Yeni Honda Civic HB

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan alfhonso
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
honda-civic-hatchback-1-660x371.jpg

2017-honda-civic-hatchback-3-660x371.jpg

honda-civic-hatchback-2-660x371.jpg

Yeni-Honda-Civic-Hatchback-2017-003.jpg

Yeni-Honda-Civic-Hatchback-2017-013.jpg

Yeni-Honda-Civic-Hatchback-2017-001.jpg

Yeni-Honda-Civic-Hatchback-2017-006.jpg

Yeni-Honda-Civic-Hatchback-2017-007.jpg


1.0 litrelik, 3 silindirli, 12 supaplı, VTEC turbo benzinli motor, 6 ileri manuel ya da CVT otomatik şanzımanla satın alınabilecek. 5500 d/d’de 129 HP güç üreten motor, manuel şanzımanla 2250 d/d’de 200 Nm tork, CVT şanzımanla ise 1700-4500 d/d aralığında 180 Nm torka sahip.

1.5 litrelik, 4 silindirli, 16 supaplı, VTEC turbo benzinli motor da 6 ileri manuel ya da CVT otomatik şanzımanla satın alınabilecek. Bu motor, önceki 1.8 litrelik motordan daha yüksek performansıyla dikkat çekiyor. 5500 d/d’de (CVT’de 6000 d/d) 182 HP güç üreten motorun maksimu torku ise manuel şanzımanda 1900-5000 d/d aralığında 240 Nm, CVT şanzımanda ise 1700-5500 d/d aralığında 220 Nm.



Baaaayııııldıııımmmm baaayıııldıımmm @motorsinann
 
Yeni tasarımını beğenmeyenler de çok fazla ama ben bayıldım bayıldım bayıldım
bence tamponlardan ve çizgilerinden dolayı ya, amerikada adamlar direk fabrika çıkış bu tarz tamponlarla daha sert r çizgilerle geliyor, bizde sade bir tampon ve daha sade çizgiler olduğundan böyle. ben ilk kez orda gördüğümde daha türkiyede üretime çıkmadan, çok etkilenmiştim, ama trde görünce aynı etkiyi vermedi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
bence tamponlardan ve çizgilerinden dolayı ya, amerikada adamlar direk fabrika çıkış bu tarz tamponlarla daha sert r çizgilerle geliyor, bizde sade bir tampon ve daha sade çizgiler olduğundan böyle. ben ilk kez orda gördüğümde daha türkiyede üretime çıkmadan, çok etkilenmiştim, ama trde görünce aynı etkiyi vermedi.

hb versiyonunu da canlı canlı göreyim o zaman acele konuşmayayım :))
 
  • Beğeni
Tepkiler: KeremDK
Bu aracın ön tarafı kusursuz ve yakışıklı, o konuda hemfikiriz sanırım. Arkasına gelince de bugün çoğu araç bu <__> c ve ters c formunu kullanıyor stop grubunda. Adam bu akıma uymuş ve sıkıcı olmasın diye beşgen altıgen formlar vermiş 3 boyutlu. Yani Sinan'ın testte dediği gibi gözler alışacak zamanla.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
1.5 turbo motoru sadece üst donanımda satarlarsa hastasından başkası almaz. 100 bin liranın da üzerinde gelir, o paralara da zor alıcı bulur. Bu motoru alt donanımlarda da fiyatı fazla arttırmadan satışa sunması gerek. Tabii akaryakıt fiyatları böyle artmaya devam ettiği sürece benzinli araca ne kadar tahammül edilir o da ayrı bir soru işareti.
 
1.5 turbo motoru sadece üst donanımda satarlarsa hastasından başkası almaz. 100 bin liranın da üzerinde gelir, o paralara da zor alıcı bulur. Bu motoru alt donanımlarda da fiyatı fazla arttırmadan satışa sunması gerek. Tabii akaryakıt fiyatları böyle artmaya devam ettiği sürece benzinli araca ne kadar tahammül edilir o da ayrı bir soru işareti.

İnşallah abi şu araba 100 liranın üzerinde olursa üzülürüm
 
Bence mükemmel bir otomobil hem tasarımıyla hemde de motoruyla favorilerimden [emoji4]

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Mat dayı incelemesini yapmış. Yol tutuşunu oldukça beğenmiş, bagajı baya genişmiş ve CVT'de bir takım iyileştirmeler yapılmış fakat fiyatı ona biraz fazla gelmiş. Bana kalırsa iyi bir fiyatlandırma ile baya satar. Sedan versiyona göre kesinlikle daha göze hoş gelen bir araba olmuş.
 
Ya bilemiyorum, yani bişey demek istemiyorum. Eksik bişeyler var eksik. Yani rahatsız edici bişey var ama tarif edemiyorum.
 
Transformers gibi olmuş mübarek önü ayrı arkası ayrı sanki :D
İlk resimdeki rengi ile güzel görünüyor gerçekten ama şimdi gelip bu arabaya 130 lira falan derler o zaman çarşı karışır
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...