275 30 r19 y96 XL ve 295 30 r19 y100 XL lastik önerisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
@Cenk kumho ku39 ler nasıldır biliyormusunuz acaba? Ayrıca kolay otoda hankooklar var tam 4 adet kalmış 2017 üretim hafta bilgisi yokmuş ama anlattığına göre büyük depolarda doğru saklma koşullarında saklıyorlarmış fiyat ise çok uygun sizce 2017 en kötü ihtimalle 1. hafta olsa bile alınır mı?
 
Son düzenleme:
Hmm, şey özür dilerim, falken ziex914, çoook beğendiğim bir lastik, tavaiye ederim.
daha önce senin bu konuda ters düşmüştük Özgür, ben bundan yaklaşık 3 yıl önce Falken ziex kullandığımda beğenmemiştim. Ama güncel olarak lastiğin hamurunu falan değiştirmişler. Genel olarak senin dediğin gibi güzel şeyler duyuyorum bu lastikle ilgili.

Değerlendirilebilir yani.
 
@Cenk kumho ku39 ler nasıldır biliyormusunuz acaba? Ayrıca kolay otoda hankooklar var tam 4 adet kalmış 2017 üretim hafta bilgisi yokmuş ama anlattığına göre büyük depolarda doğru saklma koşullarında saklıyorlarmış fiyat ise çok uygun sizce 2017 en kötü ihtimalle 1. hafta olsa bile alınır mı?
Kullanıcı deneyimleri iyi yönde. Alıp denenebilir. Pirelli veya Bridgestone'dan iyi en azından öyle diyebilirim. Lastik konusunda da doğru saklanma koşullarında 10 yıl raf ömrü var demiştim. Zaten sizin ebatlar ekstrem olduğu için taze taze yeni lastik bulamazsınız. Bulsanız da iyi para bayılıp pilot sport 4 s veya sport contact 6 falan almanız gerek. Onun haricinde bulmanız pek kolay değil. 2017 üretimi bile olsa alınabilir. Neticede hiç bir kurum para verip aldığı ürünü hiç etmek istemez kötü koşullarda saklayarak. Kumho mu Hankook mu derseniz de Hankook derim. Ama o olmazsa Kumho da iyi geri bildirimler almış.
 
Ziex'i ben de öneririm. 235/40/18 ölçülerinde Focus için alan arkadaşım var çok memnun şuan. Etiker değerleri ve genel kullanıcı yorumları da başarılı. Bu arada ben de 19" de kapı içinde orjinal lastik ebatı ne yazıyorsa onun kullanılması taraftarıyım. Eğer illa daha geniş takılacaksa hesaplama yapmak lazım.
https://kolayoto.com/lastik-uzmani/lastik-olcusu-hesaplama.html

Çap orjinalden farklı olursa kadranda görülen hız da değişir, aracın dinamikleri de. max %3 fark önerilir.
 
daha önce senin bu konuda ters düşmüştük Özgür, ben bundan yaklaşık 3 yıl önce Falken ziex kullandığımda beğenmemiştim. Ama güncel olarak lastiğin hamurunu falan değiştirmişler. Genel olarak senin dediğin gibi güzel şeyler duyuyorum bu lastikle ilgili.

Değerlendirilebilir yani.

Galiba ebad önemli, 215/40 R17 idi benimkiler, büyük ihtimal 205/55 falan olsaydı bu kadar güzel olmazdı, ince yanakta başarılı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan
Tüm Pirelli lastiklerinin kullanıcı geri bildirimlerine buradan bakabilirsiniz.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/

Bunlar da maksimum performans ve ultra yüksek performans lastiklerinin kullanıcı bildirimleri
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/P-Zero.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/P-ZERO-ROSSO-Asimmetrico.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/PZero-Nero.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/PZero-Rosso.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/P-Zero-Nero-GT.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/P-ZERO-Asimmetrico.htm

Bir tek PZero Asimmetrico modeli %74'le tekrar alırım oyuna sahip. Onun haricinde ki modeller doğru düzgün %60'ı bile geçememiş. Belki sıradan ve hız yapmayı, aracı zorlamayı sevmeyen bir kullanıcıya yeterli gelebilirler ama performans lastikleri arasında geri bildirimleri iyi değil. Ucuz olsun benim olsun mantığıyla da alınabilir bir şey diyemem tabii ama ben Audi'ye biniyorsam, sürüş karakterim de hıza yönelikse en iyisini alamasam da en azından vasatın üstü bir lastik alırım.
 
Son düzenleme:
contact 6 da o konuda vasat malesef http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Sport-Contact-6.htm herkes çabuk bitmesinden yakınmış. bilemiyorum artık cidden ne zor iş şu lastik seçmek.
Contact 6'nın buy again kısmının düşük olmasının sebebi wear, yani yıpranma ve ömür açısından düşük değer sunması. Onun haricinde ki değerlerine bakarasanız %80'nin altına düşen sürüş kabiliyeti yok. Yüksek performans lastiklerinin zaten kaderi budur. Çabuk yıpranırlar. Contact 6 20 binde kendini salmaya başlar, rakibi bir marka da 25-28 binde kendini salmaya başlar. Arkadaşım c coupe aracında Pilot Sport 4 kullanıyor benim tavsiyemle aldı. Çok memnun, tekrar alacak. Ama 20 binden sonra düşmeye başladı dedi özellikleri. Normal, her göbekte virajda yan vermeye kalkarsan düşer. Bu biraz da kullanıcının aracı ve lastikleri ne kadar zorladığı ile alakalı. Ara ara zorlayıp genelde normal sürüyorsan bu lastiklerin hepsi ömür açısından yeterli gelir. Premium contact 5'in de çabuk bittiği söyleniyor ki ben 2 senedir kullanıyorum, 20 bini geçmiştir hala taş gibi. Çünkü sürekli zorlamıyorum aracı. Ama zorladığım zaman da iş yapsın isterim.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: audibuneidi
Neyse Contact 6 yı alacağız artık isterse 2 günde bitsin daha fazla lastik araştırmak istemiyorum. Dediğin gibi zaten performans olarak michelininde üstünde gözüküyor şuan
 
2017 diye siparis ettigim lastikler 2016 1. Ay olarak geldiginden vazgectim
Zaten icimde goodyear asymmetric 2ler kalmisti 2017 3.ay buldum 4 adet onlari siparis ettim tekrar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Yok arkadas yok parasini gectim artik fiyat dahi sormuyorum sadece 2016 degil degil mi diye soruyorum. Adamin getirdigi 2016 lastikleri gorsen cıkma lasrik gibiydi utanmadan bide satmaya calisiyorlar o halde. Damdamı saklamış ne yapmışsa oldugu yerde yarılmışlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...