KAPALI Zincir set değişimi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan butwhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

butwhan

Takipçi
4
28
Merhaba,Aracım Audi a5 2.7 Tdi v6 214 bin km'de km'nin orjinal olup olmadığından emin değiliz burada ki araçların kmleri genelde hep geri çekiliyormuş ,aracı yeni aldım 2 haftada 1000 km kullandım fakat 4 gün önce yakıt borusu çatladı motorun heryeri mazot oldu şu an serviste,hazır servise vermişken genel bakımınıda yaptırayım dedim (yağ,filtreler vs),orada ki usta aracı test etti gidişinde bir sıkıntı yok fakat düzensiz çalışıyor dedi bilgisayara bağlattık 3 kızdırma bujisi,oksijen sensörü arızalı ve 4 numara enjektöründe düzensiz çalıştığını bunları yaptırcam fakat usta motoru incelediğinde motorun vidalarının hiç sökülmediği ve büyük ihtimal ilk egzantrik zincir setinin olabilceğini söyledi ve ön taraftaki v kayışın durumuna bakarakta bu tanıyı koydu ve egzantrik zinciri koparsa çok yüksek masraf açacağını söyledi v6 motor için.Ben araba'dan pek anlamadığım için sizlere sormak istedim aracın 214 bin km boyunca ilk egzantrik zincir setiyle gelmesi mümkün mü?,Araba Almanya'dan geldiği için Almanya'da ki sahibinin değiştirip değiştirmediğini bilmiyoruz zincir seti içinde sadece malzemeye 435 Euro fiyat verdiler.Benim isteğim değiştirmem gerekiyorsa da Aralık'ta noel tatilinde Türkiye'de değiştirmek burada ne kadar iyi olur servis bilemiyorum .Arabayı 1000 km kullandım 230 kmh gibi hızlarada çıktım ama hiç bir sıkıntı yaşamadım sizce değiştirmelimiyim
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...