Sabah Mario Garaj'a sordum, yazılım + hibrit 25 bin dedi. Ama sanırım her şey dahil. Bilmediğimiz başka işlemler de mi var acaba?Çift taraflı yapılırsa 4000 tl civarında bir ücreti oluyor , gerekli olan parça düz boru oda 1000-2000 tl arasında ustadan ustaya yerden yere değişiyor.
Zaıfjdosaıhjfodsıhg delirmiş olmalılar , başka bir işlem yok düz boruya bile gerek olmuyor ben sağlıklı çıkış olması açısından onu ekledim , siz öncelikle bir turbocuya sorun tek taraf çift taraf ücreti ne kadar diye örneğin sektördekilerden en iyilerinden birisi maslak turbo diyelim oraya sorun E4 fiat 1.3 diye belirtin Kaldı ki aracın partikül/katalizörü doluysa yani daha önce kırılıp boşaltılmadıysa onu da kenara almış olursunuz çünkü oda para ediyorSabah Mario Garaj'a sordum, yazılım + hibrit 25 bin dedi. Ama sanırım her şey dahil. Bilmediğimiz başka işlemler de mi var acaba?
İzmit'te iyi bilinen bir yere sordum, revizyonla beraber 7500 dediler. Demek ki sadece hibrit dediğiniz gibi 3 4 bin tutar tutmaz. Forum iyi ki var Tesekkurler!Zaıfjdosaıhjfodsıhg delirmiş olmalılar , başka bir işlem yok düz boruya bile gerek olmuyor ben sağlıklı çıkış olması açısından onu ekledim , siz öncelikle bir turbocuya sorun tek taraf çift taraf ücreti ne kadar diye örneğin sektördekilerden en iyilerinden birisi maslak turbo diyelim oraya sorun E4 fiat 1.3 diye belirtin Kaldı ki aracın partikül/katalizörü doluysa yani daha önce kırılıp boşaltılmadıysa onu da kenara almış olursunuz çünkü oda para ediyor
O el bir kopsun ya pazarlıkta kullanacağı malzemenin fiyatı belli büyük ihtimalle tüm işçilik onlarda değil mi bu fiyatta söküp sen götürmeyeceksin diye düşünüyorum. Genelde çıkış yeterli giriş yetersiz geliyor 1.3 turbolarında ama biz çift taraf yaptırıyoruz makina yüklenecekse o artık kullanıcı ve yapacağı pazarlığa bağlıİzmit'te iyi bilinen bir yere sordum, revizyonla beraber 7500 dediler. Demek ki sadece hibrit dediğiniz gibi 3 4 bin tutar tutmaz. Forum iyi ki var Tesekkurler!
edit : çift taraf sağlıklı olmuyor tavsiye etmiyorum dedi. yani tek taraf ücreti + revize bu şekilde.
Şuan aslında araştırma aşamasındayız fiyatlar umduğumuzdan ucuz geldi yaptıracağız yüksek ihtimalle. Direkt dokunmadan götüreceğiz muhtemelen telefonda sökün getirin vs. bilgi vermedi. Ama o paraya ben elimi sürmem şahsen bu bilgileri öğrendikten sonra . Kendi aracım için olsa performans için daha uğraşırdım , uzun süre binilecek araca sağlığı da önemli. Tek taraflı hibrit yeter, güncel hızlı sayılan dizel arabalar kadar yürüse kafi. Pazarlık kısmına ben karışmam ama arkadaşa aynen forumda konuştuklarımızı ilettim gerisini kendi bilir.O el bir kopsun ya pazarlıkta kullanacağı malzemenin fiyatı belli büyük ihtimalle tüm işçilik onlarda değil mi bu fiyatta söküp sen götürmeyeceksin diye düşünüyorum. Genelde çıkış yeterli giriş yetersiz geliyor 1.3 turbolarında ama biz çift taraf yaptırıyoruz makina yüklenecekse o artık kullanıcı ve yapacağı pazarlığa bağlı
Aracın yazılım+tek taraf hybrit diye baz alıyorum;Şuan aslında araştırma aşamasındayız fiyatlar umduğumuzdan ucuz geldi yaptıracağız yüksek ihtimalle. Direkt dokunmadan götüreceğiz muhtemelen telefonda sökün getirin vs. bilgi vermedi. Ama o paraya ben elimi sürmem şahsen bu bilgileri öğrendikten sonra . Kendi aracım için olsa performans için daha uğraşırdım , uzun süre binilecek araca sağlığı da önemli. Tek taraflı hibrit yeter, güncel hızlı sayılan dizel arabalar kadar yürüse kafi. Pazarlık kısmına ben karışmam ama arkadaşa aynen forumda konuştuklarımızı ilettim gerisini kendi bilir.
Amaç, günlük kullanımda motor performansı konusunda daha yeni ve performans konusunda iyi sayılabilecek araçları (308, Focus , Astra J ..) aramamak, onlar kadar (belki bi tık fazlası) yürümek. Bu işlemlerden sonra çok açılmamış yazılımla heralde 130-145 hp arası (tamamen tahmin) alınır o da yeterli gibi. Tabi bunları hep afaki konuşuyorum işin çok başındayız. Adım adım tecrübe ederek öğrenicez inşallah.
O nedenle adım adım neler yapmamız gerektiğini, ne sorunlarla karşılaşabileceğimizi bilen arkadaşlar da yardımcı olabilir. Daha çok toy ve meraklı biriyim, eleştiriye yönlendirilmeye müsaitim. İyi forumlar, tesekkürler.
Düzenleme : Başka bir forumda bir arkadaş 2023 Haziran ayında 3500'e mal etmiş. Bilgi olması açısından yazıyorum belki niyeti olup da araştıran arkadaşlar vardır.
Çok teşekkür ederim bilgiler için.Aracın yazılım+tek taraf hybrit diye baz alıyorum;
308 EAT ise geçemezsiniz , AstraJ 1.6 ise otomatik manuel fark etmez geçemezsiniz
Günlük kullanım olarak araç serileşecektir ama yazılımın çak geç değil düzgünce hazırlanması lazım turbo doldurmasının 1500 devir bandına alınması lazım , kolay gelsin EGR iptal edip körleyin , intercooler hortumları değişmediyse kontrol edin. Düz boru yapabilirseniz avantaj olur , orijinal egzozu kenara koyun yada orijinali bozup içindeki partikül/kat filtresini kırdıracaksanız düz borunuz bedavaya gelmesi lazım hani içini adam alsın size düz boru yapsın gibi düşünün
Çok teşekkür ederim bilgiler için.
Yalnız 308 1.5 dizel 130luk ünite 0-100 9-9.5 saniye arası (kadranda 9 küsür, dragy 10.1 - youtube'taki rastgele bir video-). 60-120 10 saniye civarı.
Astra J hakeza fabrika verisi otomatik versiyonun 11 saniye 0-100, 60-120 9-10 saniye dolaylarında (kadran).
Daha uzun gazlamalarda belki daha farklı olabilir çok incelemedim ama siz yazılımlı haliyle mi karşılaştırdınız? Çünkü Stage 1 yazılımla bile birkaç videodan gördüğüm kadarıyla --üst taraflarda hiç bahsetmemişim ama aracımız Astra H-- 0'dan 100'e 10-10.5 saniyede ulaşıyor. 60-120 yine 10-11 saniyelerde. Stage 2 yazılım , egzoz , kutu içi filtre, hibrit turbo ile ben bahsettiğimiz araçlar kadar yürüyeceğini SANIYORUM. Tabi siz daha tecrübelisiniz. Ama bu konuda acaba aydınlatabilir misiniz? . Bu arada tamamen bilgi amaçlı soruyorum. Yoksa araç zaten gündelik kullanılacak, kimseyle boy ölçüştürüleceğinden değil.
Konuyu arkadaşımla beraber okuyoruz şuan, bunu okuduktan sonra ikimizde de bi tebessüm oluştu Yalnız yanlış anlamadım değil mi? STOCK C segmenti Astra J , 308 gibi rakibi araçlardan hızlı olur diyorsunuz. Ben biraz lafı uzattığım için neye cevap verdiğinizi tam kestiremedim.Evet test ettik gps ile süreleri aldık vs. yani astraH olması aslında dezantaj bile size ama yine de ne diyelim bileğiniz güçlü olsun kutu içi filtre tavsiye etmiyorum kaliteli bakımdan bakıma veya öncesinde değişen filtre daha iyi yürüyor. ECU+EGR+StraightPipe+Hybrit ile elek edersiniz diye de not düşeyim en az 1,5 kıymalı fark olur çoğu stock araçlar aradaki mesafeye taksi 100 lira yazabilir
Sabah Mario Garaj'a sordum, yazılım + hibrit 25 bin dedi. Ama sanırım her şey dahil. Bilmediğimiz başka işlemler de mi var acaba?
Konuyu arkadaşımla beraber okuyoruz şuan, bunu okuduktan sonra ikimizde de bi tebessüm oluştu Yalnız yanlış anlamadım değil mi? STOCK C segmenti Astra J , 308 gibi rakibi araçlardan hızlı olur diyorsunuz. Ben biraz lafı uzattığım için neye cevap verdiğinizi tam kestiremedim.
Aslında tam istenilen de bu zaten. Arkadaş düz yolda gazlamaktan çok viraj kasmayı seviyor. Astra H'dan da aslında bu yüzden vazgeçemiyor sanırım. Aşırı keyifli bir araba sürüş keyfi anlamında. Ama stock haliyle de ben atmosferik Bora'mla içinden geçiyorum tabiri caizse. Motorun böyle cansız olması da sürüş keyfini çok baltalıyor. Yoksa zaten düz yolda koşturmalık 180 190a kadar 1.6 dizel arabalarla basmalık bir araba aramıyoruz. Normal trafik akışında öyle denk gelirse 80-140, 90-120 gibi ara hızlanmalarda üzmesin, geçemese de tabiri caizse "içimizden geçti" dedirtmesin yeter.Şimdi bu işlemler aracın ara hızlandırmalarını arttıracak işlemler çok üst bir setup değil aslında olması gereken hem gazlamalık hem günlük bir setup , demek istediğim ara hızlanmalarda yolda arkadaşınızla oynarken evet siz daha atak olabilirsiniz ama unutmamak lazım ki şanzımanın izin verdiği kadarsınız , mesela 1.7 dtı 250hp üzeri bir corsa sahibiydim ama 199 son hızdı , yanılmıyorsam astra h test ettiğimde oda 205-10 gibi kesiliyordu zaten kesilsin daha nereye gidiyoruz ama ben astraJ ve 308 de kullandım top speed olarak ve 150 km/h sonrasında bu araçlarla çok fazla yürünemez diye düşünüyorum , hem hacimsel farklılık hem de o araçların turbosunun 1.3 mjete göre daha büyük intercoolerin ise daha hacimli olması onları daha rahat yürütüyor. Yani oyun oynarken ya doldurup eğleneceksiniz yada bir yerden sonra hacim farkını göz önünde bulunduracaksınız
İsteğiniz buysa istediğini çok rahat elde edersiniz bu şekilde Ama yine de viraj kasarken bora önde götürürse bilinsin ki bora atmosferik ve şişmiyor devir bandını tek viteste daha aktif kullanıyor , astra geri kalıyorsa şiştiğinden dolayıdırAslında tam istenilen de bu zaten. Arkadaş düz yolda gazlamaktan çok viraj kasmayı seviyor. Astra H'dan da aslında bu yüzden vazgeçemiyor sanırım. Aşırı keyifli bir araba sürüş keyfi anlamında. Ama stock haliyle de ben atmosferik Bora'mla içinden geçiyorum tabiri caizse. Motorun böyle cansız olması da sürüş keyfini çok baltalıyor. Yoksa zaten düz yolda koşturmalık 180 190a kadar 1.6 dizel arabalarla basmalık bir araba aramıyoruz. Normal trafik akışında öyle denk gelirse 80-140, 90-120 gibi ara hızlanmalarda üzmesin, geçemese de tabiri caizse "içimizden geçti" dedirtmesin yeter.
Motor çevrimi güçsüz kalacak araba ağır kanlı davranacak ve dik rampalarda vites düşümü ister hale gelebilecek potansiyelde olur , ve çok fazla maliyet çıkabilir , ha birde konu sahibine şanzıman yağınızı ve fren hidroliğinizi değişin yazılımdan önce@S.Asil 6. vites dişlisini biraz küçültsek yani uzatsak ne olur
1.3 Multijet'te mecbur alt devir patlaması arttırılıyor anladığım kadarıyla.
Ne bileyim araba 180'le 3200 devirde yani artık sağır olduğu bölgede kalacağına..
180'le 2800 devirde olsa belki biraz da akabilir. Zaten torkumuz çok , beygirimiz - nefesimiz yok
Günlük kullanımda da motor sesi - yakıt tüketimi her türlü avantaj. Çoğu güncel ; dizel + 8-9 vitesli arabayı bu şekilde ayarlıyorlar zaten.
Motor çevrimi güçsüz kalacak araba ağır kanlı davranacak ve dik rampalarda vites düşümü ister hale gelebilecek potansiyelde olur , ve çok fazla maliyet çıkabilir , ha birde konu sahibine şanzıman yağınızı ve fren hidroliğinizi değişin yazılımdan önce
Hacim yok hacim Olabilir ama araç denek olur zaten 6 ileri olan model olduğu için çokta kurcalama taraftarı değilim ben eski tipte bir şanzıman olsa daha ideal olabilir sabit volanlılar vs.Sadece 6 için diyorum ya. Diğer vitesler aynı kalacak. Son dişli kolay değişiyor diye biliyordum.
Gerçi adamın top speed hedefi yok. Çoğu denemede 6'ya atmayacak zaten de , 6 da basınca daha güzel böyle 120-160 falan toplayabilir gibi geliyor.
Hacim yok hacim Olabilir ama araç denek olur zaten 6 ileri olan model olduğu için çokta kurcalama taraftarı değilim ben eski tipte bir şanzıman olsa daha ideal olabilir sabit volanlılar vs.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.