KAPALI Volvo S60 1.6 Benzinli T4 Alınır mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan omrcetin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

omrcetin

Ömer Faruk
Asfalt Kurutucu
49
Marka
Ford
Bütçem yaklaşık 110.000-140000 TL civarı. Aradığım kriterler açıkçası Hız-Performans, Konfor, Yakışıklılık :), Güvenlik. Bu bağlamları birleştirdim ve Volvo S60 almaya karar verdim. İlk arabam sayılır. Sizce bu makine alınır mı? Daha iyi özelliklere sahip başka önerileriniz varsa da beklerim tabii. Ben bulamadım ama. :)
 
yakıt masrafını karşılayabilirseniz neden alınmasın bence alınır gayet güzel premium bir araç. alternatif olarak insignia 1.6t de bakabilirsiniz lpg ile yakıt masrafı da azalmış olur.
 
büyük biraderimde 2019 modeli var t3 olarak gayet performanslı ve premium etkisi veren bir araç. sürerkende baya keyif veriyor. hoşuma gitmeyen tek yönü tuş takımları.
 
Bütçem yaklaşık 110.000-140000 TL civarı. Aradığım kriterler açıkçası Hız-Performans, Konfor, Yakışıklılık :), Güvenlik. Bu bağlamları birleştirdim ve Volvo S60 almaya karar verdim. İlk arabam sayılır. Sizce bu makine alınır mı? Daha iyi özelliklere sahip başka önerileriniz varsa da beklerim tabii. Ben bulamadım ama. :)

volvoda 1.6 motor seçeneklerinde dizel benzinli fark etmez 6 ileri powershift şanzımanlara çok dikkat etmek lazım 100.000 kdemlerde bir anda patlayabiliyorlar ve kronik sorun bir yakınımda 1.6 d2 vardı ve bu şanzıman sorunu ile karşılaştı araç yürüyor ama tabi 30-40 km hızlarda şanzıman değişti çıkma ile yaklaşık 10 bin civarına onun çok iyi araştırmanızı öneririm Volvo da en iyi şanzıman d4 lerde olan 8 ileri aisin tork konvertörlü şanzıman ben olsam bu motor şanzıman ikilisine hiç bulaşmazdım.
 
1.6 benzinli T4 ve 1.6 D2 sabıkalı araçlar maalesef. Şanzımanları çift kavramalı (yani DSG gibi), dolayısıyla arıza çıkarmaya müsait. Halledilmeyecek bir problem değil tabii ama maliyetli.
Motor da ford'un motoru, çok detaylı bilgiye sahip değilim ama bazı kronik arızaları olduğunu biliyorum. O yüzden eğer bütçeniz müsaitse ben volvo motorlu olanları tavsiye ederim. Yani 2.0d ve 2.4d. (Bunlar bir yıla kadar 5 silindir, sonrasında 4 silindirdir). Benzinlilerde de T5 var ama TR'de çok yok.
1.6 T4 alınmaz mı tabii ki alınır, ama olası bir arıza maliyetini göz önüne almak lazım, o yüzden karar vermeden önce aracı bir volvo ustasına kontrol ettirmenizi öneririm.
 
1.6 benzinli T4 ve 1.6 D2 sabıkalı araçlar maalesef. Şanzımanları çift kavramalı (yani DSG gibi), dolayısıyla arıza çıkarmaya müsait. Halledilmeyecek bir problem değil tabii ama maliyetli.
Motor da ford'un motoru, çok detaylı bilgiye sahip değilim ama bazı kronik arızaları olduğunu biliyorum. O yüzden eğer bütçeniz müsaitse ben volvo motorlu olanları tavsiye ederim. Yani 2.0d ve 2.4d. (Bunlar bir yıla kadar 5 silindir, sonrasında 4 silindirdir). Benzinlilerde de T5 var ama TR'de çok yok.
1.6 T4 alınmaz mı tabii ki alınır, ama olası bir arıza maliyetini göz önüne almak lazım, o yüzden karar vermeden önce aracı bir volvo ustasına kontrol ettirmenizi öneririm.
Evet birkaç yerde daha duymuştum kronik sorunları olduğunu ama arıza olasılığı kafamı epey yoracak, çünkü bütçeme göre en az KM 130-140bin oluyor. 2.0D 163'lük olan versiyon sanırım, bunlar daha sorunsuz diyebiliriz o halde.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...