KAPALI 40.000 TL'ye otomobil tavsiyesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan EnesOzel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

EnesOzel

Taklacı Güvercin
19
Merhaba dostlar. 40.000 TL ye kadar otomotik manuel hiç farketmez otomobil önerisi istiyorum. Sedan hatchback fazla farketmez, lpg li veya dizel olması lazım. Birde aklımızda bazı araçlar var Opel Astra H kasa Volkswagen Golf 5, Volkswagen Jetta MK5 veya Ford Focus 2 sedan kasa, Toyota Avensis 2003 2007 arası aklımızda olanlar bunlar fakat farklı araç önerilerinede açığım bu söylediğim araçlardan hangisi daha iyidir bilgilendirirseniz sevinirim. Önceliğimiz çok fazla yakmasın bakım masrafları ucuz olsun kronik arızası olmasın bu kadar şimdiden önerileriniz için teşekkürler. Özellikle jetta ve avensis seçerken aklımızı karıştırıyor biliyorum farklı segment araçlar fakat jettayıda çok seviyoruz avensiside fakat bizim için öncelik bakım masrafları ucuz olsun arıza fazla cıkarmasın yakıt az yaksın bu arada avensisde lpg uyumuyla ilgili bir kaç sıkıntı çıkarıyormuş sanırım lütfen bilen insanlar yardımcı olursa çok sevinirim.
 
Hocam öncellikle hayırlı forumlar aklınızdaki araçlardan focus 2 avensisi ve jetta 5 i kullanmış bulunmaktayız

Avensis t2 :
2005 modeldi 200k km idi 1.6 lpgliydi
Avensislerde 1.6 ve 2.0 motorların lpg ile ilgili hiç bir sıkıntısı yok fakat 2.0 d4d adımda yine benzin motoru var bu motor lpg ile tam uyumlu olmadığını söyleyebilirim
Biz avensis ile 2 kere sanayi yolunu tuttuk birincisi baskı balata idi km si gereği anormal bir durum değil
İkincisi ise klima kompresorü bozulmuştu soğutmuyordu
Bunların dışında bize herhangi bir sorun çıkarmadı gayet rahat bir araba idi ve toyotanın malzeme kalitsinin üstünde idi

Jetta mk5

Jetta ise 2006 110 k hitler motor lpg idi şuan jetta 6 kullanmaktayız ve jetta 5 in kalitesinin daha iyi olduğunu söyleyebilirim
kronik sorun meselesinde can yakan bir model
Vitesi dsg değil (yalnızca 2006) ve kronik sorunu olan bir şanzıman satma sebebimiz bu idi
Her şeye rağmen vw kalitesinde bir model

F
ocus 2
yalıtımı yetersizdi ve rahatsız edicek durumdaydı büyük bi ihtimal bizim arabamıza özgü yolda giderken bujilerin yerinden çıkması sorunu vardı ve yolda giderken bir anda olan bir şey olması dahada durumu çekilmez hale getiriyordu

Yakıt
F2>jmk5>at2
Konfor
At2>jmk5>f2
Kişisel görüşüm
Jmk5>at2>f2

Sorularınızı alabilirim
 
Hocam öncellikle hayırlı forumlar aklınızdaki araçlardan focus 2 avensisi ve jetta 5 i kullanmış bulunmaktayız

Avensis t2 :
2005 modeldi 200k km idi 1.6 lpgliydi
Avensislerde 1.6 ve 2.0 motorların lpg ile ilgili hiç bir sıkıntısı yok fakat 2.0 d4d adımda yine benzin motoru var bu motor lpg ile tam uyumlu olmadığını söyleyebilirim
Biz avensis ile 2 kere sanayi yolunu tuttuk birincisi baskı balata idi km si gereği anormal bir durum değil
İkincisi ise klima kompresorü bozulmuştu soğutmuyordu
Bunların dışında bize herhangi bir sorun çıkarmadı gayet rahat bir araba idi ve toyotanın malzeme kalitsinin üstünde idi

Jetta mk5

Jetta ise 2006 110 k hitler motor lpg idi şuan jetta 6 kullanmaktayız ve jetta 5 in kalitesinin daha iyi olduğunu söyleyebilirim
kronik sorun meselesinde can yakan bir model
Vitesi dsg değil (yalnızca 2006) ve kronik sorunu olan bir şanzıman satma sebebimiz bu idi
Her şeye rağmen vw kalitesinde bir model

F
ocus 2
yalıtımı yetersizdi ve rahatsız edicek durumdaydı büyük bi ihtimal bizim arabamıza özgü yolda giderken bujilerin yerinden çıkması sorunu vardı ve yolda giderken bir anda olan bir şey olması dahada durumu çekilmez hale getiriyordu

Yakıt
F2>jmk5>at2
Konfor
At2>jmk5>f2
Kişisel görüşüm
Jmk5>at2>f2

Sorularınızı alabilirim

Hocam düzeltme yapayım 2.0 d4d dizel motordur benzinli değildir.
 
Hocam öncellikle hayırlı forumlar aklınızdaki araçlardan focus 2 avensisi ve jetta 5 i kullanmış bulunmaktayız

Avensis t2 :
2005 modeldi 200k km idi 1.6 lpgliydi
Avensislerde 1.6 ve 2.0 motorların lpg ile ilgili hiç bir sıkıntısı yok fakat 2.0 d4d adımda yine benzin motoru var bu motor lpg ile tam uyumlu olmadığını söyleyebilirim
Biz avensis ile 2 kere sanayi yolunu tuttuk birincisi baskı balata idi km si gereği anormal bir durum değil
İkincisi ise klima kompresorü bozulmuştu soğutmuyordu
Bunların dışında bize herhangi bir sorun çıkarmadı gayet rahat bir araba idi ve toyotanın malzeme kalitsinin üstünde idi

Hocam bir düzeltme yapmak isterim.
"D4D" Toyota'nın 4 zamanlı dizel motorlarının adı.

"Direct injection 4 stroke diesel" diye hatırlıyorum açılımının.
 
Hocam öncellikle hayırlı forumlar aklınızdaki araçlardan focus 2 avensisi ve jetta 5 i kullanmış bulunmaktayız

Avensis t2 :
2005 modeldi 200k km idi 1.6 lpgliydi
Avensislerde 1.6 ve 2.0 motorların lpg ile ilgili hiç bir sıkıntısı yok fakat 2.0 d4d adımda yine benzin motoru var bu motor lpg ile tam uyumlu olmadığını söyleyebilirim
Biz avensis ile 2 kere sanayi yolunu tuttuk birincisi baskı balata idi km si gereği anormal bir durum değil
İkincisi ise klima kompresorü bozulmuştu soğutmuyordu
Bunların dışında bize herhangi bir sorun çıkarmadı gayet rahat bir araba idi ve toyotanın malzeme kalitsinin üstünde idi

Jetta mk5

Jetta ise 2006 110 k hitler motor lpg idi şuan jetta 6 kullanmaktayız ve jetta 5 in kalitesinin daha iyi olduğunu söyleyebilirim
kronik sorun meselesinde can yakan bir model
Vitesi dsg değil (yalnızca 2006) ve kronik sorunu olan bir şanzıman satma sebebimiz bu idi
Her şeye rağmen vw kalitesinde bir model

F
ocus 2
yalıtımı yetersizdi ve rahatsız edicek durumdaydı büyük bi ihtimal bizim arabamıza özgü yolda giderken bujilerin yerinden çıkması sorunu vardı ve yolda giderken bir anda olan bir şey olması dahada durumu çekilmez hale getiriyordu

Yakıt
F2>jmk5>at2
Konfor
At2>jmk5>f2
Kişisel görüşüm
Jmk5>at2>f2

Sorularınızı alabilirim
hocam bir düzeltme de benden olsun.
d4d dizel motor deilmiş benzinliymiş:)
 
Son düzenleme:
Ekran Resmi 2018-06-02 18.40.23.png

D4D diesel motor, benzinlisi valvematic diye geciyor. 2018 model- 2017 model avensis icinde kontrol ettim durum boyle... Turkiye icin farkli bir isimlendirme mi yapildi ?
Ekran Resmi 2018-06-02 18.40.23.png
 

Ekli dosyalar

  • Ekran Resmi 2018-06-02 18.40.23.png
    Ekran Resmi 2018-06-02 18.40.23.png
    146.5 KB · Görüntüleme: 241
  • Beğeni
Tepkiler: sputnik
Avensis in 2.0 benzinli motoruna verdiği isim d4d Dir.istisna bir durum ama öyle

Hocam işin uzmanı değilim ama bence bu bilgi hatalı.
D4D Avensis ilanları da hep dizel? Bir yerde bir hata var ama.

Şimdi bir daha baktım d4d'nin açılımı "direct injection 4 stroke common rail diesel engine".
Zaten Yaris-Auris-Corolla-Avensis-Land Cruiser-Hilux vs. hangi dizel Toyota'ya bakarsanız bakın motorun sonu d4d'dir (benzinlilerde vvt-i olduğu gibi).

Passat 2.0TDi ama adına bakmayın o araç aslında benzinli demek gibi bir şey bu.
 
Hocam işin uzmanı değilim ama bence bu bilgi hatalı.
D4D Avensis ilanları da hep dizel? Bir yerde bir hata var ama.

Şimdi bir daha baktım d4d'nin açılımı "direct injection 4 stroke common rail diesel engine".
Zaten Yaris-Auris-Corolla-Avensis-Land Cruiser-Hilux vs. hangi dizel Toyota'ya bakarsanız bakın motorun sonu d4d'dir (benzinlilerde vvt-i olduğu gibi).

Passat 2.0TDi ama adına bakmayın o araç aslında benzinli demek gibi bir şey bu.
Bence de bir hata var, D4D yillardir toyotanin dizel motoruna verilen isim. son yillarda degisti mi yada avensis icin farkli mi diye kontrol ettim, avrupa icin D4D avensisler dizel, turkiye icinde farkli oldugunu sanmiyorum. Yanlisim varsa link atin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Kavram kargaşası oluşturduğum için kusura bakmayın büyük ihtimal 2.0 d4 olacaktı demek istediğim motor yani biz alacağımız zaman iki farklı motor vardı 2000 hacminde sarı sitede de eskiden o şekilde idi bir lpg ustasıyla görüştüğümüzdede bir tip 2.0 a olduğuna diğer tipine olmadığına söylemişti
 
Kavram kargaşası oluşturduğum için kusura bakmayın büyük ihtimal 2.0 d4 olacaktı demek istediğim motor yani biz alacağımız zaman iki farklı motor vardı 2000 hacminde sarı sitede de eskiden o şekilde idi bir lpg ustasıyla görüştüğümüzdede bir tip 2.0 a olduğuna diğer tipine olmadığına söylemişti

Edit 2.0 d4 motormuş diğeride 2.0
 
Hocam işin uzmanı değilim ama bence bu bilgi hatalı.
D4D Avensis ilanları da hep dizel? Bir yerde bir hata var ama

Şimdi bir daha baktım d4d'nin açılımı "direct injection 4 stroke common rail diesel engine".
Zaten Yaris-Auris-Corolla-Avensis-Land Cruiser-Hilux vs. hangi dizel Toyota'ya bakarsanız bakın motorun sonu d4d'dir (benzinlilerde vvt-i olduğu gibi).

Passat 2.0TDi ama adına bakmayın o araç aslında benzinli demek gibi bir şey bu.

8 yıl Toyota Yaris kullandım.d4d dizel motorlara verilen takı ama yukarıda arkadaşın bahsettiği lpg ye uyumsuz olan d4d diye geçen benzinli bir motoru var Toyota nin bu motor sadece Avensis te 2.0 benzinli olarak geliyor.yani istisnai bir durum.garip ama öyle
 
8 yıl Toyota Yaris kullandım.d4d dizel motorlara verilen takı ama yukarıda arkadaşın bahsettiği lpg ye uyumsuz olan d4d diye geçen benzinli bir motoru var Toyota nin bu motor sadece Avensis te 2.0 benzinli olarak geliyor.yani istisnai bir durum.garip ama öyle
dizel motor d4d ama benzinli olani d4 . d4d diye benzinli motoru yok, resmini de bir onceki mesajimda koydum dikkatli bakarsaniz d4 yaziyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: sputnik
ilan yanlis atilmis, 4d4 diye bir benzinli motor uretilmedi , d4 motoru var benzinli.. yada d4d motoru var diesel.
D%C3%B6ner-caps.jpg

Hocam zaten bizim İngilizce bilmeyen esnaftan bahsetmiyoruz.
Toyota'nın D4D (açılımı dizel olan) yazan bir kodu benzinli araca koyacak hali yok. :)

@Mustafak söyleyince hatırladım. 2.0 D4 motoru duymuştum geçmişte.


Konu sahibi arkadaş kusurumuza bakmasın. Biraz uzadı konu. :)
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...