KAPALI Yük tasima icin tavsiye arac

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan uccx3
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

uccx3

Asfalt Kurutucu
3
Selamlar öncelikle, hyundai ix35 1.6gdi style plus sahibiyim fakat yeni isim geregi aracimda sürekli 400-500kg yük bulunmakta. Tabi ki zaten ortalama sehir ici kullanimda kendine yetebilmesi ve performans aramayanlar icin uygun bir arac ix35 ve bu hem cekis hem de yakit olarak beni cok zorlamakta, ki stabil haldeki yükün araca da onümüzdeki dönemde zarar verecegini biliyorum. Bu yüzden aracimi degistirmeye karar verdim. Ve tavsiyelerinize ihtiyacim var. Burada ki en onemli etken 400-500 kg yukun (arti 100, eksi 100kg degisebilir donemsel olarak) sabit olarak aracta bulunacagi. Her tarz araca acigim, jeep, suv, kamyonet, binek (yük hususi olarak gectigi icin ve ticari kullanim belgelerine sahip olmadigim icin ticari arac ve minibusler dahil degildir.). Benim baktigim bir kac arac, amarok( su an piyasasi artmis durumda ve kafa kafaya alamiyorum), caddy (tasiyabilecegine suphem yok fakat stabil haldeyken yük ne olur bilemiyorum), rr discovery 2 td5. Fakat dedigim gibi bütün tavsiyelerinize acigim, bu saydigim araclar tamamen sahsi zevkime ve yararli olabilecegi dusunceme gore bakildi.
Simdiden tesekkürler. (almanca klavyenin kusuruna bakmayin)
Ugurcan
 
Amarok v6 ne de güzel gider :)) yük falan da dinlemez yakıtı bilemeyeceğim :))

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
İş için kullanılacak pickup denince aklıma gelen ilk araç Isuzu D-Max.
Land Rover vb. tipteki araçların bu amaçla kullanılmasının sağlıklı olacağını düşünmüyorum.
 
Hocam siz bütçenizi yazmamışsınız ki.. Ben size 85-90 bin liraya navara da önerebilirim, arkadaşların bahsettiği gibi yıllık vergisi 4.300 lira olan 150 bin liralık v6 amarok da önerebilirim. Sürekli halde duracak 4-500 kg'lık yüke de pick up gider ancak. Küçük ticarilerin alt takımları pek dayanmaz uzun vadede bu ağırlıklara.
 
Son düzenleme:
16 yıldır ailemizde Nissan pickup var, şu ötv durumları olmasa Navara alacaktık ama kararımız ertelendi şimdilik. Onun haricinde (Hilux hariç) hangi aracı alırsak alalım şuan bitmiş halde olurdu. Şahsen ilk tercihim önce Navara sonra da Hilux. Amarok şehirli aracı,sırtında her gün 400 500 kilo yükle uzun vadede japonlarin dayanıklılığını vermeyecektir.

Bir de Amarok V6 150.000 miş. Bu araçlar her ne kadar giderek şehirli hale gelse de temelde yük hayvanı. Ülkemizde satılan herhangi bir pickupa 150.000 versem oturur ağlarım sanırım.
 
herkese cevaplar icin tesekkürler, bütcem hyundai ix35 le kafa kafaya bu yuzden de amarok biraz asiyor gibi yazmistim ilk metinde. Doblo ve caddy lere yogunlasacagim sanirim dmax benim de aklimdaydi fakat yeni modellerin vergisi yillik baya yuksek, eskiler ise tonlarca tasiyo tarlada falan kullandik daha once ama onlarinda yakit sikintisi var tek aracim oldugu icin kisisel islerimi de ayni yuku tasiyarak hallediyorum.
 
Otomobil ruhsatlı Vito caravelle transporter gibi araçlar oldukça fazla var, bunlar işinizi rahatlıkla görür. Zaten araç bir nevi ekmek teknesi olacağı için yakıt masrafı bir gider olarak sayılabilir.

İşin olunca koltukları sök, muayene zamanı gelince koltukları tak git.
 
Son düzenleme:
Pick up tarzi araclarda mtv si yuksek olan 4×4 ler.4x2 lerin mtv si normal .yani 4x2 alabilirsiniz.

Doblo tavsiye etmem.cunku suspansiyonlar bagimsiz konfor olarak iyi olur ama biraz agirlikta yapisi geregi arkasi hemen yerine oturur.bizim komsumuzda var(su saticisi) arkasi yarim yukteyken bile acayip derecede oturuyor.dayaniklilik konusundada yuke karsi daha zayif olur.

Caddy veya connect daha iyi.ozellikle caddy lerde arkasi makasli.her turlu yuke gelir.caddy de 2.0 dizel 102 bg.vergi ve performans olarak mantiksiz gelebilir.1.6 tdi olanlari oneririm.

Yeni connect sahibiyim.tasidigim en fazla yuk 10 torba cimento oldu (1 torbasi 50 kg)annemlerin evi yapilirken.arkada cok hafif bir oturma oldu.onuda tavsiye ederim.
 
Pick up tarzi araclarda mtv si yuksek olan 4×4 ler.4x2 lerin mtv si normal .yani 4x2 alabilirsiniz.

Doblo tavsiye etmem.cunku suspansiyonlar bagimsiz konfor olarak iyi olur ama biraz agirlikta yapisi geregi arkasi hemen yerine oturur.bizim komsumuzda var(su saticisi) arkasi yarim yukteyken bile acayip derecede oturuyor.dayaniklilik konusundada yuke karsi daha zayif olur.

Caddy veya connect daha iyi.ozellikle caddy lerde arkasi makasli.her turlu yuke gelir.caddy de 2.0 dizel 102 bg.vergi ve performans olarak mantiksiz gelebilir.1.6 tdi olanlari oneririm.

Yeni connect sahibiyim.tasidigim en fazla yuk 10 torba cimento oldu (1 torbasi 50 kg)annemlerin evi yapilirken.arkada cok hafif bir oturma oldu.onuda tavsiye ederim.

Connect hic aklimda yoktu fakat doblo yerine onu gecirebilirim tavsiyeniz uzerine, connectin de arka makasli mi tasiyacagim agirlik tam olarak sizinkine tekabul ediyor, bu yuzden olumlu bir referans oldu benim icin.
 
Fazla para saymaya gerek yok, Ford Tourneo Connect GLX alsanız yeter. Amerikada,ingilterede kullanılıyor. Amerikada 2 litre benzinlisi çok satıyor. biz ise ülkemizde 1,8 turbo dizel olarak satın alıyoruz. 2009 - 2012 arası üretilen kasayı bahsediyorum.
Ben çok severek 3 sene kullandım
.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...