Biz 4 kişilik bir aileyiz. arabayı çok kullanmayan, fazla hız yapmayan, arabayı tatillerde full bagajla gidip döneriz. Bizim için genişlik ön planda hangisini tercih etmeliyiz.
Elentra ile ceratoya aynı fiyat aldıkElentra biraz daha şık ve modern... sanırım altyapısıda bİraz daha güncel...Amerikadaki çarpışma testi sonuçlarında Elentraya daha iyiydi diyehatırlıyorum...
Kia ise yine bence şık ama içi biraz ..eh işte diyelim ancak fiyat performans konusında Kia avantajlı..Hyundai bayileri biraz havalanmışlar gibi görmüştüm en sonra.. bu arada sanırım KıA biraz daha hafİf..benim oyum Ceratoya
Görsellere bakıldığında elentra hepsinden iyi sonuç almış. Puanlamayı bilemiyorum ama yıl olmuş neredeyse 2017, c segmentinde hala small overlap testinde A sütunu yamulan araçları görmek cidden üzücü.
bu da bonus olsun
E her gün arabaları daha çok geliştiriyorlar. 2015'teki genel test sonuçlarına göre gayet iyi görünen bir arabaya bile 2 yıl sonra burun kıvrılıyor. Çünkü hem testler ağırlaşıyor, hem de güvenlik disiplini firmalar arasında ciddi bir rekabet unsuru olduğu için gelişme hiç durmuyor. (Örnek:Egea'nın kasası dağılmadan, yolcu kabini deforme olmadan EuroNCAP'ten ancak 3-4 yıldız alabilmesi) IIHS Small Overlap'te 2-3 yıl öncesine kadar en kral Mercedes, Lexus gibi bir kaç markanın sayılı modelleri dışında bu kadar başarı gösteren yoktu. Şimdi ise Fiat 500x, Hyundai Elantra gibi arabalar TopSafetyPick+ ödülleri alabliyor.Görsellere bakıldığında elentra hepsinden iyi sonuç almış. Puanlamayı bilemiyorum ama yıl olmuş neredeyse 2017, c segmentinde hala small overlap testinde A sütunu yamulan araçları görmek cidden üzücü.
Hocam kia forte dediğimiz araç cerato değil ki. Kia rio sedan yani aynı sınıfta dahi değiller. Ben daha rafine bir model olduğu için cerato alırdım. İc mekan kalitesi olarak da cerato bence 1 tık önde. Elentra ya bindigimde iç mekanı hiç begenmemiştim kalite olarak. Kia servislerinde kia onayli büyük ekran takiliyor diye biliyorum o yüzden ben cerato alırdim.
bu da bonus olsun
Pasif güvenlik sistemlerinin çoğalması ve güvenlik testlerinde bu elektronik sistemlerin de aranması güzel bir şey, zaten bu gibi opsiyonlardan dolayı son yıllarda iyice çetin bir hale geldi güvenlik testi puanları. Yalnız kabul edemediğim tek şey söylediğim üzere A sütunu yamulması. Yani bu işin opsiyonu yok malum. Hele ki ciddi rakamlarla satış yapan Toyota gibi bir markanın iyice benimsenmiş modeli corolla'nın A sütununun yamulması beni iyice üzdü diyebilirim. Kasa yapısı sağlam olmadıktan sonra hangi pasif güvenlik sistemini koyarlarsa koysunlar bir işe yaramayacaktır maalesef.E her gün arabaları daha çok geliştiriyorlar. 2015'teki genel test sonuçlarına göre gayet iyi görünen bir arabaya bile 2 yıl sonra burun kıvrılıyor. Çünkü hem testler ağırlaşıyor, hem de güvenlik disiplini firmalar arasında ciddi bir rekabet unsuru olduğu için gelişme hiç durmuyor. (Örnek:Egea'nın kasası dağılmadan, yolcu kabini deforme olmadan EuroNCAP'ten ancak 3-4 yıldız alabilmesi) IIHS Small Overlap'te 2-3 yıl öncesine kadar en kral Mercedes, Lexus gibi bir kaç markanın sayılı modelleri dışında bu kadar başarı gösteren yoktu. Şimdi ise Fiat 500x, Hyundai Elantra gibi arabalar TopSafetyPick+ ödülleri alabliyor.
Kia Forte muhtemelen biraz eski model olduğu için diğer disiplinlerde iyi olsa da small overlap testinde ancak marjinal alabilmiş.
Bu arada ciddi saygı duydum yeni Elantra'ya , taş gibiymiş.
Ben de cerato zannetim aracı, başlığı okurken hiç dikkatimi çekmemiş. Ama yinede keşke sütunlar sağlam kalabilseydi diyorum.Hocam kia forte dediğimiz araç cerato değil ki. Kia rio sedan yani aynı sınıfta dahi değiller. Ben daha rafine bir model olduğu için cerato alırdım. İc mekan kalitesi olarak da cerato bence 1 tık önde. Elentra ya bindigimde iç mekanı hiç begenmemiştim kalite olarak. Kia servislerinde kia onayli büyük ekran takiliyor diye biliyorum o yüzden ben cerato alırdim.
Bana segmenti düşünüldüğünde pekde anormal gelmedi ama sağlam kalsaydı iyi olurdu.Ben de cerato zannetim aracı, başlığı okurken hiç dikkatimi çekmemiş. Ama yinede keşke sütunlar sağlam kalabilseydi diyorum.
Aynen segment olarak düşünüldüğünde ben de fazla garip bulmuyorum ama içimden geçen de her segmentteki aracın bu tarz kazalarda kasa yapısı olarak sağlam kalabilmesi yönünde. Çünkü malum sütun yamulunca ön göğüs şoförü sıkıştırabiliyor, bu hareketten dolayı direksiyonun hizası bozuluyor ve sürücünün başı hava yastığını ıska geçebiliyor. Ciddi tehlikeli bir durum. İnşaallah bu standartlar her segmentte daha da yükselir.Bana segmenti düşünüldüğünde pekde anormal gelmedi ama sağlam kalsaydı iyi olurdu.
Elentra ile ceratoya aynı fiyat aldık
Bizim fiyat şöyle oldu komşumuz bayide çalışıyor o dip fiyat verdi elantra elite paket içinMerhaba,
Elentra için hangi donanım paketine fiyat aldınız ? Birde hangi bayiden aldığınızı öğrenebilirsem bende gidip görüşebilirim.
Bende araç alma arefesindeyim lakin Hyundai Elentra Elite Plus için 94000 (98000 - 4000 DCT indirimi) fiyat vermişlerdi ÖTV öncesi...
Kia bayisi ise Concept Plus için 79600 fiyat vermişti.. arada korkunç fiyat farkı oluşmuştu... Elentra da bazı donanım fazlalıkları var ama mesela Sunroof ve koltuk ısıtma yoktu diye hatırlıyorum ...
Güle güle kazasız belasız iyi günlerde kullanın.Biz arabayı aldık honda civic 2016 elegance paket lpg li otamatik
Teşekkür ederim sizce iyi bir seçimmiGüle güle kazasız belasız iyi günlerde kullanın.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.