Mavna: Volkswagen Passat 1.6 TDI Comfortline

15
Motor: 1598 cc, 4 silindirli turbodizel
Güç: 105 hp @ 4400 d/d
Tork: 250 Nm @ 1500 – 2500 d/d
Şanzıman: 7-ileri, çift kavramalı otomatik
0-100 km/s: 12,2 sn
Son hız: 193 km/s
Test tüketimi: Ortalama 7 litre/100 km
Ağırlık: 1530 kg
Bagaj hacmi: 565 litre
Fiyat: 100.400 TL
– Düşük kalite hissi
– Kuru süspansiyon
– Gürültülü motor
– Ağırkanlı şanzıman
– Keyifsiz sürüş
– Yüksek tüketim
– Geç tepki veren ve kullanımı zor korna
– Fiyat
+ Geniş iç mekan ve bagaj
+ Bol ve geniş eşya gözleri
+ Pratik koltuk kafalık ayarı
+ Manuel kullanımda itaatkar şanzıman

 

15 YORUMLAR

  1. Torpido gözünde bulunan aux ve multimedya çıkışlarını asıl kullanışlı bulduğunuza anlam veremedim. Harici bir cihazı auxla bağladığımızda torpido açık mı gidecez ya da sürücü nasıl kullanacak oradaki çıkışları ?

    • aux çıkışı çok saçma torpidoda olması. çünkü parça değştirmek istediğinizde torpidoyu açmak gerekiyor. ya da torpidodan çıkan kablo var ortalıkta.

  2. bu araç plaza arabası yönetici arabası ama yaşı gelınce yani kasa değişince de anadoluya çile çekmeye dag bayır gezmeye gıdıcek. passatın kaderi hep aynı:)

  3. 1.6 dizel otomatik ve vw markası olması çok ekmek yedirdi bu araca. superb e vw amblemi buna skoda amblemi koy 1 tane zor satarlardı bundan ama yapacak bi şey yok .

  4. abd’de 2014 passat kiralamıştım. 2.5 litre 5 silindirdi ve müthişti. tabi amerikadaki passatla avrupadaki passatın hiç alakası yok. bu beni çok şaşırtmıştı. araç tamamen farklıydı ve sürüşü falan çok hoşuma gitmişti. motoru da bence iyiydi tabi buraya gelse vergiden dolayı e kasa fiyatına satılacak. keşke vergiler daha düşük olsa da o araçlara binebilsek.

  5. kasim 2011’de 2012 model 1.4 tsi 122bg highline manuel almistik. arti olarak sunroof vardi. aracta isitmali koltuk, usb+aux+sd card girisi, bel destek ayarli hafizali surucu, yine hafizasiz ama full otomatik yolcu koltugu,anahtarsiz giris, adaptif xenon farlar gibi bir cok kalbur ustu ozellik vardi. memnunduk, ozellikle peder cok severdi arabasini ama bana hakikaten hep cok hantal gelmisti. sacmasapan hareketleri cok tolere eden bir arac degildi. MAVNA kelimesi bu arac icin gercekten bicilmis kaftan. arac dinamizme tamamiyla karsi idi 🙂 tsi genel olarak cok yakmazdi ama basinca yaktigi kadar da gitmezdi. suan satilik. guzel aracti ama hicbir duygusal bagimiz yoktu. satiliyor diye hic uzulmuyorum. ozellikli,kullanisli ama oyle siradan heyecansiz bir aracti iste. tam hizi, heyecani sevmeyen baba arabasi. 28 yasindayim,direksiyona gecince kendimi 55 hissediyordum 🙂

  6. Mondeo’da ne kapı içlerinde ne bardaklıkta ne torpidoda nede far altı kumandada bi kablama yok olduğu gibi plastik.. bilgilendirme

  7. yahu şu otobüs kafası gaz pedalı çok rahatsız değil mi? hiç kullanmamıştım ancak geçen hafta ani bir mevzuyla passat 1.6 tdi ı (highline mı ne gırtlak işte, manuel, 15000 km de falan) 500 km uzun yolda kullandım, el gazı (xd) sağolsun dert olmadı yolda da şehir içi olsa kafayı yedirirdi o pedal.

    kullanım notlarım; sis mevzusundan çok da odaklanamadım araç konforuna, yol tutuş vs de sıkıştıramadım don havası olduğundan ki amaç test değildi, aracı alan arkadaşım memlekete götürmemi istedi.

    sessizdi

    park freni bazen bi bırakmıyordu, toplamda 4-5 kez kullandım alışmamışımdır belki.

    sileceklerinden etkilendim, su püskürtme şeysi bi acayipti (iki üç noktaya atanalrdan değil de yayanlardan). çok kıl olurum temizlenemeyen cama, efsane çalışıyordu bence.

    o acayip otomatik ayarlayan farlar saçmalıyor, yoğun siste gece kullandım, ayar oldum.

    6. vites çok yüksek oranlı olmuş, hızlanmak için 5 e düşmek şart, bir tık daha seri olabilirmiş.
    yakıt tüketimi kullanımıma göre bence iyiydi, 5.8 lt yaktı, 2012 dizel fiestayla aynı yolu sıkıştırıp 7 lt üstünde tamamlamışlığım var (baya dip gazlı, konya düzlüğü), 120 140 bandında onda da 5.5 falan yakarım. 6. vites etkisi sayesinde tabi benzer tüketim.

    en ayar olduğum, iç mekan çok aydınlıktı, siste rahatsız etti. solda ayar şeysi var diplememe rağmen bazı ışıklar kısılmadı, multimedya kör etti (ayarlarına hızlıca bir baktım ama bulamadım). 2011 kıçı kırık connectte bile ışık ayarı multimedyayı kontrol ediyor.

    • uzun yolda gece -3 -4 derecelerde (130 u geçmedim, insan gibi kullandım) yağ sıcaklığı 100ün altına düşmedi bir de, bi fazla sanki de göstermese yağ kaynadı patatesleri getir moduna da girmezdim 🙂

  8. buna 100.000 küsür para vereceğime insignia ya da mondeo alırım. rezalet bi araba. torpido gözündeki aux ve usb girişide gülünecek başka konu…

CEVAP VER

Yorumunuzu yazın!
İsminizi giriniz