KAPALI 1.2 Tsi Golf Midline Plus

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MehmetAydin

Mehmet AYDIN
Panpa
2,020
31
Marka
Renault
Arkadaşlar merhaba.Başlıktaki araç hakkında bilgi verebilir misiniz? Tsi motorların turbolu olduğunu biliyorum.Yazılım atma yapıldığı durumlar oluyor galiba ve hor kullanıldığı takdirde turbo değişimi gerekirse ciddi masraf çıkarıyor diye duyumlar aldım.Avantajı nedir ne değildir? Dsg zaten düşünmüyorum yine sorunları olabileceği için.Manuel kullanmayı da seviyorum ayrıca.Yorumlarınız için teşekkürler.
 
5 yıl 140 bin km kullandim. Silindir hacmine göre oldukça güçlü bir araç gündelik kullanımda oldukça keyif veren bir motoru vardır. Yakıt tüketimi tamamen gaz pedalına nasıl davrandiginiza bağlıdır.Eger yuklenmezseniz dizel bir arac gibi yakıt tüketimi vardır.En büyük avantaji uygun fiyata golf kalitesine sahip olmanız ve yakıt tuketimidir. Yazilim atmadım.Turbo ve araçla ilgili hiç bir sıkıntı yaşamadım. Soracağınız soru varsa cevaplayabilirim.
 
5 yıl 140 bin km kullandim. Silindir hacmine göre oldukça güçlü bir araç gündelik kullanımda oldukça keyif veren bir motoru vardır. Yakıt tüketimi tamamen gaz pedalına nasıl davrandiginiza bağlıdır.Eger yuklenmezseniz dizel bir arac gibi yakıt tüketimi vardır.En büyük avantaji uygun fiyata golf kalitesine sahip olmanız ve yakıt tuketimidir. Yazilim atmadım.Turbo ve araçla ilgili hiç bir sıkıntı yaşamadım. Soracağınız soru varsa cevaplayabilirim.
Yazılım atılıp atılmadığını ya da hor kullanılıp kullanılmadığı nasıl anlayabiliriz?
 
Öncelikle bu konulara çok hakim degilim 5 ay önce sattım bn
Yazilim şuan varsa dyno da çıkar hor kullanildigini bu araçlarda yağ eksiltme oluyor ona dikkat edebilirsiniz vites geçişleri çok rahattır yumusacik onu kontrol edebilirsiniz bn aracı 140 bin kullandım bir tane trim sesi yoktu ona bakabilirsiniz daha bilgili arkadaşlar yazacaklardir. Araçla ilgili soracağınız soru varsa cevaplayabilrim
 
Öncelikle bu konulara çok hakim degilim 5 ay önce sattım bn
Yazilim şuan varsa dyno da çıkar hor kullanildigini bu araçlarda yağ eksiltme oluyor ona dikkat edebilirsiniz vites geçişleri çok rahattır yumusacik onu kontrol edebilirsiniz bn aracı 140 bin kullandım bir tane trim sesi yoktu ona bakabilirsiniz daha bilgili arkadaşlar yazacaklardir. Araçla ilgili soracağınız soru varsa cevaplayabilrim
Teşekkür ederim yorumlar için.
 
Öncelikle 1.2 TSI motorun ömrünü 100.000 km olarak varsayıp alın. Arabayla fazla oynamayıp sakin kullanmayı seven biriyseniz tavsiye ederim. Çünkü üst devirlerde ölüyor, atmosferiğe alışık insanları da ciddi soğutuyor.

Golf Midline Plus yorumlarım ise şöyle: ilk çıktığı zaman ben de düşünmüştüm. Özellikle orta konsolda piano black yerine fırçalanmış alüminyum kullanılması bence çok daha hoş. Araba Golf olunca insan sportiflik düşünmüyor. O yüzden 15" jantları da bana hep mantıklı gelmiştir. İsteniyorsa camlar filmlenir, hız sabitleyici takılabiliyorsa taktırılır, manuel klima ve standart içbükey aynalı halojen farlar gibi asgari donanımlarla maksimum güvenlik ve kalite elde edilir. Beklentilerinize göre tavsiye ederim. Comfortline ile fiyat farkı çoksa kesinlikle düşünülebilir.
 
Öncelikle 1.2 TSI motorun ömrünü 100.000 km olarak varsayıp alın. Arabayla fazla oynamayıp sakin kullanmayı seven biriyseniz tavsiye ederim. Çünkü üst devirlerde ölüyor, atmosferiğe alışık insanları da ciddi soğutuyor.

Golf Midline Plus yorumlarım ise şöyle: ilk çıktığı zaman ben de düşünmüştüm. Özellikle orta konsolda piano black yerine fırçalanmış alüminyum kullanılması bence çok daha hoş. Araba Golf olunca insan sportiflik düşünmüyor. O yüzden 15" jantları da bana hep mantıklı gelmiştir. İsteniyorsa camlar filmlenir, hız sabitleyici takılabiliyorsa taktırılır, manuel klima ve standart içbükey aynalı halojen farlar gibi asgari donanımlarla maksimum güvenlik ve kalite elde edilir. Beklentilerinize göre tavsiye ederim. Comfortline ile fiyat farkı çoksa kesinlikle düşünülebilir.
Teşekkür ederim aydınlatıcı bilgiler için.
 
Motorun ömrünü 100.000 km olarak düşünmek ciddi bir sorun değil mi? Amacım alıp 5-6 yıl sorunsuz kullanabileceğim bir araç.Fazla bir donanım beklentim yok.Olabildiğince yüksek model az km yapmış bir araç.En takıntı yaptığım şey trim sesi.Bu beni çileden çıkarıyor.
 
Motorun ömrünü 100.000 km olarak düşünmek ciddi bir sorun değil mi? Amacım alıp 5-6 yıl sorunsuz kullanabileceğim bir araç.Fazla bir donanım beklentim yok.Olabildiğince yüksek model az km yapmış bir araç.En takıntı yaptığım şey trim sesi.Bu beni çileden çıkarıyor.
Ben aracı 140 bin km kullandım ve sattim akü ve ön balata dışında hiç birşey değiştirmedim ve aracta hiç bir sıkıntı yoktu.Benim görüşüm önemli olan araç kullanmayı bilmek (bakım +sürme).Aracımı küçük geldiği için sattım Passat a geçtim aracın motorunun çalışma sesi olsun performans olsun ilk günkü gibiydi.Ben 100 bin olduğuna katılmıyorum.Ayrica araçta hiç trim sesi dahi yoktu düzgün kullanılan bir araç bulduktan sonra fiyat fayda olarak bnce çok iyi bir araç sırf dizel diye 20 bin TL fazla veriyorlar hiç bir mantığı yok gayetde az tüketiyor 1.2 tsi
 
Ben aracı 140 bin km kullandım ve sattim akü ve ön balata dışında hiç birşey değiştirmedim ve aracta hiç bir sıkıntı yoktu.Benim görüşüm önemli olan araç kullanmayı bilmek (bakım +sürme).Aracımı küçük geldiği için sattım Passat a geçtim aracın motorunun çalışma sesi olsun performans olsun ilk günkü gibiydi.Ben 100 bin olduğuna katılmıyorum.Ayrica araçta hiç trim sesi dahi yoktu düzgün kullanılan bir araç bulduktan sonra fiyat fayda olarak bnce çok iyi bir araç sırf dizel diye 20 bin TL fazla veriyorlar hiç bir mantığı yok gayetde az tüketiyor 1.2 tsi
Dizel araç almak istemiyorum şahsen.Dizelin çalışma sesi hoşuma gitmiyor ve bakım maliyeti benzinliye göre fazla diye biliyorum.
 
1.2 Tsi gayet tatmin edicektir. Alt devirlerde gayet keyifli. Golften trim sesi konusunda şikayet eden duymadım. Midline donanıma sonradan hız sabitleyici takılabiliyor sinyal kolu değişip kodlanıp görmüştüm bi kaç vag-com instagram sayfasında. Bence en büyük eksikliği hız sabitleyici ve park sensörüdür. Comfortlinelarda bile gelmiyor bu illa sürüş konfor almak gerekiyor. Bütçeniz ne kadar bilmiyorum ama o civarlara alabilecek en kaliteli arabalardan biridir modelli olarak. Sonuçta vag grubu yap-boz gibi bir şey. Her şey kodlanarak al tak kodla şeklinde olduğu için pek sorun olmaz donanım arttırmak konusunda. Sadece bazı kodlama kabul etmeyip ünite değiştirmeniz gerekebilir büyük bir şey değiştirmek istediğinizde.
 
Abide 1.2 Tsı 110 bg lik versiyonu vardı. Sorun olarak tek devir daimini degistirmistik. Serviste 1500 2000 arasi bi fatura çıkmıştı. 1.2 tsilarda kronik diye biliyorum birkaç tanıdığın başına gelmişti.

Onun dışında yakıt tüketimi çok azdı. Denizli Kapadokya 3 kişi full bagaj klima git gel 5.5 litre yakmıştı. Aynı güzergah aynı şartlarda Golf 6 1.4 tsı 122 lik 6.9 yakmıştı.
 
Ben aracı 140 bin km kullandım ve sattim akü ve ön balata dışında hiç birşey değiştirmedim ve aracta hiç bir sıkıntı yoktu.Benim görüşüm önemli olan araç kullanmayı bilmek (bakım +sürme).Aracımı küçük geldiği için sattım Passat a geçtim aracın motorunun çalışma sesi olsun performans olsun ilk günkü gibiydi.Ben 100 bin olduğuna katılmıyorum.Ayrica araçta hiç trim sesi dahi yoktu düzgün kullanılan bir araç bulduktan sonra fiyat fayda olarak bnce çok iyi bir araç sırf dizel diye 20 bin TL fazla veriyorlar hiç bir mantığı yok gayetde az tüketiyor 1.2 tsi
İlk sahibi olup 100 bini devirdik. 30 binde motor şehir içi rölantiye yakın devirlerde 20-30 gibi hızlarda seyir halindeyken eksantrik milini kilitledi, garantiden bloğun içinde bayağı bir parça değişti. 103 binde kritik yağ seviyesi uyarıları vermeye başladı. Aracı sürekli kullanan kişi de kolay kolay 3000 devir geçmeyen, arabayı hiçbir yönden zorlamayı sevmeyen biri. Birkaç sene önce yetkili serviste çalışan birinden bizzat bu 100k km lafını duymuştum, "yok artık abartma" diye tepki vermiştim. 103 binde araba da aynı şeyi söyledi :)
Motorun ömrünü 100.000 km olarak düşünmek ciddi bir sorun değil mi? Amacım alıp 5-6 yıl sorunsuz kullanabileceğim bir araç.Fazla bir donanım beklentim yok.Olabildiğince yüksek model az km yapmış bir araç.En takıntı yaptığım şey trim sesi.Bu beni çileden çıkarıyor.
Bence de ciddi bir sorun. 5-6 yılda ancak 50-60 bin km yaparım, 30.000 km'lerde ikinci el bir araba alırım diyorsanız tabii ki mantıklı olur. Ama ben kendi sürüş alışkanlıklarımı düşününce şahsen içim rahat kullanamam. Trim sesi konusunda segmentindeki en iyi araçlardan biri Golf'tür. Onda yaşayacağınız kadar sorunu tüm rakiplerinde yaşarsınız muhtemelen.
 
Ben sıfır alıp 35k km kadar kullanmıştım. 1.2 için performansı gayet tatminkardı, benim kullanımımda ortalama 6,5-7 lt civarı yakıyordu bence gayet keyifli araç. Malzeme kalitesi vs vw standartlarında zaten ben sınıfının iyilerinden.
 
Ben sıfır alıp 35k km kadar kullanmıştım. 1.2 için performansı gayet tatminkardı, benim kullanımımda ortalama 6,5-7 lt civarı yakıyordu bence gayet keyifli araç. Malzeme kalitesi vs vw standartlarında zaten ben sınıfının iyilerinden.
Teşekkür ederim yorumunuz için.Aracı detaylı şekilde inceledim.Gerçekten sınıfın lideri malzeme kalitesi ve işçilik anlamında.Ama işte motor için ''100.000 km kullanmayı göze al sonrasında sorun yaşayabilirsin'' gibi arkadaşlarımdan yorum yapanlar oldu.Bu bence ciddi bir sorun.
 
Donanım hariç tatmin eder. Performans gayet tatminkar yakıtı da çok rahat 7 lerde gezersiniz her şey ayağınıza bağlı.Ben 1.2 tsi polo da 12 leri de görmüştüm.

Motor özellikle turbo olunca bozulma riski yükseliyor ve genelde şunu duyarsınız ben çok sakin kullanmama rağmen araba sorun çıkardı. İnternete bakarsanız sadece tsi değil piyasadaki bütün turbo benzinli motorlarda bu tür yorumlar var. Bu tip motorlar sürekli sakin kullanmaya gelmiyor arada gazı köklemek lazım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...