Herkese Merhabalar,
Yakın zamanda babamın artık manuelde zorlanması sebebiyle Focus'u satmıştık, o da yabancıya gitmemişti zaten
Otomatik araç arayışında çok farklı modellere, herhangi bir takıntı vs olmadan baktık. Bu süreçte Octavia, Megane, Focus 3.5, W204 C serisi vs. çok araç baktık.
Bütçe dahilinde modeli yüksek arabalarda km'lerin yüksek olması, filodan çıkma olmaları, uygun olanların donanım fakirliği vs derken hiç biri heyecanlandırmadı. Babam da zaten çok az kullanacağı için bu kullanım sırasında da konforlu, keyifli bir araç arıyordu. Yaşı büyük BMW'ler genellikle korkutsa da bu motor ve kasa seçeneğinde yaptığımız soruşturmalar, araştırmalar, fikir almalar sonrasında karar kıldık.
Bu süreçte 1.5 ay önce, paspasına, sileceğine kadar borusan'dan alınmış, tüm dökümanları olan bir tanesini Ankara'da kaçırdık, bakmaya gittiğimde, benden önceki kapora bırakmıştı. döndük dolaşdık derken yine güzel bir E90 yakaladık.
Bu araç ise şöyle ;
2006 Model
123.000 km'de,
M47TU2 (163 hp) lik, güncellenmiş motor versiyonlu, Premium donanım araç.
Bu motorlar döküm, zinciri ömürlük. Şanzıman ise ZF6 Tork Konvertörlü sağlam bir şanzıman.
Araçta Premium pakette olan, Bi-Xenon, Sunroof, tam deri koltuk, Işık paket (ambiyans ve kapı kolları, kapı altları vs), soğutmalı torpido, 3 ayna karartma, park sensörü, BMW Proffesional ses sistemi ve teyp.
Opsiyonel olarak alınan bazı donanımlar bizim araçta maalesef yok. Ancak kondisyonu ve km'si yüzünden onlar 2. plana alındı.
Araç 90.bin bakımına kadar Borusan bakımlı, ilk sahibi 50 yaş üstü bir hanımefendiymiş Ankara'da, daha sonra 2. sahibi memur birinden aldık. Bu memur abimiz, eşinin de kullanabileceği bir araç arayışı sebebiyle sattı, bize nasip oldu.
Araçta sadece sağ ve sol arka çamurluklarda işlem var, bunlar borusanda yapılmış, tramer ve borusan onarım kayıtları birebir uyuşuyor. Bir de sol ayna değişimi var, harici hata/boya yok.
Bizim satın aldığımız kişi bizim kadar olmasa da epey titiz ve hasta biriydi araç konusunda. Deriler yumuşacık ve mat, bagajında Sonax Mat Effect bulunan, araç kokusuna kadar özenle almış biriydi.
Araca WinPlus'da mavi komple UV cam filmi yaptırmış, faturası ve garanti belgeleri var.
Maltepe Ziebart'da Gyeon O2 Two Seramik uygulanmış. Ekim ayında Cure uygulaması var, o hakkımız da baki olduğu için gideceğiz.
Borusan bakımları sonrası yapılan özel bakımların da dökümleri, işlemlerin listesi komple var.
Kaportanın durumunda, polisaj çok iyi yapılmamış, boyası kalın ve sert (eksperde 150 mikron civarı çıktı boyasız yerler), muhtemelen iyi çizik alamamışlar. Ama buna rağmen üstünde güzel, parlak, hissiyatı iyi bir seramik katmanı var. Su itişi ve parlaklığı iyi. Babam için dayanım önemli olduğu için şu aşamada bununla devam edeceğim. Bu kışı atlattıktan sonra, boyasız ve güzel korunmuş bu kaportayı iyi bir polisaj ve koruma ile korumaya devam edeceğiz.
Varsa bir Maşallahınızı alırız

@sinan istersen bu kondisyondaki bir E90'la video da çekeriz abi

Yakın zamanda babamın artık manuelde zorlanması sebebiyle Focus'u satmıştık, o da yabancıya gitmemişti zaten

Otomatik araç arayışında çok farklı modellere, herhangi bir takıntı vs olmadan baktık. Bu süreçte Octavia, Megane, Focus 3.5, W204 C serisi vs. çok araç baktık.
Bütçe dahilinde modeli yüksek arabalarda km'lerin yüksek olması, filodan çıkma olmaları, uygun olanların donanım fakirliği vs derken hiç biri heyecanlandırmadı. Babam da zaten çok az kullanacağı için bu kullanım sırasında da konforlu, keyifli bir araç arıyordu. Yaşı büyük BMW'ler genellikle korkutsa da bu motor ve kasa seçeneğinde yaptığımız soruşturmalar, araştırmalar, fikir almalar sonrasında karar kıldık.
Bu süreçte 1.5 ay önce, paspasına, sileceğine kadar borusan'dan alınmış, tüm dökümanları olan bir tanesini Ankara'da kaçırdık, bakmaya gittiğimde, benden önceki kapora bırakmıştı. döndük dolaşdık derken yine güzel bir E90 yakaladık.
Bu araç ise şöyle ;
2006 Model
123.000 km'de,
M47TU2 (163 hp) lik, güncellenmiş motor versiyonlu, Premium donanım araç.
Bu motorlar döküm, zinciri ömürlük. Şanzıman ise ZF6 Tork Konvertörlü sağlam bir şanzıman.
Araçta Premium pakette olan, Bi-Xenon, Sunroof, tam deri koltuk, Işık paket (ambiyans ve kapı kolları, kapı altları vs), soğutmalı torpido, 3 ayna karartma, park sensörü, BMW Proffesional ses sistemi ve teyp.
Opsiyonel olarak alınan bazı donanımlar bizim araçta maalesef yok. Ancak kondisyonu ve km'si yüzünden onlar 2. plana alındı.
Araç 90.bin bakımına kadar Borusan bakımlı, ilk sahibi 50 yaş üstü bir hanımefendiymiş Ankara'da, daha sonra 2. sahibi memur birinden aldık. Bu memur abimiz, eşinin de kullanabileceği bir araç arayışı sebebiyle sattı, bize nasip oldu.
Araçta sadece sağ ve sol arka çamurluklarda işlem var, bunlar borusanda yapılmış, tramer ve borusan onarım kayıtları birebir uyuşuyor. Bir de sol ayna değişimi var, harici hata/boya yok.
Bizim satın aldığımız kişi bizim kadar olmasa da epey titiz ve hasta biriydi araç konusunda. Deriler yumuşacık ve mat, bagajında Sonax Mat Effect bulunan, araç kokusuna kadar özenle almış biriydi.
Araca WinPlus'da mavi komple UV cam filmi yaptırmış, faturası ve garanti belgeleri var.
Maltepe Ziebart'da Gyeon O2 Two Seramik uygulanmış. Ekim ayında Cure uygulaması var, o hakkımız da baki olduğu için gideceğiz.
Borusan bakımları sonrası yapılan özel bakımların da dökümleri, işlemlerin listesi komple var.
Kaportanın durumunda, polisaj çok iyi yapılmamış, boyası kalın ve sert (eksperde 150 mikron civarı çıktı boyasız yerler), muhtemelen iyi çizik alamamışlar. Ama buna rağmen üstünde güzel, parlak, hissiyatı iyi bir seramik katmanı var. Su itişi ve parlaklığı iyi. Babam için dayanım önemli olduğu için şu aşamada bununla devam edeceğim. Bu kışı atlattıktan sonra, boyasız ve güzel korunmuş bu kaportayı iyi bir polisaj ve koruma ile korumaya devam edeceğiz.
Varsa bir Maşallahınızı alırız


@sinan istersen bu kondisyondaki bir E90'la video da çekeriz abi












