CAR OF THE YEAR

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kenblock
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
a50bd0a1434af8b687feb5895fcc53f4.jpg
c1450293af706b81d417922803012c62.jpg
Dünyanın en önemli fuarlarından Cenevre Otomobil Fuarı öncesinde gerçekleşen Yılın Otomobili (Car of the Year 207) yarışmasında uzun bir aradan sonra birinci belli oldu.

Peugeot’un büyük yatırımının sonucu olarak son dönemde yükselen SUV pazarına iddialı bir giriş yapan 3008 modeli, 7 otomobil arasından birinci seçilerek Yılın Otomobili yarışmasında birincilik elde etti. Fransız markanın önceki neslinden farklı olarak adına SUV eki alan Peugeot 3008 SUV, ileri teknolojisi, i-cockpit tasarımı, motor-şanzıman, yakıt tüketimi ve daha bir çok konu değerlendirmelerinden geçerek 319 puanla 2017’de yılın otomobili olmayı başardı.

Yeni EMP2 platformu üzerine inşa edilen model, düşük yakıt tüketimi, konforlu şanzımanı ve çarpıcı tasarımıyla 2017 yılının en çok ses getiren otomobillerinden olmayı başarmıştı.



Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bence ülkemiz piyasasına göre düşünüyor ondan büyük arabalar düşük puan alıyor çünkü bu değerlendirme de fiyatlarda önemli
tamam fiyat konusunda haklısın ama dünya çapında yapılan bir organizasyon ve gıuluıa dediğimiz aracın yurt dışında başlangıç fiyatı 38 bin euro burdan bakıncıda F/P ürünü olarak gözüküyor tamam belki biz farklı bir taraflılıkla ve öznel bakıyoz olaya ama o kadar puanı hakettiğini düşünmüyorum açıkcası
 
Ufuk sandık neden 3008 seçtiği kısaca özetlemek gerekirse ekranlarından ve tipinden.

Peugeot 3008

To be honest, Peugeot has overtaken itself with 3008. It may be a bit ambitious, but the 3008 is the most successful model of Peugeot that I`ve seen in recent years. It has the upper class luxury SUV look. I need to open a separate topic for the interior design which is better than most luxury models. Digital indicators that can be personalized are standard even on the base equipment package. It is an obligation to pay extra for these gadgets in most of the premium brands.
Tipi bence öyle çok ütopik değil gözüm alıştı yada. Ekran mevzusuna girersek ohooo o zaman E Serisi'ni seçemliydi derim. Bu işte bi terslik var ama hadi neyse. Bu arada lafım sana değil alınma :p.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Bence ülkemiz piyasasına göre düşünüyor ondan büyük arabalar düşük puan alıyor çünkü bu değerlendirme de fiyatlarda önemli
İyide Giulia sadece bizde pahalı kalan ülkelerde neredeyse sudan ucuz. Ondan dolayı bence tek taraflı düşünmemeliydi tabi düşündüyse.
 
Tipi bence öyle çok ütopik değil gözüm alıştı yada. Ekran mevzusuna girersek ohooo o zaman E Serisi'ni seçemliydi derim. Bu işte bi terslik var ama hadi neyse. Bu arada lafım sana değil alınma :p.
Tasarım mevzusu kişiden kişiye değişir. E seçmemesinin sebebi daha önce de dediğim gibi fiyatı olmalı.

İyide Giulia sadece bizde pahalı kalan ülkelerde neredeyse sudan ucuz. Ondan dolayı bence tek taraflı düşünmemeliydi tabi düşündüyse.

tamam fiyat konusunda haklısın ama dünya çapında yapılan bir organizasyon ve gıuluıa dediğimiz aracın yurt dışında başlangıç fiyatı 38 bin euro burdan bakıncıda F/P ürünü olarak gözüküyor tamam belki biz farklı bir taraflılıkla ve öznel bakıyoz olaya ama o kadar puanı hakettiğini düşünmüyorum açıkcası

Geçen seneki puanlamasına baktım adam astra 7 jaguar xe 1 puan vermiş belli ki fiyat çok önemli. Zaten adam astra-3008 açıklamasına fiyatına göre çok iyi diye yazmış.

Zaten Türkiye deki arabalar ile avrupadaki arabalar arasında alaka yok.Mesela 3008 deki grip control,astra daki opel onstar sistemi burada yok. Bu yüzden yurtdışında çekilen testleri çokta ciddiye almamak lazım diye düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Aslında bu tarz bi başlık açacaktım fakat yazdıklarımız silindiği için tenezzül etmedim. Bu oy veren dayılar dünyaca sözü geçen otomotiv medyasından adamlar. Ufuk Sandık hem gazteci, Türkiye Otomobil gazatecileri başkanı hemde TYO'nun başkanı ondan baya kıdemli biri. Valla 3008'in seçilmesi NET olarak Guilia'ya hakarettir. Bana kalırsa geçen sene olduğu gibi bu senede şaibeli olaylar var COTY'de. Ben 3008'e binince zilyon tane işçilik hatası bulabiliyorsam, araba segmentine göre iyi derecede kullanışlı olamıyorsa, konforu ahım şahım daha doğrusu hala torsiyonu bazı çukurlarda hissetiriyorsa, Grip Control olayını her ülkede sunmuyorsa (distribütörle de alakalı olabilir), segmentinin en güvenli aracı olamıyorsa (bu yıl Tiguan Compact SUV'lar arasında en güvenli seçildi), hala 207'den kalma CC kolu bulunduruyorsa kusura bakmasınlar ama bem seçmezdim. Ben Guilia'yı binince daha 1 tane hata bulamadım sadece bagaj kapağının kaplamasını beğenmemiştim o kadar onun dışında bence sonuna kadar COTY ödülünü hak ediyordu. Yazık olmuş...
307 den kalma panpa :P
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Ufuk Sandık isimli arkadaş Mercedes E serisine 1 puan vermiş
Komik şeyler bunlar
Sonra da markalar yılın arabası seçildik bık bık bık diye konuşup bunu pazarlama malzemesi yapıp modellerin arkasına sticker olarak yapıştırırlar...
Geçiniz
 
Son düzenleme:
Bizim İngiliz, kendilerini ise British diye tanımlayan adamlar milliyetçilik söz konusu olduğunda mahalle koca kadınlarına dönüyorlar,her ne kadar SUV'dan nefret etsemde piyasaya bu tür arabacıkların dolaşmasından rahatsız da olsam 3008 bence kendini aşmış bir araba haketmiştir doğrudur ama şu anki hislerim heveslerim keşke Guila olsaymış diyor Türkiye temsilcisine göre eğer mesele kabuk kırmak ise Alfa zaten Guila ile o kabuğu kırdı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock
Oylama işini insanlar yaptıkça bu tip durumlar her zaman olur.

Puanlama kriterlerini yoruma açık olmayacak şekilde önem katsayılarıyla beraber belirlersin, atıyorum iç mekan genişliği litre üzerinden, performans saniye, tüketim lt/100km vs vs gibi "ölçülebilir" kriterler belirlersin ve puanlama işini millete değil sisteme yaptırırsın olur biter.

Böyle olunca bu adam kim de Mercedes'e 1 vermiş, ingiliz-fransız savaşı gibi konular ortaya çıkar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...