KAPALI Yeni Civic

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

darkday74

Asfalt Kurutucu
14
cebimde 78.000tl para var honda civic elg. Eco Almayı düşünüyorum Ama ek olarak hyundai elantra +Lpg de alabilirim kia cerato concept plus otm. De alabilirim bu fiyata ne alsam kararsız kaldım fakat hondanın tipi çok hoşuma gitti
 
Ben olsam eğer dizel olmayacaksa Civic düşünürdüm. Diğer iki aracıda bu hafta alıcı gözüyle inceledim. Özellikle Kia Cerato Concept Plus dizel otomatipk kombinasyonu ile, üzerine bayi indirimide alınarak fiyat/performans aracı gibi duruyor...test sürüşü de yapmak lazım tabiki.. Civic için iç mekan kalite algısı olarak bir üst seviyey yaklaşmış denİliyordu yorumlarda...

Bir, iki Kia bayisine gidin, dizel otomatik için iyi bir fiyat verirlerse, bütçenizi çok az daha arttırıp, LPG li seçenekler yerine bu araca yönelmeniz mantıklı olabilir
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
78 bin tl benzinli manuel üstelik ara paket hemde eski nesil turbosuz motorlu bir arabaya vermek hiç mantikli degil.bu butceye rakiplerinin dizel araclari fazlasiyla var.

Corolla 1.4 d4d life 77200 tl dizel
Corolla 1.4 d4d touch 80 bin tl dizel
Elentra 1.6 crdi elite dct 85 bin tl(dizel otomatik ustelik donanimli ve 20 bin tl ye 20 ay sifir faizli)
Skoda super b 1.4 tsi 79200 tl
Octavia 1.6 tdi 110 ps 78000 bin tl
Octavia 1.0 ecotsi dsg en dolusu 84 bin tl
Ford focus 1.6 tdci 80-81 bin tl

1.4 dizel corollayi bile cok elestirmemize ragmen sonucta dizel ve turbolu(torklu)arac.
Vs vs sadece aklima gelenler.bu kadar secenek varken civic e o kadar para vermek pek dogru olmaz.
 
Var fakar kalite algısı yeni civicte çok yüksek ve geniş arabanın içi octavia baya boş geliyor 80 lere çıkamam gibi duruyor corolla düz memur arabası algısı var ve bunu istemiyorum açık olmak gerekirse elantra düşündüm fakat hyundai 5 yıl sonra satmaya kalksam çok değer kaybedecek, astra düşündüm 115hp 1.6lık o da hiç gitmiyor deniyor yoksa düşünmüştüm cidden elantra ile birlikte astrayı kia cerato dizel otomatik concept plus alma şansım var 74-75 gibi bir fiyata fakat dizel otomatiğe bimicem diye içi kötü olan telefondan hallice bir ekrana sahip fiat kırması gibi duran bir konsolu olan araca vermek istemiyorum ve 5 sene sonra aşırı değer kaybedecek ki satış rakamlarıda baya düşüktü ... honda düşünmemin asıl sebebi uzun ömürlü motor, Ferah iç mekan , kalite algısı , 5 yıl sonra ikinci elde değer kaybetmeyeceği gerçeği ve sert göze hoş gelen dış tasarımı var tek eksisi motor gücü üst devirlere çıkman gerek hız için fakat lpg ile 20 kuruş yaktığı gerçeğide göz önünde ha içim rahat mı bu parayı vermeye değil ama piyasa son olaylardan sonra yükseldi hemen hemen tüm araçlar bu fiyatlarda seyrediyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: OmerFarukG
Var fakar kalite algısı yeni civicte çok yüksek ve geniş arabanın içi octavia baya boş geliyor 80 lere çıkamam gibi duruyor corolla düz memur arabası algısı var ve bunu istemiyorum açık olmak gerekirse elantra düşündüm fakat hyundai 5 yıl sonra satmaya kalksam çok değer kaybedecek, astra düşündüm 115hp 1.6lık o da hiç gitmiyor deniyor yoksa düşünmüştüm cidden elantra ile birlikte astrayı kia cerato dizel otomatik concept plus alma şansım var 74-75 gibi bir fiyata fakat dizel otomatiğe bimicem diye içi kötü olan telefondan hallice bir ekrana sahip fiat kırması gibi duran bir konsolu olan araca vermek istemiyorum ve 5 sene sonra aşırı değer kaybedecek ki satış rakamlarıda baya düşüktü ... honda düşünmemin asıl sebebi uzun ömürlü motor, Ferah iç mekan , kalite algısı , 5 yıl sonra ikinci elde değer kaybetmeyeceği gerçeği ve sert göze hoş gelen dış tasarımı var tek eksisi motor gücü üst devirlere çıkman gerek hız için fakat lpg ile 20 kuruş yaktığı gerçeğide göz önünde ha içim rahat mı bu parayı vermeye değil ama piyasa son olaylardan sonra yükseldi hemen hemen tüm araçlar bu fiyatlarda seyrediyor.

Honda 2.elde cok iyi katiliyorum.ancak son dönemde jazz gibi cok tutulan 2.elde cok aranan bir araci bile yuksek fiyat politikasi sebebiyle bitirdiler.yani jazz cok iyi ama fiyatlari yuzunden satmiyor.ve gitgide tutulmayan bir arac olma yolunda ilerliyor.yeni civic te oyle fiyat politikasi bence cok sacma.siz begenip sevdiyseniz hersey biter tabiki ama ben olsam benzinli manuel araca para verecek olsam 78 bin civari param olsa skoda super b alirdim.
 
benzinli olacaksa hyundai tucson 1.6 gdi style alın bence, liste fiyatı 81 ama onu baya bi indirirler bence, geniş geniş kullanırsınız. ama sedan olsun derseniz bırakın hondanın eskimiş benzinli motorunu ve hızlanmalarda bağıran cvt şanzımanını gidin dizel otomatik cerato ya da benzinli bir superb alın.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: mehmethakantarhan
Aslında arkadaşlar haklı .. sırf yıllardır getirmedikleri turbo benzinli ve otomatik/dizel kombinasyonu için bile Honda Civic elenebilir... biraz Türkiyeyi göz ardı ediyorlarmış gibi geliyor... hadi çift kavramyı geçtim... koysalar klasik otomatik ve dizel olan bir kombinasyon, yok koymadılar.. herkes yaptı .. Honda ve Toyota anca baktı yıllarca...
 
Bahsettiğiniz bu 3 model aracı yakın zamanda bende inceledim. 3 modelle de test sürüşü yapmadım performans ve konfor seviyeleri hakkında fikrim yok, fakat araçların içine binince civic te daha üst segment bir araç hissiyatı var, zaten C+ diye bi tabir kullanıyorlar civic için. Gerek yaşam alanı gerekse kalite hissi bence daha yüksekti. Hyundai ve kia da belki ben öyle hissetim bilemiyorum ama daha çok filo arabası hissiyatı aldım.

Birde bence en önemlisi Civic in şasi mimarisinin çok gelişmiş ve elmas gibi sert olduğu bir çok testte söyleniyor. Benim şu anda kullandığım araç citroen C4, şasi yapısı zayıf bir araç, bunu nerde hissediyorsunuz, özellikle kombin virajlarda araçta ciddi gövde salınımı ve ağırlık transferinden dolayı yol izinden çıkmaya çok meyilli, aynı zamanda fren tepkileri de bu şekilde frene bastığınız zaman şasi nin esnediğini hissediyorsunuz, ağırlığın öne doğru yığıldığını ve her an kontrolden çıkacakmış gibi bir hisse kapılıyorsunuz.

Bunu hyundai yada kia böyle olduğu için yazmadım, şasi si iyi olan araç ilk tercihim olurdu onu belirtmek için yazdım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: OmerFarukG
hocam hangi atmosferik motor uzun yol dışında 20 krş yakmış gözünü seveyim yapma atmosferik motor benzinli aracım vardı şehiriçi 60-70 krş yakıyodu sanki ferrari kullanıyosun sakin kullanımda bide tüp taktırdık 30-35 krş yakıyodu şehiriçi sakin kullanımda 70 liralık gaz alıyodum 200-250 km arası gidiyodu 78 milyarına yazık otomatiğini test etmiştim civic in inan gitmiyodu ya dip gaz basıcaksın ki o zamanda yalıtımın eksikliğini hissediyosun ya da denilen gibi kağnı gibi gidiceksin. hondaya o kadar paranı çöp ediceğinize motor açısından söylüyorum seata bakın iç kalite algısından düşersiniz biraz ama 1.4 150 bg act(silindir kapatma) teknolojili bastın mi giden içinde mutlu olcağınız bir araba alırsınız
 
Bu konudaki düşüncelerimi yazayım: Civic'in motoru kağıt üstünde kötü gözükse de, özellikle manuel vitesle performans açısından üzmez. Lakin, otomatik seçeneklere de baktığınıza göre, "illa ki arabam manuel olsun" gibi bir takıntınız yok. Böyle bir takıntısı olan kişiler için durum tabii ki bambaşka oluyor, F/P dengeleri değişiyor ama, şahsen, otomatik vitese de göz kırpabiliyor bir durumda olup da, benzinli manuel bir arabaya 78000 lira vermezdim. Aracın ikinci elini düşünüyorsunuz ve önemsiyorsunuz, bu yüzden Civic'e yakın duruyorsunuz ama, manuel vitesin de bu sınıf ve dolulukta bir arabanın ikinci elinde dezevantaj yaratacağını unutmayın.
 
Arkadaşlar şimdi benim görüşümü yazarsam ben ne alabiliyorum bu paraya

1.4 astra sedan alabiliyorum lakin yüzü çok eski yeni kasa yolda

Focus alabiliyorum lakin içi dar

Dizel Elantra alabiliyorum lakin arabanın içi neredeyse tamamen sert plastik

Dizel cerato alabiliyorum ama içi bana çok demode geldi

Octavia alabiliyorum lakin 1.6d boşunu benzinli ağır gelir yakar

Superb alabiliyorum 1.4 ama içi boş

Leon alabiliyorum lakin hb biz aileyiz

1.6(çok yakar bu ) hyundai tucson

Civic alabiliyorum 1.6 +LPG tercihen manuel

Öncelikle neden civic kafamda ? İlk olarak araç bana çok hoş göründü dışarıdan dikkat çeken albenisi olan bir araç içi ise kalitesi yüksek bana kalırsa c sınıfı araçlara göre arkası baya geniş bagajıda keza öyle elantra kia octavia filo aracı gibi heryerde ki octavia focus leon ve astra makyaj görecekler sağlam bir şekilde 3-4 ay sonra aracımın eski yüze sahip olmasınıda istemiyorum civic fren yol tutuş artı tek parça olma konusunda çok güçlü tek eksisi 1.6 125hp motoru manuel alıcam bu çok sıkıntı olur mu araştırıyorum araç sahipleri cvt ile sıkıntı yaşamadıklarını manuel ile hiç yaşanmayacağını söylüyorlar hala araştırıyorum bu motoru benim arkadaşımda 2013 civic var 21-22 kuruş yakıyo lpg ile aynı motor bu da etkileyici bir değer gibi geldi
 
Arkadaşlar şimdi benim görüşümü yazarsam ben ne alabiliyorum bu paraya

1.4 astra sedan alabiliyorum lakin yüzü çok eski yeni kasa yolda

Focus alabiliyorum lakin içi dar

Dizel Elantra alabiliyorum lakin arabanın içi neredeyse tamamen sert plastik

Dizel cerato alabiliyorum ama içi bana çok demode geldi

Octavia alabiliyorum lakin 1.6d boşunu benzinli ağır gelir yakar

Superb alabiliyorum 1.4 ama içi boş

Leon alabiliyorum lakin hb biz aileyiz

1.6(çok yakar bu ) hyundai tucson

Civic alabiliyorum 1.6 +LPG tercihen manuel

Öncelikle neden civic kafamda ? İlk olarak araç bana çok hoş göründü dışarıdan dikkat çeken albenisi olan bir araç içi ise kalitesi yüksek bana kalırsa c sınıfı araçlara göre arkası baya geniş bagajıda keza öyle elantra kia octavia filo aracı gibi heryerde ki octavia focus leon ve astra makyaj görecekler sağlam bir şekilde 3-4 ay sonra aracımın eski yüze sahip olmasınıda istemiyorum civic fren yol tutuş artı tek parça olma konusunda çok güçlü tek eksisi 1.6 125hp motoru manuel alıcam bu çok sıkıntı olur mu araştırıyorum araç sahipleri cvt ile sıkıntı yaşamadıklarını manuel ile hiç yaşanmayacağını söylüyorlar hala araştırıyorum bu motoru benim arkadaşımda 2013 civic var 21-22 kuruş yakıyo lpg ile aynı motor bu da etkileyici bir değer gibi geldi
mazdayıda dusunun derım
 
Arkadaşlar şimdi benim görüşümü yazarsam ben ne alabiliyorum bu paraya

1.4 astra sedan alabiliyorum lakin yüzü çok eski yeni kasa yolda

Focus alabiliyorum lakin içi dar

Dizel Elantra alabiliyorum lakin arabanın içi neredeyse tamamen sert plastik

Dizel cerato alabiliyorum ama içi bana çok demode geldi

Octavia alabiliyorum lakin 1.6d boşunu benzinli ağır gelir yakar

Superb alabiliyorum 1.4 ama içi boş

Leon alabiliyorum lakin hb biz aileyiz

1.6(çok yakar bu ) hyundai tucson

Civic alabiliyorum 1.6 +LPG tercihen manuel

Öncelikle neden civic kafamda ? İlk olarak araç bana çok hoş göründü dışarıdan dikkat çeken albenisi olan bir araç içi ise kalitesi yüksek bana kalırsa c sınıfı araçlara göre arkası baya geniş bagajıda keza öyle elantra kia octavia filo aracı gibi heryerde ki octavia focus leon ve astra makyaj görecekler sağlam bir şekilde 3-4 ay sonra aracımın eski yüze sahip olmasınıda istemiyorum civic fren yol tutuş artı tek parça olma konusunda çok güçlü tek eksisi 1.6 125hp motoru manuel alıcam bu çok sıkıntı olur mu araştırıyorum araç sahipleri cvt ile sıkıntı yaşamadıklarını manuel ile hiç yaşanmayacağını söylüyorlar hala araştırıyorum bu motoru benim arkadaşımda 2013 civic var 21-22 kuruş yakıyo lpg ile aynı motor bu da etkileyici bir değer gibi geldi

78 bin tl ye alacaginiz civic dolu paket degil ki.jantlar kapakli,led gunduz fari yok vs...ama rakibi araclari boş diye elemissiniz.sizin civicte olan ne var ki diger rakiplerinde olmayan cok merak ettim.

Dizel elentrayi icindeki sert plastik sebebiyle elemissiniz.ama hem dizel hemde elit donanim olmasini önemsememissiniz.elit donanim 78 bin tl lik 1.6 elegance civic donanimiyla farklarina bir bakin isterseniz.civic te jant kapakli gelen jantlar elentrada 17 inc celik jant olarak geliyor.

Cerato yuda elemissiniz.dizel otomatik 79200 liste fiyati.benzinli bir arac yerine dizel aliyorsunuz ustelik otomatik aliyorsunuz.bunlari tamamen gözardi edip içi cok demode deyip silip atmissiniz.

Octavia 1.6 dizelede bos demissiniz ama civicten donanim olarak farki ne soylerseniz sevinirim.benzinlisi agir gelir yakar demissiniz.tsi motorlar sizin alacaginiz aractan sakin kullanimda daha az yakar ve cok daha atiktir.civic benzinli haliyle ortalama 8lt altina dusmez ama tsi motorlar sakin kullanimda 6.5-7 lt yi rahat gorur basincada saglam gider.

Ayni sekilde super b bos diye elenmis.aile icin alacaksaniz super b mukemmel bir arac.1.4 tsi motoruyla bagaj ve ic hacmiyle rakipsiz.bunuda cok kolay elemissiniz.

1.6 atmosferik hangi motoru alirsaniz alin lpg takinca zaten 21-22 kurus yakar.bu bir basari degildir.nerdeyse 1.6 atmosferiklerin tamami lpg ye uyumludur.civic alip sonradan lpg takmak(78 bin tl verip) cok sacma.fabrika cikisli alinmali cunku; subaplar,ust kapak ve aracin yapisi ona gore ayarlaniyor.onunda fiyati ortada zaten.

Yorumlarinizdan anladigim kafariyla kararinizi vermissiniz zaten.hayirlisi olsun
 
  • Beğeni
Tepkiler: TheMachinist
78 binin üzerine biraz ekleyerek 82.250 bin tl ye Toyota Avensis alabilirsiniz d sınıfı bir otomobil, sorunsuz ve uzun ömürlü donanım konusunda da sizi tatmin edecektir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: efaykac
Madem memur arabasına benzemeyen alımlı üst sınıf bi araba bakıyorsunuz, üstteki listeye bakinca dediklerinize en çok uyan araba superb. İnanın civicten daha iyidir.
 
Sunroof lu, hatta popoyu bile ısıtan, gırtlak donanımlı Cerato için 79400 kampanya fiyatı verdiler ... dışı güzel ama içi biraz demode olsada motor be şanzımanı ben beğendim..

Gözünüzü seveyim, superb yi o kadar kolay cizmeyin :) araç boş bike olsa uçak gemisi gibi araç :)

Octavia 1.0 tsi da olabilir lakin manyel ve orta donanıma erişilebiliyır sanırım... güzel araç, bende dizeline niyetliyim
 
ceratoya bakmıştım sırf motor içinde demode iç mekan ve kalite algısı düşük araca veresim yok sonuç olarak 5-6 yıl binmeyi planlıyorum :)

superb aklımı çeliyo çelmesine bişey diyemem :D ama boş superb mi full civic mi düşündürüyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...