911R Türkiye'deki soygun fiyatı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bu fiyata satılmasının nedeni muhtemelen nadir olması tükenmiş felan ama yinede maximum 1milyon euro o kadarda etmezde hani ülkemizin durumu göz ölünde bulundurursak,onun haricinde 1.8 bilmiyorum 185bin dolarsa harbiden yok yani cıcık nını :D ama makina fena
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Bende bu 'manuel hastalığı'na ayar oluyorum ha.İyi çalışan bir otomatik şanzıman manuelden 10 kat iyidir.Bkz.Focus Rs-Golf R drag.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
Avını bekleyen aslan misali... Piyasayı bilmeyen, zengin bir ağanın oğlunu oltasına takmayı bekliyor :)
Manuel olması arabayı özel yapıyor aslında. Yalnız sıkıntı şurada. Çok yakın bir zamanda manuel GT3 RS çıkacak. O zaman bu araba çöpe gidecek. Alan kişi de kendini "ama benimki dünyada sadece 991 tane var" diye avutacak :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Ugur
Bu araç şimdiden klasikler arasına girdi yalnız ve üretimi bitti. Çok özel kişilere satılmış. Porsche delisi Chris Harris e bile satmamışlar. 1.8 eder mi bilmem ama gelecekte edeceğinden şüphem yok.
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/porsche-911-r-prices-rise-almost-£1-million
Bunun klasik olabilmesi için türünün son örneği olması lazım. Mesela son manuel şanzımanlı porsche olsaydı, o zaman 2 milyon dese eyvallah. Ya da son atmosferik motorlu porsche olsa yine eyvallah. Ama hiç biri değil. GT3 RS manuel çıkınca bu arabanın 2 tane kırmızı şeridinden başka nesi kalacak özel olan?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
Bunun klasik olabilmesi için türünün son örneği olması lazım. Mesela son manuel şanzımanlı porsche olsaydı, o zaman 2 milyon dese eyvallah. Ya da son atmosferik motorlu porsche olsa yine eyvallah. Ama hiç biri değil. GT3 RS manuel çıkınca bu arabanın 2 tane kırmızı şeridinden başka nesi kalacak özel olan?
Hocam yanlis anlama sakın da elalemin derdinden bana ne 911 gt3 manuel ve özel üretim gelirse o da 2 milyon falan olur herhalde.

Ancak araç fabrika fiyatından 3-4 kat daha pahallı 2.elde. Mesela P1 fabrika satış fiyatından ucuza giderken LaFerrari fabrika fiyatının 2 katına falan satılıyor. Bunlar sadece 4 lastik+motor değil. Prestij ve statü göstergesi, zenginin malı züğürdün çenesi olayı sonuç olarak.
 
Bunu klasik tutabilmek için bundan sonra çıkacak tüm modellerin sınırlı üretim olması lazım o zaman :) LaFerari çok çok sınırlı ve özel bir araç ama bu başka. GT3'ün kırpılmış ve iki şerit eklenmiş hali. Burda bi yanlış var ama bize ne dimi :)
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...