Diz mesafesi çok kötü spor koltuklarla birlikte çok klostrofobik hissettirdi bakalım buraya gelenler nasıl olacak
Koltuklar Hb lerde böyle.C-hr da da böyle ki zaten kapı içleri orta taraf vs aynı.Muhtemelen renk seni baydı.Siyah olması.
2019-Toyota-Corolla-Interior-07.jpg

Hb lerde diz mesafesi son auris kadar aslında.Mm cinsinden değerler aynıydı geçen ay baktığımda
 
Son düzenleme:
Genel itibariyle olumlu bir izlenim bıraktı bende özellikle spor koltuklar, konsoldaki malzeme kalitesi, kadranlardaki analog mavi, bagaj hacmi, bayağı hoşuma gitti ama biraz daha uğraşsalar imiş liderliğe oynarlarmış gibime geldi, bunu dememdeki sebep de şu, kapı trim ve döşemeler daha hala ben ucuzum diye bağırıyor, bir de spor paket olduğundan mıdır nedense, çok absürt yerlere gereksiz tasarım detayı koymuşlar bkz.öndeki C sembolü.

Bu arada ESP kapanıyor.:cool:

Kısacası, zevkle alınabilir bir araç gibi duruyor, fakat ne yazık ki 2014'de Mazda'nın(3) bu segmente yaptığı devrim kadar büyük bir atılım görmedim ben, ama bayiye gidip görmek gerek test etmek gerek tabii devrim büyük ihtimal sürüşte olacak.

Edit:Mazda 3
2017-mazda-3-gt-113.jpg
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan ve Sailor
Bazı detaylarda aşırı klas Lexus olmuş, bazı detaylarda hala 90'ların Japon'u. Ama ben düştüm bu arabaya.:rolleyes:
Genel itibariyle olumlu bir izlenim bıraktı bende özellikle spor koltuklar, konsoldaki malzeme kalitesi, kadranlardaki analog mavi, bagaj hacmi, bayağı hoşuma gitti ama biraz daha uğraşsalar imiş liderliğe oynarlarmış gibime geldi, bunu dememdeki sebep de şu, kapı trim ve döşemeler daha hala ben ucuzum diye bağırıyor, bir de spor paket olduğundan mıdır nedense, çok absürt yerlere gereksiz tasarım detayı koymuşlar bkz.öndeki C sembolü.

Bu arada ESP kapanıyor.:cool:

Kısacası, zevkle alınabilir bir araç gibi duruyor, fakat ne yazık ki 2014'de Mazda'nın(3) bu segmente yaptığı devrim kadar büyük bir atılım görmedim ben, ama bayiye gidip görmek gerek test etmek gerek tabii devrim büyük ihtimal sürüşte olacak.

Edit:Mazda 3
2017-mazda-3-gt-113.jpg
Eğer Mazda, yeni 3'te Focus gibi saçmalayıp torsiyona filan geçerek ayağına sıkarsa Corolla tepeye tek başına oturur. Onu bir beklemek gerek.
 
Bazı detaylarda aşırı klas Lexus olmuş, bazı detaylarda hala 90'ların Japon'u. Ama ben düştüm bu arabaya.:rolleyes:
Genel itibariyle olumlu bir izlenim bıraktı bende özellikle spor koltuklar, konsoldaki malzeme kalitesi, kadranlardaki analog mavi, bagaj hacmi, bayağı hoşuma gitti ama biraz daha uğraşsalar imiş liderliğe oynarlarmış gibime geldi, bunu dememdeki sebep de şu, kapı trim ve döşemeler daha hala ben ucuzum diye bağırıyor, bir de spor paket olduğundan mıdır nedense, çok absürt yerlere gereksiz tasarım detayı koymuşlar bkz.öndeki C sembolü.

Bu arada ESP kapanıyor.:cool:

Kısacası, zevkle alınabilir bir araç gibi duruyor, fakat ne yazık ki 2014'de Mazda'nın(3) bu segmente yaptığı devrim kadar büyük bir atılım görmedim ben, ama bayiye gidip görmek gerek test etmek gerek tabii devrim büyük ihtimal sürüşte olacak.

Edit:Mazda 3
2017-mazda-3-gt-113.jpg
Evet esp kapanıyor.Hangi durumlarda kapanmıyor yol eğimi %15 dereceden fazla ise otomatik devreye giriyor.Kendi arabamdan biliyorum.
Yine kendi arabamdan biliyorum.İlk TNGA altyapısı ve bu cesur tasarım işlerine üzerilerindeki ölü toprağını attıkları model CHR dı.Onun gibi belli yerlerde kaliteyi çok yükseltip @bt bin dediği gibi Lexusa çıkartıyorken kapı içleri ve arka tarafta kalite 90 lara düşüyor.Mesela bu bildiğimiz Toyota da heryer de belli bir kaliteyle giden durumdu.Artık değil.Sağ arkada oturan insan ile sürücü aynı konfora sahip olmayacak demek.
En önemli olay; Focus da yaşanılan hayal kırıklığı sonrası ve çoğu firmada baş gösteren esp tabanlı,geniş diz mesafeliler,torsiyonlu arabalara geçiş varken, toyota boyutu büyütmeden espsi kapanan ve bağımsız süspansiyonlu araba yapıp satacak.Asıl burası bence satış konusunda tüm dünyada trendi belirleyecek nokta olacak.Bu sırada Toyota'nın aynı dönemde tanıtıp sipariş almaya başladığı Suprayla birlikte Toyota kabuğunu, herkese ''Burdayım'' diyerek değiştirecek gibi duruyor.Çok değişik politikalar. Hibriti getiren muhafazakar takılmayı 2000 lerde dipte yaşayan marka; Hibrit ve elektrik de herkes adım atınca şimdi kendini petrolhead ve araba seven insanlara tekrar pazarlıyor.Napıyorlar???
 
Evet esp kapanıyor.Hangi durumlarda kapanmıyor yol eğimi %15 dereceden fazla ise otomatik devreye giriyor.Kendi arabamdan biliyorum.
Yine kendi arabamdan biliyorum.İlk TNGA altyapısı ve bu cesur tasarım işlerine üzerilerindeki ölü toprağını attıkları model CHR dı.Onun gibi belli yerlerde kaliteyi çok yükseltip @bt bin dediği gibi Lexusa çıkartıyorken kapı içleri ve arka tarafta kalite 90 lara düşüyor.Mesela bu bildiğimiz Toyota da heryer de belli bir kaliteyle giden durumdu.Artık değil.Sağ arkada oturan insan ile sürücü aynı konfora sahip olmayacak demek.
En önemli olay; Focus da yaşanılan hayal kırıklığı sonrası ve çoğu firmada baş gösteren esp tabanlı,geniş diz mesafeliler,torsiyonlu arabalara geçiş varken, toyota boyutu büyütmeden espsi kapanan ve bağımsız süspansiyonlu araba yapıp satacak.Asıl burası bence satış konusunda tüm dünyada trendi belirleyecek nokta olacak.Bu sırada Toyota'nın aynı dönemde tanıtıp sipariş almaya başladığı Suprayla birlikte Toyota kabuğunu, herkese ''Burdayım'' diyerek değiştirecek gibi duruyor.Çok değişik politikalar. Hibriti getiren muhafazakar takılmayı 2000 lerde dipte yaşayan marka; Hibrit ve elektrik de herkes adım atınca şimdi kendini petrolhead ve araba seven insanlara tekrar pazarlıyor.Napıyorlar???
Eski bildiği yolda araç üretmeye hala devam ediyor. Ana yemeğin üzerine biraz baharat ekliyor sadece. Tasarım çizgileri biraz yumuşaktı, eskiye dönüp onu sertleştirdiler sadece.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan
Genel itibariyle olumlu bir izlenim bıraktı bende özellikle spor koltuklar, konsoldaki malzeme kalitesi, kadranlardaki analog mavi, bagaj hacmi, bayağı hoşuma gitti ama biraz daha uğraşsalar imiş liderliğe oynarlarmış gibime geldi, bunu dememdeki sebep de şu, kapı trim ve döşemeler daha hala ben ucuzum diye bağırıyor, bir de spor paket olduğundan mıdır nedense, çok absürt yerlere gereksiz tasarım detayı koymuşlar bkz.öndeki C sembolü.

Bu arada ESP kapanıyor.:cool:

Kısacası, zevkle alınabilir bir araç gibi duruyor, fakat ne yazık ki 2014'de Mazda'nın(3) bu segmente yaptığı devrim kadar büyük bir atılım görmedim ben, ama bayiye gidip görmek gerek test etmek gerek tabii devrim büyük ihtimal sürüşte olacak.

Edit:Mazda 3
2017-mazda-3-gt-113.jpg

1.2t motora 4 çeker opsiyonu da koymuşlar. Şöyle 180bg üreten bi 1.6 turbo olsa ve iyi bir 4 çekerle sınıfındaki (ülkemiz için) en iyi warmhatchlerden biri olabilirdi.
 
Toyota 40 yaş üstüne hitap eden imajından kurtulup eski günlerine geri dönmeye çalışıyor ve Supradan itibaren bana göre mantıklı atılımlarda yapıyor riske girmeden. Tasarım olarak bana göre Civicle birlikte zirveye hazırlanıyor yeni Mazda 3 kesin torsiyon ile geliyor sürüş dinamikleri belki yine kötü olmayacak ama bu bir eksi ayrıca Toyota’nın tamamen espyi kapatmaya müsade eden TNGA platformu arabaya ne kadar güvendiğinide gösteriyor diz mesafesi arayan sedan alsın güncel modelde bile diz mesafesi gayet başarılı hatchback daha çok dinamizm adına piyasaya çıkacak ve 1.2T motor ile baya bi müşteri çekecektir fakat yinede bana göre ülke şartlarında en mantıklı motor 1.6 Dual VVT-i motordur LPG konfigürasyonu ile benimde bir sonraki aracım olmaya aday olabilir tek olumsuz gördüğüm yanı multimedya Vag gerçekten bu işi Japonlardan iyi yapıyor
 
Toyota 40 yaş üstüne hitap eden imajından kurtulup eski günlerine geri dönmeye çalışıyor ve Supradan itibaren bana göre mantıklı atılımlarda yapıyor riske girmeden. Tasarım olarak bana göre Civicle birlikte zirveye hazırlanıyor yeni Mazda 3 kesin torsiyon ile geliyor sürüş dinamikleri belki yine kötü olmayacak ama bu bir eksi ayrıca Toyota’nın tamamen espyi kapatmaya müsade eden TNGA platformu arabaya ne kadar güvendiğinide gösteriyor diz mesafesi arayan sedan alsın güncel modelde bile diz mesafesi gayet başarılı hatchback daha çok dinamizm adına piyasaya çıkacak ve 1.2T motor ile baya bi müşteri çekecektir fakat yinede bana göre ülke şartlarında en mantıklı motor 1.6 Dual VVT-i motordur LPG konfigürasyonu ile benimde bir sonraki aracım olmaya aday olabilir tek olumsuz gördüğüm yanı multimedya Vag gerçekten bu işi Japonlardan iyi yapıyor
Ekran meselesi çok geride kaldıkları bir olay. 1,2 turbo konusunda hala ilk planda getirmeyecekleri yönünde sözler var.
 
Japonya üretimi oldğu için 180 sınır.Motor dışardan benim de öyle çalışıyor.Sebebi 1400 devre kadar atkinson çevirme var.Cıkır cıkır sesle çalışıyor rolantide
Eyvallah doktor. Sabah sabah idrak edemedim japon versiyonu olduğuna global hali öyle olacak sandiydim. Ses olayını bilgilendirdigin için de ayrıca teşekkürler
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Orta ekran aman aman pu pu :( Şehirlerarası otobüslerdeki ekranlardan alıntı gibi olmuş niye böyle şeyler yapıyorlar ki :(

Ön tasarıma bayıldım, ama göstergeler, orta ekran ııh :(
 
kapı sesleri klasik ben yalıtımsız japonum diyor. araç içi ışıklandırmalar hala halojen. sinyal lambaları güçsüz geldi. aynalardaki özellikle. arka havalandırma yok. kapıdaki bardklığı görünce herhalde dedim orta kol dayama olmaz ama onuda es geçmemişler; enteresan. 1.2t motords bir güncelleme varmı acaba kaç bgdi. o kadar bg de focus golf torsiyonlu araçlarında yüksek tutunma sağlıyorken bağımsız süspansiyon kullanmaya gerek varmıydı acaba.
 
kapı sesleri klasik ben yalıtımsız japonum diyor. araç içi ışıklandırmalar hala halojen. sinyal lambaları güçsüz geldi. aynalardaki özellikle. arka havalandırma yok. kapıdaki bardklığı görünce herhalde dedim orta kol dayama olmaz ama onuda es geçmemişler; enteresan. 1.2t motords bir güncelleme varmı acaba kaç bgdi. o kadar bg de focus golf torsiyonlu araçlarında yüksek tutunma sağlıyorken bağımsız süspansiyon kullanmaya gerek varmıydı acaba.
Daha iyisi oluyorken neden iyiyle yetinilsin.1990 model swiftte bağımsız var.50 yıllık teknoloji bu bağımsız olayı.Kullanmayanların neden kullanmadığını sorgulamak varken neden bağımsız 1,2 turboda var sorusunu anlayamadım
1,2 turbo 116 hp 190 nm tork
 
Son düzenleme: