Efsane kasa vs 2015 Corolla

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan tersiyer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Maalesef bu mevzu böyle ve sıkıntılı. Eski araçların kaçı bu konuda yeterli soru işareti. Tube'dan bakılabilir 97-98 model araçların ncap performanslarına. Bazı premium markalar hariç ( ki onlar da kötünün iyisi ) doğru düzgün sağ çıkabilen yok ki bu testler henüz geçme koşulları şimdiki kadar ağırlaştırılmamış haliyle yapılıyordu. Ne yazık ki bu ülkede hiç bir alanda insanın değeri ve kıymeti yok. Vatandaş, yolunacak kaz olarak görüldüğü sürece bu düzen devam eder.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLA3776EFA098E6F75
 
Son düzenleme:
Maalesef bu mevzu böyle ve sıkıntılı. Eski araçların kaçı bu konuda yeterli soru işareti. Tube'dan bakılabilir 97-98 model araçların ncap performanslarına. Bazı premium markalar hariç ( ki onlar da kötünün iyisi ) doğru düzgün sağ çıkabilen yok ki bu testler henüz geçme koşulları şimdiki kadar ağırlaştırılmamış haliyle yapılıyordu. Ne yazık ki bu ülkede hiç bir alanda insanın değeri ve kıymeti yok. Vatandaş, yolunacak kaz olarak görüldüğü sürece bu düzen devam eder.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLA3776EFA098E6F75

S70. :(
Hayâl kırıklığı. :D

Bu arada konu başındaki site malware uyarısı verdi, video açılmadı.
Benzer sorunu yaşayanlar için youtube linki:

Ek:
Efsane kasanın hatchbackini ilk defa görüyorum, çok yadırgadım. Gözüm alışmadı, arabanın arkasını kesmişler gibi.
maxresdefault.jpg

TOYOTACorolla5Doors-3593_1.jpg
 
Son düzenleme:
S70. :(
Hayâl kırıklığı. :D

Bu arada konu başındaki site malware uyarısı verdi, video açılmadı.
Benzer sorunu yaşayanlar için youtube linki:
Vallahi hocam Alman tankı diye adlandırdığımız merso E serisi, A sütunu ve şasi alt bölgesinden dirayetli kalmış nispeten ama az daha zorlasan o da gidecek içeriye doğru belli. Onun haricinde doğru düzgün sağlam kalmayı başarabilen var mı bilmiyorum gözümden kaçanlar olabilir. Hemen hemen çoğunun A sütun kağıt gibi bükülüyor. Vallahi sıkıntı büyük.
 
2015 Corolla daha da güçlendirildi.2017 ihhs testindende çok iyi sonuçlarla çıktı.sifiri 62950 TL den başlayan bir araç garip motor seçeneklerine rağmen(1.33_1.4) bu tarz nedenlerle çokta iyi satılıyor.toyota saglamdır diye boşuna demiyorlar.gercekten adamların baz pakette bile koydukları airbag sayısına bakınca herşeyden önce güvenlik dedikleri gayet net görülüyor.

 
2015 Corolla daha da güçlendirildi.2017 ihhs testindende çok iyi sonuçlarla çıktı.sifiri 62950 TL den başlayan bir araç garip motor seçeneklerine rağmen(1.33_1.4) bu tarz nedenlerle çokta iyi satılıyor.toyota saglamdır diye boşuna demiyorlar.gercekten adamların baz pakette bile koydukları airbag sayısına bakınca herşeyden önce güvenlik dedikleri gayet net görülüyor.

Small overlap testinde makyajla birlikte yani ABD'de 2017 ile birlikte iyi sonuçlar aldı. Yalnız testten iyi sonuç alması biraz geç oldu zira çoğu C segmenti daha önceden iyi sonuçlar almıştı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Small overlap testinde makyajla birlikte yani ABD'de 2017 ile birlikte iyi sonuçlar aldı. Yalnız testten iyi sonuç alması biraz geç oldu zira çoğu C segmenti daha önceden iyi sonuçlar almıştı.

Yanlış anlamazsan bilmediğimden soruyorum.elentra yeni kasa girdi,Civic yeni kasa girdi,golf eski girdi patladı yenisi girmedi diye biliyorum.corolla nin fiyat aralığında(62950 TL) girip başaran arabalar c sınıf hangileri bilgimiz olsun.gercekten bilgi amaçlı soruyorum bilelim iyi olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Yanlış anlamazsan bilmediğimden soruyorum.elentra yeni kasa girdi,Civic yeni kasa girdi,golf eski girdi patladı yenisi girmedi diye biliyorum.corolla nin fiyat aralığında(62950 TL) girip başaran arabalar c sınıf hangileri bilgimiz olsun.gercekten bilgi amaçlı soruyorum bilelim iyi olur.
İihs'nin sitesinden bakarsan orada görebilirsin C segmenti diğer araçları
 
Klasik sokak mantığında "eski arabalar tanktı, şimdikiler teneke, zaten güncel arabaların dışı hep plastik yaslanınca içe göçüyor vb" diye cahilce yorum yapanların suratlarına çarpmak lazım böyle videoları.
 
Yanlış anlamazsan bilmediğimden soruyorum.elentra yeni kasa girdi,Civic yeni kasa girdi,golf eski girdi patladı yenisi girmedi diye biliyorum.corolla nin fiyat aralığında(62950 TL) girip başaran arabalar c sınıf hangileri bilgimiz olsun.gercekten bilgi amaçlı soruyorum bilelim iyi olur.

O paraya yakın C sınıfı araba zaten Megane ve Astra J sedan var. O iki marka ve model ise ABD'de yok.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Klasik sokak mantığında "eski arabalar tanktı, şimdikiler teneke, zaten güncel arabaların dışı hep plastik yaslanınca içe göçüyor vb" diye cahilce yorum yapanların suratlarına çarpmak lazım böyle videoları.
Ben bir de Sandero ile eski nesil premiumların testini merak ediyorum. Kafa kafaya çarpışsalar Sandero daha yüksek puan alır sanırım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve Porsche
Yanlış anlamazsan bilmediğimden soruyorum.elentra yeni kasa girdi,Civic yeni kasa girdi,golf eski girdi patladı yenisi girmedi diye biliyorum.corolla nin fiyat aralığında(62950 TL) girip başaran arabalar c sınıf hangileri bilgimiz olsun.gercekten bilgi amaçlı soruyorum bilelim iyi olur.
Golf topsafety pick+ denilen en iyi güvenlik ödülünü aldı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: emert20
Yanlış anlamazsan bilmediğimden soruyorum.elentra yeni kasa girdi,Civic yeni kasa girdi,golf eski girdi patladı yenisi girmedi diye biliyorum.corolla nin fiyat aralığında(62950 TL) girip başaran arabalar c sınıf hangileri bilgimiz olsun.gercekten bilgi amaçlı soruyorum bilelim iyi olur.

Fiyatin bu denli düşük olmasi japon yeninin turk lirasi kuru ve arabanin turkiyede uratilmesi..
 
Üstteki 2 videoyu 1-2 yaşında küçücük araba alacağıma aynı paraya 98 BMW veya x bir marka alıp keyfime bakarım diyenler için paylaştım.
Konforu, gidişi vs. daha iyidir ona denecek bir şey yok ama işin güvenlik boyutunda çok zayıf kalıyorlar.
 
Yanlış anlamazsan bilmediğimden soruyorum.elentra yeni kasa girdi,Civic yeni kasa girdi,golf eski girdi patladı yenisi girmedi diye biliyorum.corolla nin fiyat aralığında(62950 TL) girip başaran arabalar c sınıf hangileri bilgimiz olsun.gercekten bilgi amaçlı soruyorum bilelim iyi olur.
Hocam açıkçası her sınıfta ABD piyasasına da sürülmüş olan modellere daha fazla güveniyorum. Çünkü orada yapılan güvenlik testlerinde (IIHS) arabanın garip ekstra donanımlarından ziyade şasinin sağlamlığına yüklenen, EuroNCAP'ten çok daha ağır güvenlik testleri yapılıyor. Benim hatırladığım kadarıyla Golf ve Corolla gerçekten sınıflarına göre çok sağlam çıkmışlardı o testlerden. Focus'ta da durum gayet iyiydi. Bir de yakın zamanda yapılan 2017 Hyundai Elantra çok çılgın sonuçlar elde etti. Şu anda sınıfında zirvedeki araç muhtemelen odur.
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/hyundai/elantra-4-door-sedan/2017
 
Tsp ve tsp+ alanlar buyrun efendim :)
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2017-05-21-13-32-54-138_com.android.browser.png
    Screenshot_2017-05-21-13-32-54-138_com.android.browser.png
    286.3 KB · Görüntüleme: 157
  • Screenshot_2017-05-21-13-32-38-289_com.android.browser.png
    Screenshot_2017-05-21-13-32-38-289_com.android.browser.png
    273.3 KB · Görüntüleme: 214
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...