Tamam da abi yaptıkları kilometreler çok ciddi yüksek oluyor. Yani dayanıklılıkları yüksek olmazsa, bakım maliyetleri bir yerden sonra yüksek olursa olmaz ki, en çok satanlara giremez yani en azından. Avrupa’da da bu araçların rakipleri var ve çok sorun, sıkıntı çıkardığı durumda adam direkt olarak rakibine gider
Yeni nesil arabalara haksızlık yapıldığını düşünüyorum. 90’lı yılların sonu 2000’lerin başından sonra arabalar çok ciddi sağlamlaştı ve çok yüksek kilometreler sorunsuz yapılabilir hale geldi. Çok uzak değil abi sen de bilirsin eskiden atmosferik olan çoğu arabanın bile 200bine bile gelemeden yarım motor veya komple rektefiye istediğini, meşhur hararet sorunları gibi.
Hatta şimdi aklıma geldi, top gearda meşhur üçlü Clarkson, Hammond ve May Avustralya’da m6, gtr ve continental gt test etmişlerdi.
Yani işin özü bence iyi kullanımla bunlar 100 binin çok daha üstünü görebilir motorlar şüphem yok. Ama kötü kullanımda bilemiyorum çünkü yüksek sıkıştırma oranına sahip bir motordan bahsediyoruz.