Bu yılın başlarında New York Otomobil Fuarı’nda duyurulan Toyota RAV4 Hybrid, Paris’te Avrupalı bekleyenlerinin karşısına çıktı. Arazi deneyimiyle ve hibrit motoruyla oldukça iddialı olan model ile ilgili detaylar haberimizde!
Yeni Toyota RAV4 Hybrid arazi yetenekleriyle şaşırtacak!
2018 Paris Otomobil Fuarı’ndaki Toyota standının yıldızları arasında yer alan yeni RAV4, TNGA-K platformunu kullanan ilk SUV model olmuş. Ağırlık merkezi aşağı çekilen platform sayesinde ağırlık dağılımı da 51/49 şeklinde ayarlanabilmiş. Bunun yanı sıra çift salıncaklı arka süspansiyon, konfor anlamında karşımıza çıkan önemli detaylar arasında yer alıyor.
Arazi yeteneklerinde özellikle güç aktarımı tarafında ciddi geliştirmeler yapan Toyota, elektrik destekli dört tekerden çekiş sistemiyle ayarlanabilir güç yönetimi sunuyor. Arka aksa iletilen gücün %30 arttırıldığı aracın çekiş dağılımı bu sayede 100/0 ya da 20/80 şeklinde ayarlanabiliyor.
Kaputunun altında 2.5 litre hacminde hibrit bir ünite taşıyan Toyota RAV4 Hybrid, çift elektrik motoru sayesinde 222 beygir güç sunabiliyor. Avrupa’da bir önceki jenerasyondan gelen CVT şanzıman ile alıcı bulacak aracın Batı Avrupa pazarında ise 2.0 litre benzinli ve 8 ileri çift kavrama şanzımana sahip bir versiyonu daha bulunacak. Yeni RAV4’ün bu versiyonunda tork vektörleme teknolojisine sahip mekanik dört tekerden çekiş sistemine yer verileceğini de belirtelim.
1 arasında 34
Read the whole post here.
Yeni Toyota RAV4 Hybrid arazi yetenekleriyle şaşırtacak!
2018 Paris Otomobil Fuarı’ndaki Toyota standının yıldızları arasında yer alan yeni RAV4, TNGA-K platformunu kullanan ilk SUV model olmuş. Ağırlık merkezi aşağı çekilen platform sayesinde ağırlık dağılımı da 51/49 şeklinde ayarlanabilmiş. Bunun yanı sıra çift salıncaklı arka süspansiyon, konfor anlamında karşımıza çıkan önemli detaylar arasında yer alıyor.
Arazi yeteneklerinde özellikle güç aktarımı tarafında ciddi geliştirmeler yapan Toyota, elektrik destekli dört tekerden çekiş sistemiyle ayarlanabilir güç yönetimi sunuyor. Arka aksa iletilen gücün %30 arttırıldığı aracın çekiş dağılımı bu sayede 100/0 ya da 20/80 şeklinde ayarlanabiliyor.
Kaputunun altında 2.5 litre hacminde hibrit bir ünite taşıyan Toyota RAV4 Hybrid, çift elektrik motoru sayesinde 222 beygir güç sunabiliyor. Avrupa’da bir önceki jenerasyondan gelen CVT şanzıman ile alıcı bulacak aracın Batı Avrupa pazarında ise 2.0 litre benzinli ve 8 ileri çift kavrama şanzımana sahip bir versiyonu daha bulunacak. Yeni RAV4’ün bu versiyonunda tork vektörleme teknolojisine sahip mekanik dört tekerden çekiş sistemine yer verileceğini de belirtelim.
1 arasında 34
Read the whole post here.
Son düzenleme: