HABER Yepyeni yüzüyle makyajlı Ford Transit Connect tanıtıldı

Alcantara

Batuhan KARALAR
Yönetim
Editör
1,052
28
Marka
Renault
Ford, hafif ticari sınıfında yer alan güçlü temsilcisi Transit Connect’in makyajlı versiyonunu tanıttı. Yenilenen Ford Transit Connect ile ilgili bütün detaylar haberimizde!

Yeni Ford Transit Connect, orta yaş kitleyi hedefliyor

Yeni Transit Connect, tasarımsal olarak tamamen yeni bir yüz ile geliyor. Kaput çizgileri değişen aracın farları da tamamen yenilenmiş. ABD merkezli markanın yeni modellerinde kullandığı ızgaranın aktarıldığı Ford Transit Connect, sis farlarını çevreleyen bir gündüz farına da kavuşmuş. Bunun dışında aracın yan ve arka kısımlarında bir değişim göremiyoruz.

İç mekanda 5 ve 7 koltuklu seçeneklerini muhafaza eden Transit Connect, ön konsoluna konumlandırdığı 6.5 inçlik SYNC 3 multimedya sistemini opsiyon olarak sunuyor. Ayrıca Amazon Alexa, Wi-Fi Hotspot, kablosuz şarj pedi ve Bang&Olufsen 9 hoparlörlü ses sistemi de diğer opsiyonlar arasında yer alıyor.

Aracın motor seçeneklerinde ise -en azından Avrupa için- herhangi bir değişiklik yok. 1.5 litrelik EcoBlue turbo dizel motorun yerini koruyacağı otomobil, Amerika pazarında 2.0 litrelik motor ile satışa sunulacak. Sonbaharda satışına başlanacak makyajlı Ford Transit Connect‘in fiyatı ise henüz belli değil.

1 arasında 12













Read the whole post here.
 
Bu 1.5 dizel ünitede makyajlı focus'ta sunulan 1.5 Tdci ünite değil hocam. Ford'un bu sene 1.5 tdci ünitenin üzerine koyarak geliştirdiği yeni nesil Ecoblue motor olarak geçiyor. 1.5 tdci motora göre daha az yakıt tüketimi, daha sarsıntısız, daha pürüzsüz bir motor. En azından iddialar o yönde. Ayrıca 1.5 ecoblue dizel üniteyle birlikte yeni nesil 8 ileri tam otomatik şanzıman da sunulacak.
 
Son düzenleme:
Bu 1.5 dizel ünitede makyajlı focus'ta sunulan 1.5 Tdci ünite değil hocam. Ford'un bu sene geliştirdiği yeni nesil Ecoblue ünite kullanıldı. 1.5 tdci motora göre daha az yakıt tüketimi, daha sarsıntısız, daha pürüzsüz bir motor. En azından iddialar o yönde. Ayrıca 1.5 ecoblue dizel üniteyle birlikte yeni nesil 8 ileri tam otomatik şanzıman da sunulacak.
1.5 ecotdci mi diyecez artık. Hiç yakışmıyor abi bu HDi, blue HDi, e HDi falan yakışıyor da TDCİ ye olmuyor :D
 
Bu 1.5 dizel ünitede makyajlı focus'ta sunulan 1.5 Tdci ünite değil hocam. Ford'un bu sene 1.5 tdci ünitenin üzerine koyarak geliştirdiği yeni nesil Ecoblue motor olarak geçiyor. 1.5 tdci motora göre daha az yakıt tüketimi, daha sarsıntısız, daha pürüzsüz bir motor. En azından iddialar o yönde. Ayrıca 1.5 ecoblue dizel üniteyle birlikte yeni nesil 8 ileri tam otomatik şanzıman da sunulacak.

Hocam benim bildiğim yeni ecoblue ile 1.5 tdci hiç bir alakası yok. Ford ile Psa arasındaki anlaşma sanırım bitti. Bildiğim kadarıyla yeni motor transitte kullanılan 2.0 motorun hacminin küçültülmüş hali.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Hocam benim bildiğim yeni ecoblue ile 1.5 tdci hiç bir alakası yok. Ford ile Psa arasındaki anlaşma sanırım bitti. Bildiğim kadarıyla yeni motor transitte kullanılan 2.0 motorun hacminin küçültülmüş hali.
Şöyle hocam; focus'ta kullanılan 1.5 tdci ünitenin bloğu psa'dan alınma 1.6 tdci ile aynı. Ama sadece blok aynı. Geriye kalan her şey ford'un kendi üretimi. Haliyle 1.5 tdci üniteyi de Ford kendi ünitesi olarak lanse etti. Şimdi blok olarak da benzerliği olmayan ecoblue motor geldi. Dediğin gibi hacimleri ve güçleri farklı farklı olacak şekilde yeni ve farklı bir seri bu ecoblue.
 
Şöyle hocam; focus'ta kullanılan 1.5 tdci ünitenin bloğu psa'dan alınma 1.6 tdci ile aynı. Ama sadece blok aynı. Geriye kalan her şey ford'un kendi üretimi. Haliyle 1.5 tdci üniteyi de Ford kendi ünitesi olarak lanse etti. Şimdi blok olarak da benzerliği olmayan ecoblue motor geldi. Dediğin gibi hacimleri ve güçleri farklı farklı olacak şekilde yeni ve farklı bir seri bu ecoblue.

Benim de bildiğim 1.5 tdci da sadece silindir çapı 1.5 mm küçüldü geri kalan şeylerde değişiklik yok.
 
Benim de bildiğim 1.5 tdci da sadece silindir çapı 1.5 mm küçüldü geri kalan şeylerde değişiklik yok.
Blok + piston iticiler + piston kolları + turbo markası aynı tabii ki. Onun haricinde silindir üst kapağı farklı, enjektörler bosch marka, turbo aynı gözükse de iç pervane 1 milimetre civarı daha büyük, pervena + mil çelik üretim, sıkıştırma oranı daha fazla, enjektörlere püskürtülebilen yakıt miktarı 52'ye 60 miligram daha fazla.. Daha başka ufak farklılıkları da var. Ama bu ve buna benzer farklılıklardan dolayı Ford bu motoru kendi üretimi olarak lanse etti. Yani en azından psa grubu değil de ford motoru olarak tanıttı diyebilirim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Eski doblolarda çift kapaklilar kamyonet, tek kapaklilar ve aynı zamanda çift yan sürgülü oluyorlardı otomobil ruhsatlı oluyordu. Belki o da böyledir
otomobil-kamyonet değil de donanıma göre galiba o. Çift sürgülü kapılı olup tek bagaj kapağına sahip kamyonet ruhsatlı doblomuz var