Mission E ile saf elektrikli otomobil pazarına giriş yapacak olan Porsche, hibrit modellerini de tanıtmaya devam ediyor. Lüks markanın yeni SUV modeli Cayenne E-Hybrid, kullanıcısına iddialı veriler vaat ediyor.
Kabuğu aynı, motoru hibrit: Porsche Cayenne E-Hybrid!
Porsche Cayenne E-Hybrid, markanın SUV modelinin temelde hibrit sisteme dönüştürülmüş hali olarak göze çarpıyor. Bu yüzden aracın tasarımsal yönünde çok fazla yenilik göremiyoruz. Kaputunun altında standart modeldeki 3.0 litrelik V6 turbo motor yer alan araç, bu motor ile 335 beygir güç ve 450 Nm tork üretiyor. Otomobildeki elektrik motoru ekstra 134 beygir güç ve 400 Nm tork sunuyor. İki motorun birleşiminden ise 455 beygir güç ve 700 Nm tork gibi ciddi bir değer ortaya çıkıyor.
Maksimum 253 kilometre hıza çıkabilen aracın 0-100 kilometre hızlanma performansı 4.7 saniye olarak belirtiliyor. Bu noktada ağırlığı yaklaşık 2.5 ton olan elektrikli otomobilin aslında fena sayılmayacak bir hızlanmaya sahip olduğunu söyleyebiliriz. Elektrik motorunu besleyen 14.1 kW kapasiteli batarya, Cayenne E-Hybrid’e 44 kilometrelik menzil sunabiliyor. Ancak standart olarak gelen 3.6 kW’lık şarj cihazı, ufak sayılabilecek bataryayı tam 7 saat 48 dakikada tamamen doldurabiliyor.
Hibrit Cayenne’in rejeneratif şarj özelliği kazanabilmesi için Acid Green fren kaliperleri kullanılmış. Bunun dışında Sport Chrono adlı paket ile aktif süspansiyon, iç mekan ısı dengeleyici ve 22 inç jantlar gibi donanımlar opsiyon olarak sunuluyor. Son olarak 2019’un ilk aylarında satışa sunulacak otomobilin Avrupa pazarında 79.900 Euro’luk fiyata sahip olduğunu belirtelim.
1 arasında 10
Read the whole post here.
Kabuğu aynı, motoru hibrit: Porsche Cayenne E-Hybrid!
Porsche Cayenne E-Hybrid, markanın SUV modelinin temelde hibrit sisteme dönüştürülmüş hali olarak göze çarpıyor. Bu yüzden aracın tasarımsal yönünde çok fazla yenilik göremiyoruz. Kaputunun altında standart modeldeki 3.0 litrelik V6 turbo motor yer alan araç, bu motor ile 335 beygir güç ve 450 Nm tork üretiyor. Otomobildeki elektrik motoru ekstra 134 beygir güç ve 400 Nm tork sunuyor. İki motorun birleşiminden ise 455 beygir güç ve 700 Nm tork gibi ciddi bir değer ortaya çıkıyor.
Maksimum 253 kilometre hıza çıkabilen aracın 0-100 kilometre hızlanma performansı 4.7 saniye olarak belirtiliyor. Bu noktada ağırlığı yaklaşık 2.5 ton olan elektrikli otomobilin aslında fena sayılmayacak bir hızlanmaya sahip olduğunu söyleyebiliriz. Elektrik motorunu besleyen 14.1 kW kapasiteli batarya, Cayenne E-Hybrid’e 44 kilometrelik menzil sunabiliyor. Ancak standart olarak gelen 3.6 kW’lık şarj cihazı, ufak sayılabilecek bataryayı tam 7 saat 48 dakikada tamamen doldurabiliyor.
Hibrit Cayenne’in rejeneratif şarj özelliği kazanabilmesi için Acid Green fren kaliperleri kullanılmış. Bunun dışında Sport Chrono adlı paket ile aktif süspansiyon, iç mekan ısı dengeleyici ve 22 inç jantlar gibi donanımlar opsiyon olarak sunuluyor. Son olarak 2019’un ilk aylarında satışa sunulacak otomobilin Avrupa pazarında 79.900 Euro’luk fiyata sahip olduğunu belirtelim.
1 arasında 10
Read the whole post here.