0 100/0 200/ 100/200 denemeleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Merhaba,

Daha önce araç zır stok iken 0 100 ve 0 200 denemelerim olmuştu. Yıllar sonra aynı yolda (hala dipdiri bir asfalt) takribi aynı hava şartlarında farklı bir lastik ile aracı biraz değiştirdikten sonra yenilerini çektim :) Kayıtlarıma göre 0.5 ile 0.7 sn arası bir iyileşme söz konusu ve şanzımanın 3 farklı modunda 3 farklı derece geldi. 0 200 ve 100 200 aracı yükledikten sonra henüz çekemedim ancak tamamlandığında burada paylaşacağım, hep birlikte göreceğiz nasip olursa :)

Araç specleri:
-zır stok :) 180hp 250nm
-18800km
-Lastikler: Bridgestone RE50A

stok iken 100-200 19 sn civarı


Araç specleri:
-Superchips stage 1 software 210hp 285nm
-Bmc kutu içi filtre
-Orta susturucu iptali
-Sm 1.2mm spacers (4 lastik)
-ST 3.5cm spor yay
-50000km
-Lastikler: 4000km de Hankook Ventus v12 evo2 (k120)





iyi seyirler
 
Son düzenleme:

stan

Rahmi Tanır
Panpa
8 Eyl 2016
1,713
1
6,421
4,070
36
İzmir
Marka
Alfa Romeo
Hayırlı olsun @Renard araba gerçekten çok çok güzel yürüyor.
Hazır bulmuşkenaklımdakileri sorayım:
DP sonrası egzoz sesi çok arttı mı?Polisle sıkıntı yaşanır mı?
DP sonrası yazılımı elden geçirmek gerekiyor mu?
Muayeneden geçmek için DP'yi söküp, aracın kendi filtreli DP'sini takmak zor mudur, kolay mıdır?
Custom DP'nin yaklaşık maliyeti ne olmuştur?
 

Renard

Panpa
8 Eyl 2016
1,534
4,749
4,070
37
İstanbul
Marka
BMW
teşekkürler:) şöyle anlatıyım:

DP sonrası egzoz sesi çok arttı mı?Polisle sıkıntı yaşanır mı? Aracımda orta susturucu zaten yoktu,iptal ettirmiştim. Cupra'larda DP yapılırken maalesef ortayı sökmek zorundasın (her araçta böyle değil f30larda ve sciroccolarda mesela) ve son susturucuya kadar düz boru olmuş oluyor. Aracın sesi felaket artıyor, alt devirler de haliyle ölüyor. Ben alt devirleri öldürmemek,uzun yolda konforlu gitmek ve polisle sorun yaşamamak için ortaya 125lik spor susturucu taktırdım. Yani aracımda şuan hala fabrika çıkışta olduğu gibi 2 adet susturucu var. tek farkı ortadaki custom spor susturucu, son ise orijinal. Sesim orta iptalli halinden bir tık daha yüksek oldu. 4000 devirden sonra fartlar çok belirgin ancak rolantide,şehiriçi ve şehirdışı sakin sürüşte kesinlikle stok haline yakın bir ses var. Arabanın stok halini bilmeyen biri fabrika çıkış böyle zanneder.

DP sonrası yazılımı elden geçirmek gerekiyor mu? Motor arıza ışığı yandığı için evet. Bende daha yanmadı ama eli kulağındadır

Muayeneden geçmek için DP'yi söküp, aracın kendi filtreli DP'sini takmak zor mudur, kolay mıdır? Hayır zor değil yaptırdığın ustaya gidip orijinale çevireceksin ancak elbette zaman alıyor.

Custom DP'nin yaklaşık maliyeti ne olmuştur? Ustasına göre değişiyor. İyi bir ustada yaptırmanın maliyeti 750-850 tl arası.
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan

Reddington

Panpa
15 Eki 2016
1,808
1
4,131
3,770
İstanbul
Marka
MINI
Aracın maşallahı var , kaliteli yerlerde iyi yapılan işçilikli modifiye her zaman candır. Dizayn egzoz Savaş usta da işinin ehlidir. Focusda da Fiesta'da da downpipe ı orada yaptırdım. Focus a geçenlerde orta susturucu da yaptık spor, çok ayarında ve alt devirler canlı hale geldi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard

fksarall

Panpa
8 Eyl 2016
1,548
3,367
3,770
Ankara
Marka
BMW
Ya afedersin de m4 ona modül takmak ne demek? Ah downsizing ah.. Aren düşünsün onu Başımıza iş çıkartma şimdi sende yahu bir de onun için uğraşmayalım :D
İzolasyondan içeri ses gelmiyor abi, başka çare kalmamış demek ki :D

Valla çok kolay modülü sökmek, kaputu açınca hemen sol üstte kalıyor plastik korumanın altında :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım