Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Her araç özelinde aynı görüşteyim fakat BMW alırken kesinlikle bilinen araç almak mühim.
Kullanıcı kitlesi malum aracın canını alabiliyor, 318'i alıp turboyu değiştikten sonra bir o kadar binebilmek daha makul olur
Keyif isteniyorsa Civic ve i20n alternatifsiz. Fakat uzun süre civic rs kullanmış birisi olarak şunları belirtmeliyim; sedan sportif sürüşe çok yatkın bir süspansiyon dengesine sahip değil. Çok yatar, hb’e göre kafadan kayması vardır ve üretim kalitesi hb’e göre zayıftır. Bu arabada sportif bir...
Toyota varken aynı sorundan muzdariptim. Evet belki avrupalı markaların 2 katı gidiyor malzeme fakat değişim zamanı gelince misliyle çıkarıyor japon grubu.
Kesinlikle Kamiq’i değerlendirin derim. Taigo sert bir araba.
Az buz bir para değil bu paraya gitmeyen/yakan ve iç mekan kalitesi leğenden hallice olan bir arabaya gönlüm el vermez. Kalite olarak bu ikisi diğerlerinden bir gömlek üstündür.
Tahmin edebiliyorum daha önce arkadaşımda makyajsız n13 vardı 8’i gördüğümüzde şükür namazı kılıyordu :)
130-140 sabit gidilse 4.5 civarı yakar ama ilk uzunyol etkisiyle biraz keyfiyle kullandım. ZF 8HP’nin oranlarının katkısı büyük
Corolla/CH-R tartışmasız. Uzun yıllar bineceğinizi de göz önüne alınca kalite ve dayanaklılık bağlamında zaten önde olan marka sürpriz yaratmayacaktır. Tercihlerinize bağlı sedan ya da crossover tercihi.
Üzücü durum, çok geçmiş olsun. Eğer komple yetkili sevis bakımlıysa şansınızı deneyin fakat ne yazık ki önceden Toyota servisleri memnuniyet üzerineyken artık ticari işletme olarak tavır takınıyorlar. Honda'da da tecrübe ettik. Allah düşürmesin