Arabayı aldığımda dört lastik Riken'di. 163 hp araba, temizinden 210 hp gibi davranıyordu. Gazı bırakmazsan arkası düzlemiyor falan. Ki arka lastikler 255 taban öyle söyleyeyim. Aşırı aşınmamış olmasına rağmen çıkan lastikleri satmadım. Zaten para etmiyorlar, ben de cezalandırıyorum çöpe atıcam...