Herkese merhaba,
Çocukluğumda babamın alıp topladığı, ilginç bir hikayesi olan Dodge Challenger aracımızı daha önce paylaşacaktım ama anca fırsat bulabildim. Babam aracı 2001 senesinde başka bir şehirde bulup alıyor. Döneminde bir gazetecinin aracıymış ve o dönem yaşanan politik sorunlar sebebiyle kaçıyor veya tutuklanıyor tam hatırlamıyorum. Net öğrenip güncellerim.
Babam aracı o gazetecenin torunundan alıyor parayı verip ama üstümüze alamıyoruz hukuki sorunlar çıkıyor ve mahkemeye taşınıyor. Araba zaten uzun süredir yatmış ve 2011 yılında dava sonuçlanıp aracı üstümüze aldığımızda tek seferde muayeneyi geçecek kadar kondisyonu iyiydi. baştan yapılmamış saklanmış bir araçtı yani. Tabii haliyle kasasında boyasında sorunlar vardı motorunu da elden geçirdik sonrasında. 3 sene Ankara sanayide elden geçti yavaş yavaş ama olması gerektiği gibi. Rengi orjinal sarı-siyahtı. Tavanı deri (yenilendi haliyle)
Araçla ilgili bilgi vermem gerekirse, 8 silindir 5700 motor, 425 beygirlik otomatik vites bir araç. Yol tutuşu hızlanması çok iyi ve aracın sesi bütün mahallede duyulabilir düzeyde
Araçla ilgili tek sorun frenleri gerçekten zayıf, yılların verdiği yıpranma olabilir ama tam bir revizyon istiyor daha yapmayı düşünmüyoruz.
Araç teyp ve pioner müzik sistemi haricinde orjinal kendi radyosu vs. mevcut. Orjinal kitapçıkları mevcut...
Lafı çok uzatmadan fotoğrafları ekliyorum,
Sorularınız varsa elimden geldiğince cevaplarım, herkese iyi forumlar.
Çocukluğumda babamın alıp topladığı, ilginç bir hikayesi olan Dodge Challenger aracımızı daha önce paylaşacaktım ama anca fırsat bulabildim. Babam aracı 2001 senesinde başka bir şehirde bulup alıyor. Döneminde bir gazetecinin aracıymış ve o dönem yaşanan politik sorunlar sebebiyle kaçıyor veya tutuklanıyor tam hatırlamıyorum. Net öğrenip güncellerim.
Babam aracı o gazetecenin torunundan alıyor parayı verip ama üstümüze alamıyoruz hukuki sorunlar çıkıyor ve mahkemeye taşınıyor. Araba zaten uzun süredir yatmış ve 2011 yılında dava sonuçlanıp aracı üstümüze aldığımızda tek seferde muayeneyi geçecek kadar kondisyonu iyiydi. baştan yapılmamış saklanmış bir araçtı yani. Tabii haliyle kasasında boyasında sorunlar vardı motorunu da elden geçirdik sonrasında. 3 sene Ankara sanayide elden geçti yavaş yavaş ama olması gerektiği gibi. Rengi orjinal sarı-siyahtı. Tavanı deri (yenilendi haliyle)
Araçla ilgili bilgi vermem gerekirse, 8 silindir 5700 motor, 425 beygirlik otomatik vites bir araç. Yol tutuşu hızlanması çok iyi ve aracın sesi bütün mahallede duyulabilir düzeyde
Araçla ilgili tek sorun frenleri gerçekten zayıf, yılların verdiği yıpranma olabilir ama tam bir revizyon istiyor daha yapmayı düşünmüyoruz.
Araç teyp ve pioner müzik sistemi haricinde orjinal kendi radyosu vs. mevcut. Orjinal kitapçıkları mevcut...
Lafı çok uzatmadan fotoğrafları ekliyorum,
Sorularınız varsa elimden geldiğince cevaplarım, herkese iyi forumlar.
Ekli dosyalar
-
IMG_3650.JPG346.2 KB · Görüntüleme: 0
-
IMG_3649.jpg391.4 KB · Görüntüleme: 0
-
IMG_3659.JPG225 KB · Görüntüleme: 0
-
IMG_3658.JPG186.9 KB · Görüntüleme: 0
-
IMG_3656.JPG289.1 KB · Görüntüleme: 0
-
IMG_3655.JPG769.9 KB · Görüntüleme: 0
-
IMG_3654.jpg431 KB · Görüntüleme: 0
-
IMG_3653.JPG734.7 KB · Görüntüleme: 0
-
IMG_3648.jpg407 KB · Görüntüleme: 0
Son düzenleme: