Audi, motor hacminin yanı sıra beygir gücüne dayalı olan yeni isimlendirme politikasını duyurdu. A1’den Q7’ye kadar olan geleneksel isimler değişmeyecek. Aracın gücüne referansta bulunan iki basamaklı sayılar eklenecek.
Örneğin, 81 ila 96 kW (108-128 HP) olan tüm modellerin arkalarında “30” sayısı yer alacak. “35” 110 ila 120 kW (145-159 HP) olan araçlarda, “40” ise 125 ila 150 kW (165-198 HP) arası olan araçlarda bulunacak. En yüksek değer 70 olacak ve 400 kW yani 529 beygirin üzerindeki araçlarda kullanılacak.
Yeni isimlendirmeye S ve RS serisi dahil değil
Yeni yapılandırma ile birlikte A3 1.6 TDI A3 30 TDI olacak. A1 1.0 TFSI A1 25 TFSI olacak ve A8 3.0 TDI da A8 50 TDI olacak. Bu yeni strateji R8 gibi Audi’nin S ve RS modelleri için geçerli değil.
Bu yeni isimlendirmeyi TFSI, TDI, g-tron ve e-tron‘larla birlikte göreceğiz. Bu yeni strateji Audi’nin hibrit ve tam elektrikli versiyonlarının performanslarını daha iyi sergilemesini sağlayacak.
Audi Satış ve Pazarlama Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Dietmar Voggenreiter “Alternatif sürüş teknolojileri giderek daha fazla önem kazandığından güç katkısı olarak motoru değiştirmemiz müşterilerimiz açısından artık eskisi kadar önemli değil. Motorun gücüne bağlı olarak oluşturduğumuz bu isimlendirme stratejisinin netliğini ve mantığını kavrayanlar araçların güç farklılıklarını ayırt edebilmelerini sağlayacak.” şeklinde konuştu.
[yop_poll id=”36″]
1 arasında 5
Read the whole post here.
Örneğin, 81 ila 96 kW (108-128 HP) olan tüm modellerin arkalarında “30” sayısı yer alacak. “35” 110 ila 120 kW (145-159 HP) olan araçlarda, “40” ise 125 ila 150 kW (165-198 HP) arası olan araçlarda bulunacak. En yüksek değer 70 olacak ve 400 kW yani 529 beygirin üzerindeki araçlarda kullanılacak.
Yeni isimlendirmeye S ve RS serisi dahil değil
Yeni yapılandırma ile birlikte A3 1.6 TDI A3 30 TDI olacak. A1 1.0 TFSI A1 25 TFSI olacak ve A8 3.0 TDI da A8 50 TDI olacak. Bu yeni strateji R8 gibi Audi’nin S ve RS modelleri için geçerli değil.
Bu yeni isimlendirmeyi TFSI, TDI, g-tron ve e-tron‘larla birlikte göreceğiz. Bu yeni strateji Audi’nin hibrit ve tam elektrikli versiyonlarının performanslarını daha iyi sergilemesini sağlayacak.
Audi Satış ve Pazarlama Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Dietmar Voggenreiter “Alternatif sürüş teknolojileri giderek daha fazla önem kazandığından güç katkısı olarak motoru değiştirmemiz müşterilerimiz açısından artık eskisi kadar önemli değil. Motorun gücüne bağlı olarak oluşturduğumuz bu isimlendirme stratejisinin netliğini ve mantığını kavrayanlar araçların güç farklılıklarını ayırt edebilmelerini sağlayacak.” şeklinde konuştu.
[yop_poll id=”36″]
1 arasında 5
Read the whole post here.
Son düzenleme: