Soft Remapped 116i Track Turk Time Trial @Körfez 56.945 sec

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RYAN7R
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Merhaba, Körfez'deki ilk deneyimimdi. Bu günü düzenleyen Track Turk'e teşekkür ederim, mevcut arabamla olmasa da yeni araba aldığım zaman gelecekteki tüm pist etkinliklerine katılmayı düşünüyorum.

Videodaki reklam için özür dilerim, iMovie'ye en çok benzeyen programı bulmaya çalıştım, bunun da reklam işi varmış, bi daha uğraşamadım üşendim Görüntüler 57-58 sn arası döndüğüm kayıtlar, en iyi sürem 56.945s, Pirelli virajı en çok zorlandığım yerdi, fren noktasını 3-4 kere kaçırıp dışarı çıktım zaten Yorumlarınız için teşekkürler


Ayrıyeten, bu Track Day benim için Nurburing ile aynı bütçeye geldi şansıma turbo hortumu ömrünü tamamlayıp parçalanmış ve parçalar turboya kaçtığı için turbomun içi komple yenilendi, bu süreçte Booster Performance Erhan Abi ve Fe&Ka turboya teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Yok ya, ilanda tek M2 var, onun da fiyatı uçuk zaten, kaldı ki 700 kmde :) O kadar temiz M4 bulmak da imkansız.
Bi ara mavi vardı bi tane ki bence en yakışan renk o o da ayni fiyattı. Km'si 10k civarlarındaydı. Bir hafta sonra aynı satıcı beyaz F10 M5 attı ilana. Tam benim kombin valla. İş ve seyahat için M5 , pist ve dağ yolları için M2 , bi tane de Rubicon ya da eski 4.7 chorokee hafta sonu off-road'luk.Bunları bu ülkede gerçekleştirmem imkansız gözüküyor
 
@Ozgur Gunes @stan ya beyler bu pistin şekli eskiden böyle değildi ya. Bayağı böyle Ferrari'nin filan açılarak daha bir yara yara gittiği bir pistti. Araba dergilerindeki okkalı spor araba testleri direk olarak bu pistte yapılıyordu eskiden. İstanbul Park açıldıktan sonra süpersporlara hitap etmesine gerek kalmadığı için mi değiştirdiler nedendir bilemiyorum. Şimdi viraj sayısı arttırılıp pist hızı düşürülünce tam hothatch pisti oldu.Eskiden Start-finish'ten sonraki ilk viraj şimdiki gibi S yapmıyordu, gaz kesilmeden hızlı dönülebilen bir virajdı, oradan yüksek hızla çıkıldığı için devamındaki hafif dönüşlerde yüksek hıza göre zorlayıcı geniş viraj olarak şimdikinden daha fazla zorlanıyordu. Bir de sonlara doğru videoda 2:30'daki viraj da yoktu. 2:30'daki yerden sağa ve sola keskin yapıp üçüncü dönüşü direk 2:38'deki yere bağlıyordu. Ne alaka nereden biliyorsun derseniz okuduğum lise binası 3:30'da sağ camdan gözüküyor :)

Aha... Karşılaştırma için örneği de @sinan Koç'tan buldum :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R ve stan
@Ozgur Gunes @stan ya beyler bu pistin şekli eskiden böyle değildi ya. Bayağı böyle Ferrari'nin filan açılarak daha bir yara yara gittiği bir pistti. Araba dergilerindeki okkalı spor araba testleri direk olarak bu pistte yapılıyordu eskiden. İstanbul Park açıldıktan sonra süpersporlara hitap etmesine gerek kalmadığı için mi değiştirdiler nedendir bilemiyorum. Şimdi viraj sayısı arttırılıp pist hızı düşürülünce tam hothatch pisti oldu.Eskiden Start-finish'ten sonraki ilk viraj şimdiki gibi S yapmıyordu, gaz kesilmeden hızlı dönülebilen bir virajdı, oradan yüksek hızla çıkıldığı için devamındaki hafif dönüşlerde yüksek hıza göre zorlayıcı geniş viraj olarak şimdikinden daha fazla zorlanıyordu. Bir de sonlara doğru videoda 2:30'daki viraj da yoktu. 2:30'daki yerden sağa ve sola keskin yapıp üçüncü dönüşü direk 2:38'deki yere bağlıyordu. Ne alaka nereden biliyorsun derseniz okuduğum lise binası 3:30'da sağ camdan gözüküyor :)

Aha... Karşılaştırma için örneği de @sinan Koç'tan buldum :D
Valla eski hali sanki daha güzelmiş. en azından arabanın alt takımını gereksiz zorlamıyormuş.

Mevcut halinde, 3 şikanda da arabayı curblerin üstünden ciddi şekilde zıplatarak geçmek gerekiyor çünkü.
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Valla eski hali sanki daha güzelmiş. en azından arabanın alt takımını gereksiz zorlamıyormuş.

Mevcut halinde, 3 şikanda da arabayı curblerin üstünden ciddi şekilde zıplatarak geçmek gerekiyor çünkü.

Ah kamera düşmeseydi de senin o seke seke gittiğin görüntüleri paylaşsaydım :D abi bu arada benim araba nispeten konforlu değil, abartıcam ama uçan halı, her tümseğe fren yapmadan giriyorum çünkü hissetmiyorum :) o süspansiyonun o kadar yatması çok normal, valla ben o yüzden vazgeçemiyorum o süspansiyonlardan.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina ve stan
Ah kamera düşmeseydi de senin o seke seke gittiğin görüntüleri paylaşsaydım :D abi bu arada benim araba nispeten konforlu değil, abartıcam ama uçan halı, her tümseğe fren yapmadan giriyorum çünkü hissetmiyorum :) o süspansiyonun o kadar yatması çok normal, valla ben o yüzden vazgeçemiyorum o süspansiyonlardan.
O benim sekme muhabbetini dış gözden izlemeyi çok isterdüm, bi dahakine inş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
E28E4992-848B-4F6F-9498-0E0C22A3B538.jpeg


Hahahah, benim B’yide koymuşlar resme, ünlü oldum :P :D
 
Valla eski hali sanki daha güzelmiş. en azından arabanın alt takımını gereksiz zorlamıyormuş.

Mevcut halinde, 3 şikanda da arabayı curblerin üstünden ciddi şekilde zıplatarak geçmek gerekiyor çünkü.
Güzel diyorsun da, MiTo'nun da süspansiyonu freni başka türlü nasıl zorlanacak :) Virajı bol olunca aksiyonu oluyor işte. O piste genelde 300+hp güçteki arabalar çıkıyordu eskiden. Senin arabayla Nascar gibi olur :p
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan
Güzel diyorsun da, MiTo'nun da süspansiyonu freni başka türlü nasıl zorlanacak :) Virajı bol olunca aksiyonu oluyor işte. O piste genelde 300+hp güçteki arabalar çıkıyordu eskiden. Senin arabayla Nascar gibi olur :p
Nascar tanımı da iyimiş :)

Ama pirelli ve en sondaki geniş S bile yetermiş gibime geldi.

Ama şu an ki ilk şikan olmadığında, hemen arrındaki geniş S'te patlayan, patlarmış. Düzlük sonrası hız yüksek olurdu çünkü.
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R ve bt
Nascar tanımı da iyimiş :)

Ama pirelli ve en sondaki geniş S bile yetermiş gibime geldi.

Ama şu an ki ilk şikan olmadığında, hemen arrındaki geniş S'te patlayan, patlarmış. Düzlük sonrası hız yüksek olurdu çünkü.
Aynen. O S'in sonunda Özgür'ün çimleri biçtiği yerde çok pis patlıyorlardı. Bizim okulun olduğu yerden gözükmüyordu orası. Bazen arabalar görünürden kayboluyorlardı, bir daha çekici üstünde görüyorduk :D
 
Abi ben piste ilk gittim, bi çevreyi gezeyim dedim, bi baktım ortada göl var, dedim inşallah uçmayız :D uçan var mıdır acaba?
Göle uçabileni ben daha duymadım. Duyduğum kadarıyla çevresinde kaya parçaları filan varmış. Muhtemelen uçamaz da. Yalnız pistte ağır kazalar oluyordu. Kenan Sofuoğlu'nun abisi bu pistte hayatını kaybetmiş. Motosikletler için hiç uygun değil. Belki İstanbul Park açıldığı için değil de bu ağır kazalar nedeniyle pistin hızını düşürecek düzenlemeleri yapmışlardır.
 
Son düzenleme:
Eskiden giderdim körfez piste hem piknik hem ilk kasa astra gsi 2.0 150 beygir olanlar onların yarışlarını izlerdik,ozaman f1 pisti yok tabi.şimdi kendi arabanı götürüp yarışabiliyorsun:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Merhaba, Körfez'deki ilk deneyimimdi. Bu günü düzenleyen Track Turk'e teşekkür ederim, mevcut arabamla olmasa da yeni araba aldığım zaman gelecekteki tüm pist etkinliklerine katılmayı düşünüyorum.

Videodaki reklam için özür dilerim, iMovie'ye en çok benzeyen programı bulmaya çalıştım, bunun da reklam işi varmış, bi daha uğraşamadım üşendim Görüntüler 57-58 sn arası döndüğüm kayıtlar, en iyi sürem 56.945s, Pirelli virajı en çok zorlandığım yerdi, fren noktasını 3-4 kere kaçırıp dışarı çıktım zaten Yorumlarınız için teşekkürler


Ayrıyeten, bu Track Day benim için Nurburing ile aynı bütçeye geldi şansıma turbo hortumu ömrünü tamamlayıp parçalanmış ve parçalar turboya kaçtığı için turbomun içi komple yenilendi, bu süreçte Booster Performance Erhan Abi ve Fe&Ka turboya teşekkür ederim.
üstad sony vegas programını deneyebilirsin o da başarılı bir program =)
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...