0 100/0 200/ 100/200 denemeleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Renard
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Merhaba,

Daha önce araç zır stok iken 0 100 ve 0 200 denemelerim olmuştu. Yıllar sonra aynı yolda (hala dipdiri bir asfalt) takribi aynı hava şartlarında farklı bir lastik ile aracı biraz değiştirdikten sonra yenilerini çektim :) Kayıtlarıma göre 0.5 ile 0.7 sn arası bir iyileşme söz konusu ve şanzımanın 3 farklı modunda 3 farklı derece geldi. 0 200 ve 100 200 aracı yükledikten sonra henüz çekemedim ancak tamamlandığında burada paylaşacağım, hep birlikte göreceğiz nasip olursa :)

Araç specleri:
-zır stok :) 180hp 250nm
-18800km
-Lastikler: Bridgestone RE50A

stok iken 100-200 19 sn civarı


Araç specleri:
-Superchips stage 1 software 210hp 285nm
-Bmc kutu içi filtre
-Orta susturucu iptali
-Sm 1.2mm spacers (4 lastik)
-ST 3.5cm spor yay
-50000km
-Lastikler: 4000km de Hankook Ventus v12 evo2 (k120)





iyi seyirler
 
Son düzenleme:
Hissiyat olarak nasıl durumlar, 0.5 sn için değer mi aracı kurcalamaya?

Arabayı ilk aldığımda farlara dokunmayacağım dedim ama dayanamadım. Powershop arkadaşımın dükkanı olmasına rağmen sanki bu işleri yapmıyormuş gibi görmezden geliyorum. Bakalım nereye kadar...
 
Hissiyat olarak nasıl durumlar, 0.5 sn için değer mi aracı kurcalamaya?

Arabayı ilk aldığımda farlara dokunmayacağım dedim ama dayanamadım. Powershop arkadaşımın dükkanı olmasına rağmen sanki bu işleri yapmıyormuş gibi görmezden geliyorum. Bakalım nereye kadar...
ben turbo emiş sesinden,düşük süratlerde gaza daha az basarak daha çok tork hissetmemden, top speed'e daha çabuk çıkmamdan,yakaladığım rakamsal değerlerden anladım.sağ koltukta olan,arabayı tanımayan anlayamaz. ancak sende çok daha hissedilir bir artış olur. sağ koltuğa oturanlar dahi "oha ne oldu buna?" diyebilir :) Zira 122 140 150'lik tsi'ları yükleyenler uçurum fark olduğunu hep söylemiştir ki ben de 122 ve 150'lik deki farka şahit olmuştum.
 
Güle güle kullan, sorunsuz olur umarım. Ben gıdıklatsam da 210lara çıkmam gibime geliyor. Bakalım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard
DSG' den çıkan osuruk benzeri ses sende niye yok hocam ? :D
var olmaz mı ama cam açık değilken dip gaz yapıldığında içerden duyulmuyor. aslında dışardan net duyuluyor. abartı olmayan tatlı bir fart var:) içerden çok net duyulması için komple düz boru // düz boru ve son spor susturucu // downpipe komple düz boru // downpipe sona kadar düz boru sonda spor susturucu vb. kombinler gerekli.
 
Son düzenleme:
var olmaz mı ama cam açık değilken dip gaz yapıldığında içerden duyulmuyor. aslında dışardan net duyuluyor. abartı olmayan tatlı bir fart var:) içerden çok net duyulması için komple düz boru // düz boru ve son spor susturucu // downpipe komple düz boru // downpipe sona kadar düz boru sonda spor susturucu vb. kombinler gerekli.
And' ın test ettiği Leon Cupra stock olmasına rağmen çatır çatır geliyordu, sizin araçtan gelmeyince merak ettim açıkçası.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Merhaba

Hiç yeni konu açmaya gerek yok. haftasonu araca belki de (herhalde öyle yani öyle olması gerekiyor:) ) son rütuşlardan birini yaptık. Sevgili Savaş Usta 63'lük custom downpipe'ı ile arabanın kaderini değiştirdi. allah herkese daha iyilerini nasip etsin.

ps. kumandalı son susturucu yok, baştan sona komple düz boru yok. Bu piyasada olmayan bir spec. Araç specleri videoda açıklama kısmındadır ;)

iyi seyirler.

 
Merhaba

Hiç yeni konu açmaya gerek yok. haftasonu araca belki de (herhalde öyle yani öyle olması gerekiyor:) ) son rütuşlardan birini yaptık. Sevgili Savaş Usta 63'lük custom downpipe'ı ile arabanın kaderini değiştirdi. allah herkese daha iyilerini nasip etsin.

ps. kumandalı son susturucu yok, baştan sona komple düz boru yok. Bu piyasada olmayan bir spec. Araç specleri videoda açıklama kısmındadır ;)

iyi seyirler.

şaşırtıcı değerler gerçekten :D hafta sonları arabanın keyfini çıkartıyorsun maşallah :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard
Merhaba

Hiç yeni konu açmaya gerek yok. haftasonu araca belki de (herhalde öyle yani öyle olması gerekiyor:) ) son rütuşlardan birini yaptık. Sevgili Savaş Usta 63'lük custom downpipe'ı ile arabanın kaderini değiştirdi. allah herkese daha iyilerini nasip etsin.

ps. kumandalı son susturucu yok, baştan sona komple düz boru yok. Bu piyasada olmayan bir spec. Araç specleri videoda açıklama kısmındadır ;)

iyi seyirler.

Abi güle güle kullan, downpipetan sonra arabanın açıldığı daha bir belirginleşiyor bu Cupra'larda. Cidden önemli bir modifiye.

Şu ses modülünü de sök ama lütfen, arabanın kendi sesi çok daha iyi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard
Abi güle güle kullan, downpipetan sonra arabanın açıldığı daha bir belirginleşiyor bu Cupra'larda. Cidden önemli bir modifiye.

Şu ses modülünü de sök ama lütfen, arabanın kendi sesi çok daha iyi.
ya o modül beni çok rahatsız etmiyor m4'ünde olanlar düşünsün bizim ki 1.4 sıkıntı yok:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...