Otto Çevrimi kullanıcısının son içeriği

  1. Otto Çevrimi

    1.6 TDİ Yedek Su Deposunda Kirlenme Neden Olur ?

    Conta kaynaklı olarak doğrudan kararma yapmaz. Problemin contada olduğunu düşünmüyorum. Bir süre pas yapmış halde binilse, sonradan temizlenip antifriz konulsa dahi o su hiçbir zaman tamamen passız olmuyor. (Bu yüzden antifrizsiz motoru kapıya koymamak lazım) Suda hiç pas yok ve antifrizi...
  2. Otto Çevrimi

    AÇIK Genleşme kabında Gaz Kokusu Ve Su Eksiltme Sorunu

    Contadan kaynaklı olarak su kabında gaz kokusu oluşmaz, sağlam sallamış. Çoook ekstrem şartlarda belki. Onda da zaten motor bırakın performans vermeyi, çalışmaz bile. Bu zamana kadar gitmediğiniz bir otogazcıya gidip "ben geçende regülatör değiştirdim hala yapıyor" falan demeden, direkt olarak...
  3. Otto Çevrimi

    Leon 1.6 TDI DSG Kavrama Kaçırması

    Bende de benzeri oldu manuel insignia'da. Dörtte basınca kaçırıyordu. Sakin kullandım bir gün. Sonra arkadaşa göstermek için bastım bastım bana mısın demedi. Ertesi gün işe giderken daha beter kaçırmaya başladı. Bir söktük, balata tiftik tiftik olmuş, kovanın her yeri toz.
  4. Otto Çevrimi

    Leon 1.6 TDI DSG Kavrama Kaçırması

    Rampalı dur kalk yapılmak zorunda kalınan bir gün bırakır. Ya da ansızın direkt bırakabilir. Kavrama kaçırırken kullanmak, volan yüzeyini bozuyor. Zaten değişecekse okay. Fakat çift kütleli volanda yüzey işlemek mümkün olmadığı için yüzey bozulursa her türlü volan da değişecek.
  5. Otto Çevrimi

    DPF'i Temizlemek Mümkün mü ? / DPF Tıkanması ve Ülkemizdeki Yakıt Kalitesi

    DPF, binek araçlarda max 500-600 km'de bir dolar. Tdi, Dci, multijet, cdi şu bu hiç fark etmez. Çoğu zaman fark ettirmeden rejenerasyon yaptığı için insanlar anlamaz. Olması gereken doluluğu iyice aşınca dpf ışığı yakar. Sürücü hala rejenerasyon yapılabilecek bir durumda kullanmamakta ısrar...
  6. Otto Çevrimi

    Oilmarkt Sitesi Güvenilir mi ?

    Hiç sıkıntı yaşamadım, yamuklarını görmedim.
  7. Otto Çevrimi

    Görev Adamı Accent Blue 2014

    160k'ya pek yüksek bir km diyemem. (Tabi lamba yanıp sönmesi durumu yeterli izahı yapıyor) Fakat yüksek km motorlarda bir tık kalın yağa geçilmesi daha makul. Pompa da yaşlandığı için çok ince yağ (özellikle sıcakta) pompa içi kaçaklara neden olabiliyor. Yağ basıncının düşük seyretmesi de...
  8. Otto Çevrimi

    AÇIK Fiat 500x mi Suzuki Vitara mı ? / 1.2M Bütçe ile SUV-Crossover Araç Seçimi

    500x'in 1.3 multijetini kullanmıştım. Vitaranın da 1.4 hibritini. 500x başta daha modern, daha göz kamaştırıcı geliyor. Fakat, güzel görünen tüm Fiat grubu modellerinde olduğu gibi bir süre vakit geçirince arabanın aslında biraz kof olduğu açığa çıkıyor. Vitara'nın direksiyon ve kadran grubu...
  9. Otto Çevrimi

    AÇIK Astra A14NET P0172 Zengin Karışım ve Code89 Arızası

    Onunla bağlantılı değil. Nedeni şöyle: Birincisi, 90'a gelmese bile 70'lere net gelir. O sıcaklıkta da ahım şahım bir yakıt zenginleştirme yok. İkinci ve asıl nedeni, sürekli soğuk olsa dahi ECU bilerek ve isteyerek zengin karışım veriyor oluyor. Bu durumda arıza yakmaz. Hesapladığının dışında...
  10. Otto Çevrimi

    AÇIK 1.5 TSI Yaşadığım problemler (Titreşim ve genel parça kalitesizliği) YARDIM

    1- Motor veya şanzıman takozundan yapar. Mümkün mertebe orjinaliyle değişim gerekir. Ustaya motorun oynamasını göstermek lazım. 2- Önce ikiye sonra geriye takın bir süre. Geri viteste senkromeç yoktur. Özellikle VAG gibi kemikli his vermeye çalışıp şanzıman işini pek çözememiş firmalarda böyle...
  11. Otto Çevrimi

    AÇIK Egea Cross vites düşerken DCT şanzımandan gelen ses

    Hoşgeldiniz. Sesi duymadan yorum yapmak zor. Fakat şunu net söylemek lazım ki çift kavrama şanzımanların çoğunda bir miktar sesli çalışma oluyor. DSG grubunda özellikle dur kalk trafikte mekanizmaların sesi duyulabiliyor. Normalin dışında bir ses mi, ona bir şey söylemek şu anda zor.
  12. Otto Çevrimi

    AÇIK 2007 Honda CITY lpg'li aracım bir süredir lpg ve benzinde tekliyor.

    "Aracım özellikle sıcak havada, klima açıkken, yokuş çıkarken gibi durumlarda tekliyor. Gün doğmadan yola çıkarsam teklemiyor veya çok çok az tekliyor." Krank sensörü arızası motor sıcakken belli olur. Hatta gazlayıp bir yere park edip tekrar çalıştırmayı deneyince ya geç marş alır ya da hiç...
  13. Otto Çevrimi

    Elektrikli araç sahiplerinin araçlarını kanıtlama çabaları neden ?

    Marka fanatikliği de insanın gelişiminin önünde bir engel. Fırsatını bulduğum istisnasız her araca bir bakmak, deneyimlemek isterim. Severim sevmem o ayrı konu ama her markanın kendince iyi yaptığı bazı şeyler oluyor. At gözlüğüyle bakılınca onlar görülmüyor
  14. Otto Çevrimi

    5W40 ve 10W40 Aşınması Düşük Önerebileceğiniz Yağlar

    Liqui Moly Molygen veya herhangi bir LM ürünü + ceratec diyorum şahsen.
  15. Otto Çevrimi

    Elektrikli araç sahiplerinin araçlarını kanıtlama çabaları neden ?

    Otomobil kültürü eksikliği. Çevremde farklı farklı bir sürü segmentte ve modelde araç tecrübe etmiş hiçbir insanın, elektrikli araç kullanınca böyle saçma sapan triplere girdiğini görmedim. Yanlış olan ise bu eksik kültürle ahkam kesmeye çalışması ve insanların da bir şey söylüyormuşçasına...