2013 yılında ilk kez tanıtılan BMW i3, 22.6 kWh kapasiteli bataryasıyla markanın saf elektrikli ilk modeli olmuştu. İkinci kez makyaj gören otomobil, markanın aradan geçen 5 yılda batarya teknolojisinde kaydettiği ilerlemeyi gösteriyor!
BMW i3, artan menzili ile kompakt rakiplerine kafa tutuyor!
Son olarak 3 yıl önce bir batarya güncellemesi alan küçük şehir otomobili, bu sefer daha kapsamlı bir makyaj operasyonu geçirdi. Her biri 12 hücreli 8 batarya modülü güncellenen araç, toplam 42.2 kWh’lık bir batarya kapasitesine ulaşmış. Bu sayede aracın 255 kilometrelik maksimum menzili, yeni bataryalar ile beraber 310 kilometreye kadar uzatılıyor. Modelin performanslı sürümü olan i3s’te ise 245 kilometrelik menzil 285 kilometreye arttırılmış.
BMW i3 ve i3s’in performans tarafında ise sırasıyla 170 ve 184 beygir gücündeki elektrikli motorlar görüyoruz. 0’dan 100 kilometre hıza 7.3 saniyede ulaşan i3’ün daha güçlü i3s modeline göre 0.4 saniye daha yavaş kaldığını belirtelim.
Elektrikli modelin ilk kapsamlı makyajında bir takım kozmetik yenilikler de ihmal edilmemiş. Güncellenen iDrive multimedya sistemi, kablosuz hotspot bağlantısı ve adaptif matrix LED farlar makyaj ile beraber gelen yenilikler arasında dikkat çekiyor. Daha sonra duyurulacak Spor Paketi’nde ise sportif süspansiyonlar, 10 mm alçatılan sürüş yüksekliği ve 20 inç siyah jantlar yer alacak.
2019’un ilk çeyreğinde satışa sunulacak makyajlı i3’ün fiyat bilgisi ise paylaşılmadı.
1 arasında 19
Read the whole post here.
BMW i3, artan menzili ile kompakt rakiplerine kafa tutuyor!
Son olarak 3 yıl önce bir batarya güncellemesi alan küçük şehir otomobili, bu sefer daha kapsamlı bir makyaj operasyonu geçirdi. Her biri 12 hücreli 8 batarya modülü güncellenen araç, toplam 42.2 kWh’lık bir batarya kapasitesine ulaşmış. Bu sayede aracın 255 kilometrelik maksimum menzili, yeni bataryalar ile beraber 310 kilometreye kadar uzatılıyor. Modelin performanslı sürümü olan i3s’te ise 245 kilometrelik menzil 285 kilometreye arttırılmış.
BMW i3 ve i3s’in performans tarafında ise sırasıyla 170 ve 184 beygir gücündeki elektrikli motorlar görüyoruz. 0’dan 100 kilometre hıza 7.3 saniyede ulaşan i3’ün daha güçlü i3s modeline göre 0.4 saniye daha yavaş kaldığını belirtelim.
Elektrikli modelin ilk kapsamlı makyajında bir takım kozmetik yenilikler de ihmal edilmemiş. Güncellenen iDrive multimedya sistemi, kablosuz hotspot bağlantısı ve adaptif matrix LED farlar makyaj ile beraber gelen yenilikler arasında dikkat çekiyor. Daha sonra duyurulacak Spor Paketi’nde ise sportif süspansiyonlar, 10 mm alçatılan sürüş yüksekliği ve 20 inç siyah jantlar yer alacak.
2019’un ilk çeyreğinde satışa sunulacak makyajlı i3’ün fiyat bilgisi ise paylaşılmadı.
1 arasında 19
Read the whole post here.