Diz mesafesi çok kötü spor koltuklarla birlikte çok klostrofobik hissettirdi bakalım buraya gelenler nasıl olacak
Koltuklar Hb lerde böyle.C-hr da da böyle ki zaten kapı içleri orta taraf vs aynı.Muhtemelen renk seni baydı.Siyah olması.Diz mesafesi çok kötü spor koltuklarla birlikte çok klostrofobik hissettirdi bakalım buraya gelenler nasıl olacak
Siyah olduğu için öyle gelmiş olabilir haklısın burda daha iyi görünüyorKoltuklar Hb lerde böyle.C-hr da da böyle ki zaten kapı içleri orta taraf vs aynı.Muhtemelen renk seni baydı.Siyah olması.![]()
Hb lerde diz mesafesi son muris kadar aslında.Mm cinsinden değerler aynıydı geçen ay baktığımda
Genel itibariyle olumlu bir izlenim bıraktı bende özellikle spor koltuklar, konsoldaki malzeme kalitesi, kadranlardaki analog mavi, bagaj hacmi, bayağı hoşuma gitti ama biraz daha uğraşsalar imiş liderliğe oynarlarmış gibime geldi, bunu dememdeki sebep de şu, kapı trim ve döşemeler daha hala ben ucuzum diye bağırıyor, bir de spor paket olduğundan mıdır nedense, çok absürt yerlere gereksiz tasarım detayı koymuşlar bkz.öndeki C sembolü.
Bazı detaylarda aşırı klas Lexus olmuş, bazı detaylarda hala 90'ların Japon'u. Ama ben düştüm bu arabaya.
Eğer Mazda, yeni 3'te Focus gibi saçmalayıp torsiyona filan geçerek ayağına sıkarsa Corolla tepeye tek başına oturur. Onu bir beklemek gerek.Genel itibariyle olumlu bir izlenim bıraktı bende özellikle spor koltuklar, konsoldaki malzeme kalitesi, kadranlardaki analog mavi, bagaj hacmi, bayağı hoşuma gitti ama biraz daha uğraşsalar imiş liderliğe oynarlarmış gibime geldi, bunu dememdeki sebep de şu, kapı trim ve döşemeler daha hala ben ucuzum diye bağırıyor, bir de spor paket olduğundan mıdır nedense, çok absürt yerlere gereksiz tasarım detayı koymuşlar bkz.öndeki C sembolü.
Bu arada ESP kapanıyor.
Kısacası, zevkle alınabilir bir araç gibi duruyor, fakat ne yazık ki 2014'de Mazda'nın(3) bu segmente yaptığı devrim kadar büyük bir atılım görmedim ben, ama bayiye gidip görmek gerek test etmek gerek tabii devrim büyük ihtimal sürüşte olacak.
Edit:Mazda 3
![]()
Bazı detaylarda aşırı klas Lexus olmuş, bazı detaylarda hala 90'ların Japon'u. Ama ben düştüm bu arabaya.![]()
Evet esp kapanıyor.Hangi durumlarda kapanmıyor yol eğimi %15 dereceden fazla ise otomatik devreye giriyor.Kendi arabamdan biliyorum.Genel itibariyle olumlu bir izlenim bıraktı bende özellikle spor koltuklar, konsoldaki malzeme kalitesi, kadranlardaki analog mavi, bagaj hacmi, bayağı hoşuma gitti ama biraz daha uğraşsalar imiş liderliğe oynarlarmış gibime geldi, bunu dememdeki sebep de şu, kapı trim ve döşemeler daha hala ben ucuzum diye bağırıyor, bir de spor paket olduğundan mıdır nedense, çok absürt yerlere gereksiz tasarım detayı koymuşlar bkz.öndeki C sembolü.
Bu arada ESP kapanıyor.
Kısacası, zevkle alınabilir bir araç gibi duruyor, fakat ne yazık ki 2014'de Mazda'nın(3) bu segmente yaptığı devrim kadar büyük bir atılım görmedim ben, ama bayiye gidip görmek gerek test etmek gerek tabii devrim büyük ihtimal sürüşte olacak.
Edit:Mazda 3
![]()
Eski bildiği yolda araç üretmeye hala devam ediyor. Ana yemeğin üzerine biraz baharat ekliyor sadece. Tasarım çizgileri biraz yumuşaktı, eskiye dönüp onu sertleştirdiler sadece.Evet esp kapanıyor.Hangi durumlarda kapanmıyor yol eğimi %15 dereceden fazla ise otomatik devreye giriyor.Kendi arabamdan biliyorum.
Yine kendi arabamdan biliyorum.İlk TNGA altyapısı ve bu cesur tasarım işlerine üzerilerindeki ölü toprağını attıkları model CHR dı.Onun gibi belli yerlerde kaliteyi çok yükseltip @bt bin dediği gibi Lexusa çıkartıyorken kapı içleri ve arka tarafta kalite 90 lara düşüyor.Mesela bu bildiğimiz Toyota da heryer de belli bir kaliteyle giden durumdu.Artık değil.Sağ arkada oturan insan ile sürücü aynı konfora sahip olmayacak demek.
En önemli olay; Focus da yaşanılan hayal kırıklığı sonrası ve çoğu firmada baş gösteren esp tabanlı,geniş diz mesafeliler,torsiyonlu arabalara geçiş varken, toyota boyutu büyütmeden espsi kapanan ve bağımsız süspansiyonlu araba yapıp satacak.Asıl burası bence satış konusunda tüm dünyada trendi belirleyecek nokta olacak.Bu sırada Toyota'nın aynı dönemde tanıtıp sipariş almaya başladığı Suprayla birlikte Toyota kabuğunu, herkese ''Burdayım'' diyerek değiştirecek gibi duruyor.Çok değişik politikalar. Hibriti getiren muhafazakar takılmayı 2000 lerde dipte yaşayan marka; Hibrit ve elektrik de herkes adım atınca şimdi kendini petrolhead ve araba seven insanlara tekrar pazarlıyor.Napıyorlar???
Doktor, araba yalıtımı iyi olsa da dış cekimlerde biraz sesli çalışıyor gibi geldi bana. Ama asıl merak ettiğim ibre neden 180 son?
Japonya'da tüm araçlarda 180 son hız. Limitleyici var.Doktor, araba yalıtımı iyi olsa da dış cekimlerde biraz sesli çalışıyor gibi geldi bana. Ama asıl merak ettiğim ibre neden 180 son?
Genel itibariyle olumlu bir izlenim bıraktı bende özellikle spor koltuklar, konsoldaki malzeme kalitesi, kadranlardaki analog mavi, bagaj hacmi, bayağı hoşuma gitti ama biraz daha uğraşsalar imiş liderliğe oynarlarmış gibime geldi, bunu dememdeki sebep de şu, kapı trim ve döşemeler daha hala ben ucuzum diye bağırıyor, bir de spor paket olduğundan mıdır nedense, çok absürt yerlere gereksiz tasarım detayı koymuşlar bkz.öndeki C sembolü.
Bu arada ESP kapanıyor.
Kısacası, zevkle alınabilir bir araç gibi duruyor, fakat ne yazık ki 2014'de Mazda'nın(3) bu segmente yaptığı devrim kadar büyük bir atılım görmedim ben, ama bayiye gidip görmek gerek test etmek gerek tabii devrim büyük ihtimal sürüşte olacak.
Edit:Mazda 3
![]()
Japonya üretimi oldğu için 180 sınır.Motor dışardan benim de öyle çalışıyor.Sebebi 1400 devre kadar atkinson çevirme var.Cıkır cıkır sesle çalışıyor rolantideDoktor, araba yalıtımı iyi olsa da dış cekimlerde biraz sesli çalışıyor gibi geldi bana. Ama asıl merak ettiğim ibre neden 180 son?
Ekran meselesi çok geride kaldıkları bir olay. 1,2 turbo konusunda hala ilk planda getirmeyecekleri yönünde sözler var.Toyota 40 yaş üstüne hitap eden imajından kurtulup eski günlerine geri dönmeye çalışıyor ve Supradan itibaren bana göre mantıklı atılımlarda yapıyor riske girmeden. Tasarım olarak bana göre Civicle birlikte zirveye hazırlanıyor yeni Mazda 3 kesin torsiyon ile geliyor sürüş dinamikleri belki yine kötü olmayacak ama bu bir eksi ayrıca Toyota’nın tamamen espyi kapatmaya müsade eden TNGA platformu arabaya ne kadar güvendiğinide gösteriyor diz mesafesi arayan sedan alsın güncel modelde bile diz mesafesi gayet başarılı hatchback daha çok dinamizm adına piyasaya çıkacak ve 1.2T motor ile baya bi müşteri çekecektir fakat yinede bana göre ülke şartlarında en mantıklı motor 1.6 Dual VVT-i motordur LPG konfigürasyonu ile benimde bir sonraki aracım olmaya aday olabilir tek olumsuz gördüğüm yanı multimedya Vag gerçekten bu işi Japonlardan iyi yapıyor
Eyvallah doktor. Sabah sabah idrak edemedim japon versiyonu olduğuna global hali öyle olacak sandiydim. Ses olayını bilgilendirdigin için de ayrıca teşekkürlerJaponya üretimi oldğu için 180 sınır.Motor dışardan benim de öyle çalışıyor.Sebebi 1400 devre kadar atkinson çevirme var.Cıkır cıkır sesle çalışıyor rolantide
Daha iyisi oluyorken neden iyiyle yetinilsin.1990 model swiftte bağımsız var.50 yıllık teknoloji bu bağımsız olayı.Kullanmayanların neden kullanmadığını sorgulamak varken neden bağımsız 1,2 turboda var sorusunu anlayamadımkapı sesleri klasik ben yalıtımsız japonum diyor. araç içi ışıklandırmalar hala halojen. sinyal lambaları güçsüz geldi. aynalardaki özellikle. arka havalandırma yok. kapıdaki bardklığı görünce herhalde dedim orta kol dayama olmaz ama onuda es geçmemişler; enteresan. 1.2t motords bir güncelleme varmı acaba kaç bgdi. o kadar bg de focus golf torsiyonlu araçlarında yüksek tutunma sağlıyorken bağımsız süspansiyon kullanmaya gerek varmıydı acaba.
Ellerinde 1,6 olsa keşke harbiden1.2t motora 4 çeker opsiyonu da koymuşlar. Şöyle 180bg üreten bi 1.6 turbo olsa ve iyi bir 4 çekerle sınıfındaki (ülkemiz için) en iyi warmhatchlerden biri olabilirdi.