HABER Yeni nesil Ford Focus, Cenevre'de yer almayacak!

Alcantara

Batuhan KARALAR
Yönetim
Editör
1,052
28
Marka
Renault
Tamamen yenilenen Ford Focus‘u Mart ayındaki Cenevre Otomobil Fuarı‘nda görmeyi bekliyorduk. Gelen son haberlere bakılırsa marka fikrini değiştirmiş gibi görünüyor.

Yeni Ford Focus’un tanıtımı Cenevre’de olmayacak!

Cenevre Otomobil Fuarı, bu yıl Opel, Infiniti, DS, Chevrolet ve Cadillac gibi pek çok üreticiden yoksun geçecek. Ford’un katılacağını açıkladığı fuarda dördüncü nesil Focus’un duyurusunun yapılması bekleniyordu. Markanın içinden gelen bilgilere göre Ford, yeni Focus’u İsviçre’de duyurmama kararı aldı. Amerikan marka, merakla beklenen otomobili Nisan ayında düzenleyeceği özel bir etkinlikle tanıtacak.

#TimeToFocus kamuflajıyla uzun süredir test edilen dördüncü jenerasyon Ford Focus, tamamen yeni bir dış tasarıma ve daha geniş boyutlara sahip olacak. Ayrıca iç mekanda da önemli teknolojik yeniliklerin olması bekleniyor. Nisan ayında hatchback versiyonu tanıtılacak olan yeni Ford Focus’un sedan kasası daha sonra duyurulacak. Focus Vignale, ST-Line, ST ve station wagon versiyonları yılın kalanına dağıtılacakken 2020’ye kadar yeni bir Focus RS modelinin gelmesi beklenmiyor. Son olarak Ford’un fuarda yalnızca makyajlı Ka+ ve yenilenen Edge’in lansmanını yapacağını belirtelim.

1 arasında 22























Read the whole post here.
 
Araç daha tam görünümüne kavuşmadı ama şu haliyle sedan kasayı daha çok beğendiğimi söyleyebilirim.
5a295bc6b16b2_2018fordfocusspy_28.jpg.24ab7cbe99e0012dd78b87055020542f.jpg


İç mekan görüntüleri yenilendi.. Fiesta'da ki ekranın aynısı kullanılmış. Yalnız biraz daha geride konumlandırılmış Fiesta'ya göre. Ayrıca büyük ihtimal bu görselde ki araç en boş paket. Daha detayları da eksik, yenilenip eklenecek kısımlar olacak.
20180130035619313.jpg.cd3d43c30048bb71e5c6b340b91e2860.jpg
 
Makyaj veya ufak değişiklik olmadığı için özel etkinlik bence de daha mantıklı hareket.

Bu arada test araçlarından donanım fikri yapmak zor, çünkü tüm kombinasyonların birbiri ile denenmesi için her türlü araç üretiliyor.
Trend arabaya bixenon, titanium jantlı style, sunrooflu trend, farklı koltuklar, farklı motorlar, farklı jantlar ve ebatlar. herşey birbiri ile kombine edilerek üretiliyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Akın ve bt
volvonun farlari aston martin havalandirma izgaralari ile cok ozgun ford kisiligini karakterini yansitan bir arac bekliyorum :)
 
Aston'un tasarımcısının olmasından kaynaklı gayet normal bir durum değil mi? Her tasarımcının kendine ait çizgileri var ve bu yüzden markalar arası transfer olduğundan araçların hepsi birbirine benzemeye başlıyor.
Volvo ile de benzemesi gayet normal yakın zamana kadar aynı gruba aitti. Her ne kadar satsa da Volvo'yu hala platform,motor,şanzıman ortaklıkları da devam ediyor.
 
Sedan'ı daha çok beğendim ama orta konsol da olan ekran şu an ki kasada ki gibi gömülü olsa daha güzel olurdu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve bt
Sedan'ı daha çok beğendim ama orta konsol da olan ekran şu an ki kasada ki gibi gömülü olsa daha güzel olurdu.
Ya bu furya Mercedes A sınıfındaki ipod'larla başladı, kimse beğenmemesine rağmen inat edildi. Elbet birkaç seneye kadar bütün markalar vazgeçecektir bundan. Belki yeni Mercedes'lerdeki gibi dijital göstergelerle birleşik aynı siper altında orta ekran çözümlenir, belki de Tesla style Volvo ve Renault'daki gibi dikey ekranlar gelir emin olamıyorum
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Akın
Ya bu furya Mercedes A sınıfındaki ipod'larla başladı, kimse beğenmemesine rağmen inat edildi. Elbet birkaç seneye kadar bütün markalar vazgeçecektir bundan. Belki yeni Mercedes'lerdeki gibi dijital göstergelerle birleşik aynı siper altında orta ekran çözümlenir, belki de Tesla style Volvo ve Renault'daki gibi dikey ekranlar gelir emin olamıyorum
Benim favorim. Hiçbiri bunun verdiği etkiyi vermeyecek. O bızzztt sesi. Hakikaten awesome. :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Benim favorim. Hiçbiri bunun verdiği etkiyi vermeyecek. O bızzztt sesi. Hakikaten awesome. :D
Bunlar zaten çok vardı cepte, çok iyiydi, sonradan kaldırdılar. :) Artık sağlamlıkla ilgili olumsuz geri dönüşler mi oldu, yoksa sadece maliyet mi bilemiyorum. Yoksa bunların da her türlü gideri var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Akın ve Samed M.
Sedan'ı daha çok beğendim ama orta konsol da olan ekran şu an ki kasada ki gibi gömülü olsa daha güzel olurdu.
Ya bu furya Mercedes A sınıfındaki ipod'larla başladı, kimse beğenmemesine rağmen inat edildi. Elbet birkaç seneye kadar bütün markalar vazgeçecektir bundan. Belki yeni Mercedes'lerdeki gibi dijital göstergelerle birleşik aynı siper altında orta ekran çözümlenir, belki de Tesla style Volvo ve Renault'daki gibi dikey ekranlar gelir emin olamıyorum
Benim bu konuda Ford'dan öğrenebildiğim şu şekilde. Güncel Ford modellerinde ( mondeo hariç ) dokunmatik ekranın ergonomik olmaması, sürüş sırasında tehlikeli olduğu gerekçesiyle görüntüden önce kullanım güvenliğine önem verilecek şekilde dizayn etmeye çalışmışlar. Bunun için de yapılması gereken iki yol varmış; ya konsolun yüksekliğini arttırıp ekranı hem gömülü halde tutacaklar hem de ergonomi gözetecekler ya da tablet şeklinde koyacaklar. Ford'da konsolu yükseltmenin tekrardan, baştan yeni bir kokpit dizaynı gerektirdiğini düşünüp tablet şeklinde koymayı uygun bulmuş..

Bu tablet ekranlarla ilgili genel olarak fikrim olumsuz. Lakin en azından tablet ekranı bmw'lerde ki gibi boyuna değil de enine büyütüp konsolun biraz daha arkasına doğru konumlandırsalar iyi olurdu. Her ne kadar yetmese de bu focus'da tabletin konumu fiesta gibi direkt önde değil, biraz daha arkada. Ama 8 inçlik boyutundan dolayı yüksekliği fazla olduğu için yeterince geride durmuyor.
 
Bunlar zaten çok vardı cepte, çok iyiydi, sonradan kaldırdılar. :) Artık sağlamlıkla ilgili olumsuz geri dönüşler mi oldu, yoksa sadece maliyet mi bilemiyorum. Yoksa bunların da her türlü gideri var.
Ya sağlamlığı falan önemli değil. Sırf onun için bile Audi tercih ederdim ben. :D
Bızzzt, çıkarım esnerim. :D :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt