Yeni jenerasyon Ford Focus, geçtiğimiz haftalarda Avrupa pazarında satışa sunuldu. Yakında ülkemize de gelecek olan aracın daha performanslı modeli Ford Focus ST’nin detayları da yavaş yavaş şekilleniyor.
Yeni Ford Focus ST’de mevcut motor korunacak
Geliştirme çalışmaları devam eden Focus ST, ailede RS modelinden önce gelen ortanca üye olarak bulunuyor. Aracın dördüncü jenerasyonunda 1.5 litre hacminde üç silindirli bir motorun kullanılacağı iddia ediliyordu. Gelen son bilgilere göre Focus ST’nin önceki sürümünde yer alan 2.0 litrelik EcoBoost turbo motor korunacak. 252 beygir gücünün biraz daha yükselmesinin beklendiği bu motorda pasif silindir teknolojisinin de yer alacağı belirtiliyor.
Ford Focus ST’nin en büyük yeniliği ise güç aktarma tarafında olacak. Araçta 6 ileri manuel şanzımanın yanı sıra 8 ileri tork konventörlü şanzıman seçeneğinin opsiyon olarak sunulacağı söyleniyor. Çok noktadan bağlantılı arka süspansiyonun standart olarak bulunacağı yeni Focus ST’nin yıl sonuna doğru Avrupa’da satışa sunulacağını belirtelim.
Read the whole post here.
Yeni Ford Focus ST’de mevcut motor korunacak
Geliştirme çalışmaları devam eden Focus ST, ailede RS modelinden önce gelen ortanca üye olarak bulunuyor. Aracın dördüncü jenerasyonunda 1.5 litre hacminde üç silindirli bir motorun kullanılacağı iddia ediliyordu. Gelen son bilgilere göre Focus ST’nin önceki sürümünde yer alan 2.0 litrelik EcoBoost turbo motor korunacak. 252 beygir gücünün biraz daha yükselmesinin beklendiği bu motorda pasif silindir teknolojisinin de yer alacağı belirtiliyor.
Ford Focus ST’nin en büyük yeniliği ise güç aktarma tarafında olacak. Araçta 6 ileri manuel şanzımanın yanı sıra 8 ileri tork konventörlü şanzıman seçeneğinin opsiyon olarak sunulacağı söyleniyor. Çok noktadan bağlantılı arka süspansiyonun standart olarak bulunacağı yeni Focus ST’nin yıl sonuna doğru Avrupa’da satışa sunulacağını belirtelim.
Read the whole post here.