerleştirilmiştir. Diğer yeni özellikler arasında, krom kapağın altına yerleştirilmiş, arka panel kapağının tüm genişliği boyunca uzanan ve arka lambaları birbirine bağlayan, keskin bir şekilde tanımlanmış ve çok ince bir ışık şeridi (genişliği sadece altı milimetre ölçülür) bulunur. Krom çubuk, genişletilmiş BMW Individual parlak Shadow Line ve BMW M760Li xDrive’da Seryum Grisi belirtildiğinde Koyu Krom ile geliyor. Işık şeridi aynı zamanda gündüz sürüş farları açıldığında dikkat çekici bir şekilde aydınlatılmış bir vurgu oluşturur ve karanlık düştüğünde yeni BMW 7 Serisinin arkasında karakteristik ve son derece farklı bir gece tasarımı üretmek için L şeklindeki farlarla birlikte çalışır.



İç Mekan ve Ekipman

Yeni BMW 7-Serisinin dış yüzeyinde yer alan daha güçlü varlığı ve net tasarım deyimi, kapsamlı bir şekilde geliştirilmiş iç tasarım ve zenginleştirilmiş bir optimize ekipman özellikleri ile yansıtılmaktadır. Cömert alan seviyeleri, seçim malzemeleri, uyumlu bir şekilde koordine edilmiş tasarım detayları ve özel işçilik, her bakımdan rafine edilmiş lüks bir ortam yaratmak için bir araya geliyor. Güç aktarma organları ve şasi teknolojisinin üstün performansını ve geliştirmesini tamamlayan bu özellikler, yeni BMW 7 Serisi’nin hem sürücüye hem de yolculara lüks bir refah anlayışıyla oluşturulmuş ilham verici bir araç deneyimi sunmasını sağlıyor.

WhatsApp-Image-2019-01-16-at-20.00.59.jpeg




Bu lüks sedanın yeni nesline ilişkin ilerleme, gösterge kümesi ve Kontrol Ekranı tarafından oluşturulan ekranlar, kontrollerinin genişletilmiş işlevselliği ve bilgi-eğlence sistemlerinin daha da iyileştirilmesi gibi gelişmelerden yansıtılmaktadır. Döşeme şeritleri, deri kaplamalı yüzeyler ve ışık kaynakları, yeni BMW 7 Serisi kabinin özel havasına hiç olmadığı kadar büyük bir katkı sağlar. Optimize edilmiş akustik konfor, daha da rahatlatıcı bir seyahat deneyimi sağlar.

BMW EfficientLightweight ve optimize edilmiş aerodinamik

BMW 7 Serisi’nin lüks sedanları için geliştirilen gövde yapısı, maksimum yolcu korumasını optimum ağırlıkla birleştiriyor. Bu, rakiplerinden herhangi biri tarafından rakipsiz olan yüksek mukavemetli çelikler, alüminyum ve karbon fiber takviyeli plastikten (CFRP) oluşan bir malzeme karışımıyla mümkün olmaktadır. Yolcu hücresi için kullanılan Karbon Çekirdek, yalnızca yüksek güvenlik seviyesine değil, aynı zamanda BMW 7 Serisi’nin çevik kullanım özelliklerine de büyük katkı sağlıyor.

Aracın aerodinamik özelliklerinin optimizasyonunda önemli bir rol, Hava Perdeleri ve Hava Havalandırmaları ile birlikte aktif hava kanat kontrol sistemi tarafından oynanır. Hava sürtünmesi aynı zamanda neredeyse tüm alt gövdeyi kaplayan kaplama ile de azalır.



WhatsApp-Image-2019-01-16-at-20.00.58-1.jpeg


Kendi sınıfında yolcu konforu: Executive Lounge, Dokunmatik Komut, Arka koltuk eğlence

Sadece yeni BMW 7-Serisinin uzun dingil mesafesi sürümleri için mevcut olan arka için Executive Lounge randevuları, kendini iyi hissetme faktörü ve yolcu konforunu en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmıştır. Dört bölgeli otomatik klima kontrolüne, elektrikle ayarlanabilen konforlu koltuklara ve arkadaki masaj işlevine ek olarak, ekipman paketi ayrıca Executive Lounge Koltukları, Executive Lounge Arka Konsolu ve Arka Koltuk seçenekleri ile birlikte tüm koltuklar için aktif koltuk havalandırması içerir BMW Dokunmatik Komutanlığı içeren eğlence deneyimi.

Arka koltuk eğlence sistemi, Blu-ray oynatıcılı tam 10 inç full-HD ekrandan oluşur. Sistem, kullanıcıların aracın eğlence, navigasyon ve çevrimiçi fonksiyonlarına arka koltuklardan erişmelerini sağlar. Şimdi dokunmatik ekran işlevine sahip ekranların görüş açısı, arka koltuktaki yolcuların mevcut koltuk pozisyonlarına göre ayarlanabilir. Geliştirilmiş donanım, BMW Dokunmatik Komut ünitesinin en son sürümünün tanımlayıcı özelliğidir. Ekranı yedi inç diyagonal olan bu çıkarılabilir tablet, herhangi bir koltuktan ve hatta aracın dışından bile kullanılabilir. Yolcuların koltuk ayarı, iç aydınlatma ve iklim kontrolü gibi konfor fonksiyonlarının yanı sıra bilgi-eğlence, navigasyon ve iletişim sistemleri gibi çalışmalarını da sağlar. Harici ses ve video dosyalarını oynatmak için de kullanılabilir. BMW Touch Command tabletin ve Arka Koltuk eğlence Deneyimi ekranlarının grafik ve menü sistemi şimdi, gösterge panelinin ve Kontrolün tamamen dijital göstergeleri için de kullanılan BMW İşletim Sistemi 7.0’ın yazılım özellikleri ve işlevselliği ile uyumludur. Çağdaş bir görünüme sahip bir ortam yaratmak ve kullanıcının bireysel ihtiyaçlarına odaklanmış bir his yaratmak için yeni BMW 7 Serisi’nde sergileyin.



BMW-7-Series-2020-1024-27.jpg


Motorlar, Şanzıman ve BMW xDrive

Yeni BMW 7-Serisinde bulunan tüm motorlar çok sayıda ortak paydaya sahiptir: alüminyum yapı, optimize edilmiş termodinamik ve en yeni BMW TwinPower Turbo teknolojisi. Benzinli motorlar için teknoloji paketi, çift kaydırmalı turboşarj, Yüksek Hassasiyetli Enjeksiyon, VALVETRONIC tam değişken valf zamanlaması ve Çift-VANOS değişken eksantrik mili kontrolünü içerir. Bu arada dizel güç üniteleri, dört adede kadar turboşarjlı ve common-rail direkt enjeksiyonlu bir turboşarj sistemine sahiptir. Partikül emisyonlarını en aza indirmek için, hem yeni geliştirilen V8 ünitesi hem de yeni BMW M760Li xDrive’ın motor kapağının altındaki V12 şimdi bir benzin partikül filtresi ile donatılmıştır. Dizel modeller için emisyon kontrol sistemi, azot oksit emisyonlarını azaltmak için partikül filtresi, oksidasyon katalizörü, NOx adsorpsiyon katalizörü ve AdBlue enjeksiyonlu bir SCR katalizörü içeren BMW BluePerformance teknolojisini kullanır. Böylece, yeni BMW 7 Serisi’nin tüm model varyasyonları Euro 6d-TEMP emisyon standardının gereksinimlerini karşılamaktadır.

WhatsApp-Image-2019-01-16-at-20.01.01-2.jpeg


Prestige plus performans: BMW M760Li xDrive’da V12 motor

Yeni BMW 7 Serisi için motor serisine öncülük eden, lüks segmentte görkemli güç dağıtımı için bir kriter belirleyen on iki silindirli benzin ünitesidir. Geleneksel olarak en prestijli motor çeşidi olan V12, rakipsiz pürüzsüzlük ve muazzam performansın şaşırtıcı bir karışımını sunar. Yeni BMW M760Li xDrive’a güç veren örnek, 6,2 litre ile 5,750 devir / dakika arasında maksimum 430 kW / 585 hp çıkış gücü elde ettiği 6,6 litrelik bir motora sahiptir. 850 Nm torku, 1.600 ila 4.500 rpm’ye kadar uzanan geniş bir devir aralığı boyunca üretir. Yüksek performanslı motor, oldukça sportif lüks sedanı sadece 3,8 saniyede 0 dan 100 km hıza ulaştırır. Yeni BMW M760Li xDrive’ın azami hızı, isteğe bağlı M Sürücü Paketi seçiliyse, elektronik olarak 250 km / s (155 mil / s) ile sınırlandırılmıştır. Yeni BMW M760Li xDrive, kilometre başına 285 – 282 gram CO2 emisyonuna eşdeğer 100 kilometrede 12.5 – 12.4 litre (22.6 – 22.8 mpg imp) yakıt tüketimini bir araya getirdi.

Zahmetsiz sportiflik için yeni V8 motor

Yeni BMW 7 Serisi için motor serisindeki en büyük değişikliklerden biri, BMW 750i xDrive ve BMW 750Li xDrive’da bulunan sekiz silindirli ünitedir. Karterden motor yönetimine kadar her şeyi kapsayan kapsamlı bir revizyona girdikten sonra 4.4 litrelik V8, eski motordan 60 kW / 80 bg daha fazla – toplam 5.500 ila 6.000 arasında maksimum 390 kW / 530 hp çıkış üretir. 750 Nm tork, 100 Nm (74 lb-ft) bir artışı temsil eder.

Bir kez daha, V8 ünitesi ani ve durmaksızın güç birikimi için bazı etkileyici akustik eşlik eder. Yeni BMW 750i xDrive, 4.0 saniyede 0 ila 100 km / sa (62 mil / saat) hızlandı (BMW 750Li xDrive: 4,1 saniye). Kilometre başına 217 gram (218 gram) CO2 emisyonu ile 100 kilometrede 9.5 litre (29.7 mpg imp) [9.6 – 9.5 l / 100 km (29.4 – 29.7 mpg imp)] yakıt tüketimi rakamlarını geri döndürür. Standart olarak takılan kapak kontrollü M Sport egzoz sistemi, olağanüstü güç dağıtımına uygun, heyecan verici bir film müziği üretir.

BMW 7 Serisinde hibrit sistemi: şimdi altı silindirli sıralı benzinli motor ve daha fazla elektrik gücü

Yeni BMW 7 Serisi serisindeki plug-in hibrid çeşitleri, lüks sedan’ın sportif cesaretini, yolcu rahatlığını ve kendini iyi hissetmesini sağlayan ambiyansı bir araya getiriyor ve bunları son derece yüksek verimlilik ve neredeyse sessiz, tamamen elektrikli bir sürüş sunma yeteneği ile birleştiriyor sıfır yerel emisyon ile deneyim. BMW eDrive teknolojisi ile donatılmış modellerin seçimi şimdi BMW 745e, BMW 745Le ve BMW 745Le xDrive’dan oluşuyor. Altı silindirli hat içi motorun takmalı hibrit sisteme entegrasyonu, daha gelişmiş bir yüksek voltaj aküsü, daha fazla güç ve tork, ayrıca elektrik aralığı, tüketim ve CO2 emisyonları için geliştirilmiş rakamlar kaydedilen ilerlemeyi gösterir. giden modellerle karşılaştırıldığında.

2019 baharında yeni BMW 7 Serisi piyasaya sürülecek olan hibrid modeller, lüks sedan’ın özünün tamamını eskisinden daha etkili şekilde yakalar. Yeni geliştirilen sürüş teknolojisi, mevcut BMW EfficientDynamics güç ünitesinin – maksimum 210 kW / 286 hp çıkış gücü karakteristik pürüzsüzlük ve serbest dönen bir hassasiyetle teslim edilen – elektrik gücü sağlayan özel bir uyarlanmış altı silindirli sıralı benzinli motorundan oluşuyor. nominal gücü 83 kW / 113 hp ve 265 Nm tork değerine sahip motor ve en yeni pil hücresi teknolojisi ile arttırılmış kapasite ile yeni bir lityum iyon akü. Akıllı enerji yönetimi, iki tahrik ünitesi arasında hassas şekilde düzenlenmiş etkileşimi sağlayan güç elektroniğinde de iyileştirmeler yapıldı ve eğer proaktif sürüş işlevi etkinleştirilirse, sürüşün kaplanması gereken bölümleriyle çakışacak şekilde elektrikli sürüş aşamalarını etkin bir şekilde koordine eder herhangi bir emisyon olmadan. Aynı zamanda, elektriksel kuvvetten gelen ve hatta kopukluk tepkisine bile dönüşen eklenen dinamizm, elektrik motorunun yardımı ile üretilen verimlilikteki kazanç kadar öncekinden daha büyüktür. Sürüş Deneyimi Kontrolü SPOR moduna ayarlıyken, sürücü ikilisi 290 kW / 394 hp’lik bir kombine çıkış serbest bırakabilirken, yeni BMW 7 Serisi’ndeki takmalı hibrid varyantlar için maksimum kombine tork 600 Nm’ye kadar çıkabiliyor.

Yeni plug-in hibrid teknolojisi, BMW 745e, BMW 745Le ve BMW 745Le xDrive modellerinin 0 – 100 km hızlanması için 5,3 ile 5,1 saniye arasında sürelerini kaydetmesini ve arasında değişen bir elektrik aralığı elde etmesini sağlar 50 ve 58 kilometre (31 – 36 mil). Hibrit moddaki hız eşiği de 110 km değerine çıkmış, sıfır bölge emisyonlu lüks bir sedanda sürüş keyfi şimdi şehir sınırlarının çok ötesinde kullanılmaya başlanmıştır. Bunun için gereken enerji, arka koltukların altında bulunan ve toplam brüt kapasitesi 12.0 kWh olan yeni nesil lityum-iyon bataryada depolanır. Yeni WLTP test döngüsüne dayanarak hesaplanan ve sonra NEDC’ye eşdeğer değerlere dönüştürülmüş olan hibrit lüks sedanlar için kombine yakıt tüketimi rakamları – 100 kilometrede 2,6 ila 2,1 litre. Yakıt yakıldığında ortaya çıkan CO2 emisyonu kilometre başına ortalama 59 – 48 gramdır. BMW 745e, BMW 745Le ve BMW 745Le xDrive, 100 kilometrede 16,3 ila 15,0 kWh arasında bir elektrik tüketimine sahiptir.



Verimli, düşük emisyonlu düz altı dizel motor

Yeni BMW 7 Serisi lüks sedan için güç ünitesi seçimi, düşük emisyona sahip, son derece verimli altı silindirli sıralı dizel motorların üçlüsü ile tamamlanıyor. Her biri 3,0 litre deplasmana sahip ve dikkate değer ölçüde yüksek verimlilik faktörü, mükemmel pürüzsüzlüğü ve muazzam çekme gücü ile dikkat çekiyor. BMW 730d, BMW 730Ld, BMW 730d xDrive ve BMW 730Ld xDrive modellerinde bulunan versiyon için turboşarj sistemi, değişken giriş geometrisine sahip tek bir turboşarjdan oluşur. Common-rail direkt enjeksiyon sistemi, maksimum 2500 bar basınçla çalışan piezo enjektörleri kullanır. Motor, devir sayacı 4.000 dev / dak’a ulaştığında maksimum tork ile 620 Nm’de (457 lb-ft) 2.000 ila 3.000 dev / dak arasında değişen 195 kW / 265 hp’lik bir güç üretir.

Yeni BMW 730d, 6.1 saniyede 0’dan 100 km çıkarken, yeni BMW 730Ld 6.2 saniyeye ulaşıyor. BMW 730d xDrive ve BMW 730Ld xDrive standart sürat serisini sırasıyla 5.8 ve 5.9 saniyede tamamlıyor. Dizel motorun örnek verimliliği, kombine yakıt tüketimi ve emisyon rakamlarına açıkça yansıtılıyor: BMW 730d için 5.5 – 5.3 l / 100 km ve 144 – 138 g / km, 5.5 – 5.3 l / 100 km ve 145 – 139 g / km BMW 730Ld için 5.7 – 5.5 l / 100 km ve BMW 730d xDrive için 150 – 143 g / km ve son olarak da BMW 730Ld xDrive için 5.8 – 5.6 l / 100 km ve 153 – 147 g / km.

Yeni BMW 740d xDrive ve BMW 740Ld xDrive motorunun kapağının altındaki düz altı dizel motor, 4.400’de maksimum 235 kW / 320 hp güç üretiyor, 680 Nm (501 lb-ft) torku 1,750 ila 2,250 devir / dakika arasında üretiyor. Bu, hem yüksek basınçlı hem de düşük basınçlı turboşarjların her ikisi de değişken giriş geometrisine sahip çok aşamalı bir turboşarj sisteminin yanı sıra, maksimum 2,500 bar basınçta common-rail doğrudan enjeksiyonu ile başarılır. Bu, BMW 740d xDrive’ı 5,3 saniyede (BMW 740Ld xDrive: 5,4 saniye) 0 dan 100 km çıkarmak için yeterlidir. Yeni BMW 740d xDrive, her 100 kilometrede bir 6.0 – 5.6 litre (BMW 740Ld xDrive: 6.0 – 5.7 l / 100 km) birleşik yakıt tüketim rakamları verir ve bu da kilometre başına 158 – 148 gram CO2 emisyonu sağlar (BMW 740Ld xDrive: 158 – 149 g / km).

Yeni BMW 750d xDrive ve BMW 750Ld xDrive’daki altı silindirli sıralı dizel ünite, iki yüksek basınçlı ve iki düşük basınçlı turboşarjlı çok aşamalı turboşarj ve doğrudan enjeksiyonlu dahil olmak üzere olağanüstü bir dizi yüksek teknoloji önlemi sunar. 2500 bar’ı aşan maksimum basınçta çalışan piezo enjektörleri. Sonuç, 4.400 rpm’de maksimum 294 kW / 400 hp çıkış ve 2.000 ila 3.000 rpm arasında güçlü bir 760 Nm (560 lb-ft) pik torktur. Olağanüstü güç birikimi, BMW 750d xDrive’ın 4,6 saniyede (BMW 750Ld xDrive: 4,7 saniye) sabit bir başlangıçtan 100 km / saate (62 mil / saat) çıkmasını sağlar. Bu tür sportif referanslara rağmen, motor 100 kilometrede 6.0 – 5.8 litre yakıt yakıyor (BMW 750Ld xDrive: 6.1 – 5.9 l / 100 km) ve kilometrede 157 – 152 gram CO2 (BMW 750Ld xDrive: 160 – 155 g / km).



Yeni sekiz vitesli Steptronic şanzıman: daha sportif vites değiştirme ve daha fazla konfor ve verimlilik

En yeni nesil sekiz vitesli Steptronic şanzıman, motorun gücünü arka tekerleklere veya BMW xDrive dört tekerlekten çekiş sistemine aktarma görevini üstleniyor. Altı ve sekiz silindirli ünitelerle birleştirildiğinde, şanzımanın yeni kontrol elektroniği ve daha geniş oranlı yayılması, tahrik sisteminin genel verimliliğini daha da arttırmaya yardımcı olur. Ayrıca, aktarma organlarındaki dönme düzensizliklerini sınırlayan yeni burulma damperleri sayesinde sürüş, vites değiştirme ve akustik konfor konusunda da iyileştirmeler yapılmıştır. Bunun yanı sıra, optimize edilmiş hidrolik kontrol bile daha sportif vites değiştirme sağlar.

BMW 745e, BMW 745Le ve BMW 745Le xDrive, hem elektrik motorunu hem de motora bağlantı görevi gören daha rafine ayrıştırma kavramasını içeren sekiz hızlı Steptronic şanzımanın hibrit spesifik bir varyantıyla donatılmıştır. Son derece kompakt tasarımı, hibrit olmayan modellerde yayınlardan yalnızca 15 milimetre daha uzun olduğu anlamına geliyor. İlk kez, lüks sedan’ın hibrid varyantları şimdi daha hızlı vites değişimi ve direksiyon simidindeki vites değiştirme küreklerinin faydalarını sunan sekiz ileri Steptronic Sport şanzıman seçeneğiyle de mevcut. Optimize edilmiş çekişe sahip sabit durmadan 100 km güç sağlayan Launch Control işlevi, yeni BMW M760Li xDrive’da standart olarak sunulan sekiz ileri Steptronic Spor şanzımanın bir başka özelliği.

Akıllı ağ, sekiz hızlı Steptronic şanzımanın kontrol ünitesinin en iyi vites değiştirme stratejisini seçerken navigasyon verilerini de etkilemesini sağlar. Sonuç olarak, art arda virajlardan geçerken gereksiz vites geçişleri bastırılır ve bir kavşağa yaklaşırken motor frenleme etkisinden en iyi şekilde faydalanılabilir. Tahrik sisteminin hem navigasyon sistemi hem de kameralar ve radar sensörleriyle ağı aynı şekilde Auto Start Stop ve sahil işlevlerinin etkinliğini arttırıcı etkisini en üst düzeye çıkarmaya yarar. Bu şekilde, yalnızca kısa bir süre dururken motorun yetersiz şekilde kapanması engellenebilir, sürüş Deneyimi Kontrolü düğmesi artık BMW M760Li xDrive dışındaki tüm modellerde COMFORT moduna ayarlanmış durumdayken – mevcutsa, rota topografyası ve trafik durumu, konfordan veya performanstan ödün vermeyeceği anlamına gelir.



Tamamen değişken, hassas ve verimli: BMW xDrive akıllı dört tekerlekten çekiş

Lüks sedan’ın çekiş gücü, çevikliği ve yol tutuşu stabilitesi, BMW xDrive’ın eklenmesiyle daha da artırılabilir. Akıllı dört tekerlekten çekiş sistemi, Dinamik Stabilite Kontrolü (DSC) sistemi ile ağa bağlanır ve tahrik torkunu durum ve tam olarak değişken bir oranda ön ve arka tekerlekler arasında hızlı ve hassas bir şekilde dağıtmak için elektronik olarak kontrol edilen çok plakalı bir kavrama kullanır talepler. Bu, son derece dinamik sürüş koşullarında veya olumsuz yol ve hava koşullarında bile, yolun kayıpsız şekilde aktarılması için maksimum satın alma ile motorun gücünün daima tekerleklere yönlendirilebileceği anlamına gelir.

Sistemin verimliliğini artırmak için, tüm tahrik torku, dört tekerlekten çekiş gerekmediği durumlarda arka tekerleklere yönlendirilirken, optimize edilmiş bir yağ besleme sistemi de iç verimlilik faktörünü arttırmaya hizmet eder. Dört tekerlekten çekiş standart olarak geliyor.

KAYNAK:
Yeni Bmw 7 serisi
 
Son düzenleme: