Geçtiğimiz yıl çoğunuzun hatırlayacağı üzre Peugeot 308 GTİ‘ın fotoğrafları lansmandan bir gün önce sızdırılmıştı. Bu kez ise makyajlı 308 GTİ yanlış bir yayınlamadan dolayı gözler önüne serildi.
Peugeot İspanya, Twitter hesabına yüklediği görselleri fark ettiğinde ise iş işten geçmişti. Fotoğraflar medyada zehir gibi yayıldı ve tabi ki bizlere ulaştı. Bu görselleri fark edip hemen kaydeden Motor1 Fransa ekibine teşekkür ettikten sonra gelin hep birlikte modeli inceleyelim.
Neler değişti?
Önceki lansmanda siyah-kırmızı kombinasyonuyla dikkatleri üzerine çeken GTI versiyonu bu kez oldukça derin bir mavi–siyahı tercih etmiş. Arka taraftaki LED stop müdahalelerinin oldukça ufak çaplı olmasına ek olarak, çok köklü değişikliklere yer verildiğini söyleyemeyiz.
Standart 308 makyajlandığında (takriben 1 yıl önce) güncellenen motor ve şanzıman kombinasyonları dikkat çekiyordu. GTİ versiyonunda ise motorda herhangi bir değişiklik söz konusu değil.
Otoritelerin çoğunluğu modelin güncel 1.6 litrelik 270 beygir ve 330 Newton metre tork üreten üniteyle kombine edileceğini düşünüyor. Peugeot Sport mühendisleri aynı üniteden 290 beygir ve 350 Nm güç aldıklarını söylediklerinde ise kafalar karışıyor.
Kim bilir belki de bir sonraki adım 308 R’dır…
1 arasında 6
Read the whole post here.
Peugeot İspanya, Twitter hesabına yüklediği görselleri fark ettiğinde ise iş işten geçmişti. Fotoğraflar medyada zehir gibi yayıldı ve tabi ki bizlere ulaştı. Bu görselleri fark edip hemen kaydeden Motor1 Fransa ekibine teşekkür ettikten sonra gelin hep birlikte modeli inceleyelim.
Neler değişti?
Önceki lansmanda siyah-kırmızı kombinasyonuyla dikkatleri üzerine çeken GTI versiyonu bu kez oldukça derin bir mavi–siyahı tercih etmiş. Arka taraftaki LED stop müdahalelerinin oldukça ufak çaplı olmasına ek olarak, çok köklü değişikliklere yer verildiğini söyleyemeyiz.
Standart 308 makyajlandığında (takriben 1 yıl önce) güncellenen motor ve şanzıman kombinasyonları dikkat çekiyordu. GTİ versiyonunda ise motorda herhangi bir değişiklik söz konusu değil.
Otoritelerin çoğunluğu modelin güncel 1.6 litrelik 270 beygir ve 330 Newton metre tork üreten üniteyle kombine edileceğini düşünüyor. Peugeot Sport mühendisleri aynı üniteden 290 beygir ve 350 Nm güç aldıklarını söylediklerinde ise kafalar karışıyor.
Kim bilir belki de bir sonraki adım 308 R’dır…
1 arasında 6
Read the whole post here.