Renault’un başarılı B-hatchback modeli Clio, beşinci jenerasyonu ile yollara inmek için gün sayıyor.
Yeni Clio’nun gövde altına baktığımızda ise gözümüze çarpan ilk detay arka frenler oluyor. Prototipin arka frenlerinde kampana kullanılması, en azından baz versiyonda disk fren görmeyeceğimizi gösteriyor. Dijital gösterge paneli, 2. seviye otonom sürüş ve R-LINK2 multimedya sistemi gibi teknolojik yenilikler ise oldukça dikkat çekeceğe benziyor.
Clio hakkında neler biliyoruz?
CMF-B platformunu kullanacak yeni Renault Clio, kaputunun altında 1.0 ve 1.3 litrelik benzinli ile 1.5 litre dizel motor seçenekleri taşıyacak. Bursa’da tasarlanıp üretilecek hibrit motor seçeneği ise daha sonra ayrıca duyurulacak.
Büyük gün ise yarın!
Read the whole post here.
Yeni Clio’nun gövde altına baktığımızda ise gözümüze çarpan ilk detay arka frenler oluyor. Prototipin arka frenlerinde kampana kullanılması, en azından baz versiyonda disk fren görmeyeceğimizi gösteriyor. Dijital gösterge paneli, 2. seviye otonom sürüş ve R-LINK2 multimedya sistemi gibi teknolojik yenilikler ise oldukça dikkat çekeceğe benziyor.
Clio hakkında neler biliyoruz?
CMF-B platformunu kullanacak yeni Renault Clio, kaputunun altında 1.0 ve 1.3 litrelik benzinli ile 1.5 litre dizel motor seçenekleri taşıyacak. Bursa’da tasarlanıp üretilecek hibrit motor seçeneği ise daha sonra ayrıca duyurulacak.
Büyük gün ise yarın!
Read the whole post here.